بهنوش طباطبایی با چادر گل گلی + عکس

بهنوش طباطبایی با چادر گل گلی + عکس
کدخبر : 20362

چادر گل گلی بهنوش طباطبایی که با انتشار این تصویر آن را به نمایش گذاشت.

به گزارش رصداقتصادیبهنوش طباطبایی بازیگر زن معروف در آخرین پست اینستاگرامش عکسی با چادر سفید و گلدار با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.

 

بهنوش طباطبایی عکس جالبی با پوشش چادر روی اینستاگرام پست کرده و نوشته است: «بلا روزگاریست..» ابتدا تصویر با کیفیت چادری شدن بهنوش طباطبایی را ببینید:

 

 

عکس- بهنوش طباطبایی هم چادری شد! - وقت صبح

 

 

احتمال دارد این عکس که امروز 20 خرداد 1400 منتشر شده است مربوط به یکی از فیلم هایی که بازی کرده باشد. او توضیحی نداده است.

 

او متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران است. فارغ التحصیل دکتری تخصصی رشته روانشناسی است و در کنار بازیگری در دانشگاه تدریس می کند.

 

وی تنها یک خواهر کوچکتر بنام “تینوش” دارد. در سال 1376 وقتی 16 ساله بود یک دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبا گذراند.

 

فعالیت در مدلینگ

مدت کوتاهی با پیشنهاد تبلیغات فعالیت اش را در عرصه مدلینگ ادامه داد. سال 1377 وقتی 17 ساله بود با مجموعه یونس کنار سید جواد هاشمی و رضا توکلی جلوی دوربین رفت.

 

سپس یکسال بعد با سریال کوی دامون فعالیت خود را ادامه داد. سال 1382 در 22 سالگی با سریال مسافری از هند در نقش کتی کنار شیلا خداداد و سروش گودرزی درخشید.

 

سال 1385 با فیلم مصائب دوشیزه وارد سینما شد. در اسفند 1389 وقتی 29 ساله بود با مهدی پاکدل بازیگر 30 ساله ازدواج کرد. همکاری طباطبایی و پاکدل در سال 1385 در فیلم مصائب دوشیزه باعث آشنایی این دو شد. رابطه این زوج هنری پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1394 به طلاق ختم شد.

 

این دو در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند. به گفته او : « عدم تفاهم و بحث های مداوم طولانی و بی نتیجه» باعث شد سرانجام تصمیم به جدایی بگیریم.»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه