عکس لورفته از بهرام رادان در کنار همسر اول اقای بازیگر + عکس خصوصی

عکس لورفته از بهرام رادان در کنار همسر اول اقای بازیگر + عکس خصوصی
کدخبر : 13161

سحر دولتشاهی چند عکس از سفرش به تایلند در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

بهرام رادان بازیگر خوش سیمای سینما است . بهرام رادان در فیلم های خاطره انگیز زیادی ایفای نقش کرده است . بهرام رادان با نقش علی سنتوری برای مردم جاودانه شده است . عکس دیده نشده از بهرام رادان و سحر دولتشاهی را در ادامه می بینید : 

 


خبرداغ و جنجالی : رقص نامتعارف گلشیفته فراهانی با گوگوش + فیلم لورفته


 

عاشقانه عجیب سحر دولتشاهی به بهرام رادان / عکس های 2 نفره تایلند
 

سحر دولتشاهی  بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون چند عکس از سفر 3 سال پیش خود به تایلند در صفحه اینستاگرام خود در کنار بهرام رادان و دوستانش منتشر کرد و نوشت: " همین که تو هر صبح در خیالِ منی،حالِ هر روزِ من خـوب است..."

 

​سحر دولتشاهی  در ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. خانوادهٔ او از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی بودند.  سحر دولتشاهی  در رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه به تحصیل پرداخت. شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود. حضور در صحنهٔ تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد.

 

سحر دولتشاهی در نیم رخ ها

 

دولتشاهی  در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با  رامبد جوان  ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد. بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۰ برایش نامزدی جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانهٔ سینما را در پی داشته‌است.

 

سحر دولتشاهی

 

همچنین  سحر دولتشاهی  توانست برای بازی در فیلم عصر یخبندان در سی و سومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر و برای بازی در فیلم‌های عرق سرد و چهارراه استانبول در سی و ششمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست بیاورد. او تا کنون دو بار برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده‌است

 

منبع : رکنا 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه