دارا حیایی و همسرش + بیوگرافی و عکس خصوصی

دارا حیایی و همسرش + بیوگرافی و عکس خصوصی
کدخبر : 14768

دارا حیایی فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور، متولد سال ۱۳۷۲ در تهران بازیگر ایرانی است.

دارا حیایی پسر بزرگ امین حیایی از همسر سابقش مونا بانکی پور است . دارا حیایی مثل پدرش به عرصه بازیگری وارد شده است  . دارا حیایی در فیلم سینمایی شعله ور هم بازی پدرش بود . در ادامه به بررسی بیوگرافی و عکس های دارا حیایی خواهیم بود . 

 


 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت و همسرش + تصاویر


 

 

تصویر

 

خانواده

مادر دار، مونا بانکی پور یکی از بازیگران ایرانی است که اکنون فعالیت بازیگری ندارد. او سال 1375 از امین حیایی جدا شد و حضانت دارا به عهده گرفت. مونا به همراه پسرش دارا سال ها در خارج از ایران زندگی کردند و چند سال پیش به ایران برگشتند.

 

قیمت دلار، سکه، قیمت طلا و نرخ انواع ارز، امروز شنبه 10 آبان 1399فال و طالع بینی روزانه/ امروز شنبه 10 آبان ماه 1399
 
 

تصویر

 
 

فعالیت مدلینگ

دارا به جز بازیگری مدتی هم به عنوان مدلینگ فعلیت داشته است و در بعضی از بیلبوردهای تبلیغاتی شاید او را دیده باشید.

 


بیشتر بخوانید : ساعت و زمان پخش فصل سوم سریال از سرنوشت + ساعت تکرار


 

شروع بازیگری

دارا حیایی به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت راه پدر و مادرش را پیش گرفت. فرزانه داوری مادربزرگ او نیز یکی از بازیگران قبل از انقلاب بوده است.

 

تصویر

 
 

فیلم شعله ور با بازی دارا حیایی و پدرش

فیلم سینمایی «شعله ور» جدیدترین ساخته حمید نعمت الله است و فیلمبرداری آن در شهرهای تهران، زاهدان و زابل انجام شده است. در این فیلم دارا حیایی با پدرش همبازی شد. فیلمبرداری فیلم سینمایی «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که از ۲۲ مهرماه در تهران آغاز شد. بازیگران این فیلم «امین حیایی» به همراه پسر خود «دارا حیایی» ، «زری خوشکام» ، مژگان صابری و «پانته آ مهدی نیا» روبروی دوربین حمید نعمت الله رفتند. در خلاصه داستان «شعله ور» که به قلم «حمید نعمت اله» و «هادی مقدم دوست» می باشد، آمده است: «چیزی که بیش از همه سختی ها و آشفتگی ها، ذهن و زندگی فرید را درگیر و دچار فشار کرده این است، که؛ «عددی نشده» و در داستان شعله ور این احساس، همه زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد.»

 

تصویر
 
 

بازی در سریال از سرنوشت

دارا حیایی در سریال جدید از سرنوشت ایفای نقش کرده است. در نخستین لوکیشن فصل اول این سریال در پرورشگاهی سمت جنوب تهران است و فصل دوم آن در خیابان های تهران تصویربرداری می شود. در این سریال در کنار مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا در این سریال ایفای نقش می کنند و در 2 فصل این سریال ایفای نقش می کنند و به مرور بازیگران دیگری هم به این مجموعه اضافه می شوند. راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می کنند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران نوجوان این سریال هستند.

 

پشت نام پدرم کار نمی کنم

شک نکنید نام امین حیایی نام بزرگی است ولی این را بدانید می خواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیچ وقت نمی خواهم پشت نام پدرم کار کنم.

 

تصویر
 

ازدواج

دارا هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

اینستاگرام دارا حیایی

Instagram.com/DaraHayeyi

تصویر
دارا حیایی و مادر یزرگش (مادر مونا بانکی پور)
 
 
 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    واقعا خونه مادر بزرگ دارا حیایی

  • 1

    خونه مادربزرگ دارا حیایی خونه نیست کاخ

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه