عکس دارا حیایی و همسرش ( عروس امین حیایی ) + بیوگرافی و تصاویر دیده نشده

عکس دارا حیایی و همسرش ( عروس امین حیایی ) + بیوگرافی و تصاویر دیده نشده
کدخبر : 3435

دارا حیایی در سال 95 به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور، با امین حیایی هم بازی شد و باتوجه به بازی خوبی که داشت مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

دارا حیایی متولد سال ۱۳۷۲ در تهران است. دارا حیاییی فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است که سالها پیش از هم جدا شدند. دارا حیایی برای نخستین بار در کنار پدرش، امین حیایی و در فیلم« شعله ور » به ایفای نقش پرداخته است.

 
 

*عکس بالا در فضای مجازی به تازگی دست به دست می شود و شایعه ای مبنی بر داماد شدن دارا حیایی پخش شده است که به هیچ وجه صحت ندارد و دروغ می باشد .... 

 

 

خبرداغ :رامبد جوان|اولین عکس لورفته از دخترش نوردخت + عکس وبیوگرافی

 
 

نام: دارا حیایی

تاریخ تولد: 11 شهریور 1372

پیشه: بازیگر

والدین : امین حیایی و مونا بانکی پور

 

دارا حیایی,بیوگرافی دارا حیایی,زندگی نامه دارا حیایی

دارا حیایی

 

مادربزرگ دارا حیایی، فرزانه داوری ( مادر مونا بانکی پور) است که ازهنرپیشه های سال های پیش از انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در یک فیلم بازی کرد و بازیگری را کنار گذاشت.

 

مونا بانکی پور یکی از بازیگران ایرانی است که اکنون فعالیت بازیگری ندارد. مونا بانکی پور در مجموعه تلویزیونی« خواب و بیدار» در نقش همسر دانیال حکیمی و فیلم سینمایی« خانه ای در شن» بازی نموده است. او سال 1375 از امین حیایی جدا شد و حضانت دارا به عهده گرفت و بهمراه پسرش دارا سالها در خارج از ایران زندگی کردند و چند سال پیش به ایران برگشتند.

 

دارا حیایی,جدیدترین تصاویر دارا حیایی,بیوگرافی دارا حیایی

عکس های جدید دارا حیایی

دارا حیایی,جدیدترین تصاویر دارا حیایی,بیوگرافی دارا حیایی

عکس کودکی دارا حیایی

 

دارا حیایی به واسطه چهره جذاب و شیرینش مدلینگ بود و عکس های او در بیلبوردهای تبلیغاتی دیده می شد. دارا حیایی در سال 95 به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور ، با امین حیایی هم بازی شد و باتوجه به بازی خوبی که داشت مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

 

دارا حیایی,عکس های اینستاگرام دارا حیایی,بیوگرافی دارا حیایی

تصاویر دارا حیایی

دارا حیایی,عکس های اینستاگرام دارا حیایی,بیوگرافی دارا حیایی

دارا حیایی  پدرش امین حیایی

 

دارا می گوید از تمام تجربیات پدرم استفاده می کنم و تلاش کرده ام بعنوان یک بازیگر تمام رفتار و حرکات خود را اصلاح کنم. برای من تبدیل به اسم و سلبریتی شدن اهمیتی ندارد. نمی خواهم همیشه روی پرده سینما باشم اما از من به بدی یاد شود. می خواهم در آینده حتی درصورتی که یک کار میکنم آن کار قابل دفاع و با ارزش باشد.

 

دارا حیایی,عکس های اینستاگرام دارا حیایی,مادر دارا حیایی

دارا حیایی و مادرش مونا بانکی پور

دارا حیایی,جدیدترین تصاویر دارا حیایی,دارا حیایی و نیلوفر خوش خلق

دارا حیایی و نیلوفر خوش خلق، همسر دوم امین حیایی

دارا حیایی,بیوگرافی دارا حیایی,دارا حیایی و مادربزرگش

دارا حیایی و مادر یزرگش (مادر مونا بانکی پور)

 

دارا حیایی: قبل از این که پسر امین حیایی باشم، «دارا» هستم!

روزنامه خراسان نوشت: دارا حیایی از تجربه ورود به عرصه بازیگری و بازی در سریال «از سرنوشت» می‌گوید

 
دارا حیایی متولد سال 1376 است و در رشته طراحی صنعتی درس خوانده، او سال 96 با فیلم «شعله‌ور» به کارگردانی حمید نعمت‌ا... پا به عرصه بازیگری گذاشت و در این فیلم، با پدرش امین حیایی، همبازی شد. آن‌ها در «شعله‌ور» در قالب کاراکترهای داستانی فیلم، یعنی «فرید» و «نوید» ظاهر شدند، بنابراین رابطه آن‌ها به عنوان پدر و پسر باورپذیر از آب درآمد و دارا حیایی هم در اولین تجربه بازیگری‌اش موفق شد نظر مثبت تماشاچیان را جلب کند.
 
 
او پس از این فیلم، در اولین حضور خود در قاب تلویزیون، در سریال «از سرنوشت» بازی و نقش جوانی شخصیت «هاشم» را ایفا کرده است. قرار بوده دیشب اولین قسمت این سریال روی آنتن برود، به همین بهانه با دارا حیایی گفت‌وگویی داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

قبلاً در دوره کودکی تجربه‌ای در زمینه بازیگری داشته‌اید؟
بله، فکر می‌کنم در سن شش یا هفت سالگی بود که در سریال «مسافر پردردسر» به کارگردانی شاهرخ حمیدی‌مقدم و در سریال عروسکی «امین و مینا» به کارگردانی هنگامه مفید که از شبکه دو پخش می‌شد، بازی کردم.


چرا تا قبل از فیلم «شعله‌ور» بازیگری را به‌صورت جدی تجربه نکرده بودید؟
آن زمان علایق دیگری داشتم و قبل از «شعله‌ور» اصلا به بازیگری فکر نمی‌کردم، اما وقتی از دفتر آقای نعمت‌ا... تماس گرفتند، با پدر صحبت کردم و او گفت اگر فکر می‌کنی نمی‌توانی و از عهده اش برنمی‌آیی اصلا بازی نکن. من هم خوب فکر کردم بعد رفتم تست دادم، صحبت کردیم و گفتند توانایی‌اش را دارم، همین باعث شد به این موضوع فکر کنم که می‌توانم بازی کنم یا خیر. به همین دلیل بعد از «شعله‌ور» سراغ کلاس‌های بازیگری رفتم و متوجه شدم که توانایی‌هایی دارم.


چون کاملاً در این فضا بودید، چطور تا آن زمان حتی به بازیگری فکر نکردید؟
دقیقاً به همین دلیل که در این فضا بودم، فکر می‌کردم پدرم هست دیگر، من چرا وارد بازیگری شوم! مثلا وقتی به شما می‌گویند این نقاشی را بکش، تا وقتی امتحان نکنی، می‌گویی توانایی‌اش را ندارم.


زمانی که در «شعله‌ور» بازی می‌کردید رابطه‌تان با آقای حیایی چطور بود، چقدر شما را نقد می‌کردند؟
در «شعله‌ور» خیلی هوای من را داشت، نگاه می‌کرد ببیند دارم کارم را درست انجام ‌می‌دهم یا نه، چون نگرانی‌های خاص خودش را داشت، وقتی مطمئن شد که همه چیز خوب است، بیشتر تمرکزش را روی کار خودش گذاشت، دیگر همه چیز داشت طبق روال پیش می رفت و با هم مثل یک همکار بودیم.


بعد از «شعله‌ور» چه پیشنهادهایی داشتید؟
دو تا کار به من پیشنهاد شد اما نپذیرفتم، چون با نقش ارتباط برقرار نکردم و بعید می‌دانستم که بتوانم خوب انجامش بدهم. یکی از کارها سینمایی بود، نقش «شهاب» در فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی خانم آبیار، البته آن را به دلیل سفر و مشکلات حمل و نقلی که داشتیم نتوانستم بپذیرم و یک کار دیگر هم بود که الان در خاطرم نیست، اما به هرحال نپذیرفتم تا این که سریال «از سرنوشت» از طرف مجید کرباسیان دستیار کارگردان سریال پیشنهاد شد و خیلی موقعیت عجیب و غریب و خوبی بود.


چه شد که برای بازی در نقش «هاشم» انتخاب شدید؟
آقای مجید کرباسیان وقتی بچه بودم، من را دیده‌اند، با من کار کرده‌اند و در ذهن‌شان بودم. ایشان لطف کردند با مادرم تماس گرفتند و قرار شد بروم تست بدهم. آقای بذرافشان چند تست از من گرفتند و خوششان آمد.


گفتید «از سرنوشت» موقعیت عجیب و غریبی بود. دقیقا چه چیزی باعث شد که تصمیم بگیرید با این سریال در تلویزیون دیده شوید؟
بله خیلی، سریال «از سرنوشت» کاری کرد که نگاهم عوض شد. با شخصیت «هاشم» خیلی ارتباط برقرار کردم و از او خوشم آمد. دیدم چقدر خاکی، جذاب و بانمک است، یعنی در واقع ورژنی از خودم را در او دیدم، به همین دلیل خیلی دوستش داشتم.


یعنی احساس کردید شبیه به خود شماست؟
خب زندگی «هاشم» زمین تا آسمان با زندگی من فرق دارد اما روحیاتش، این که سعی می‌کرد با خنده زندگی‌اش را بگذراند، برایم جالب بود.


بازیگری چه بعد از «شعله‌ور» و چه اکنون بعد از «از سرنوشت»، چقدر برایتان جدی‌ است، قصد دارید ادامه بدهید؟
بازیگری برای من یک شغل جدی است و صددرصد آن را ادامه می‌دهم.


در بازیگری چقدر از تجربیات پدر استفاده می‌کنید؟
هرجا که مشکل داشته باشم، چه در بازی چه در متن فرقی نمی‌کند، زیاد از پدر سوال می‎کنم.

 

قبل از این که پسر امین حیایی باشم، «دارا » هستم


آقای حیایی چقدر در انتخاب‌های شما موثر هستند؟
من خیلی از پدر سوال می‌کنم، اما او می‌گوید که تصمیم‌گیرنده خودت هستی و من فقط برای تو راهنما هستم، یعنی یک سری چیزها به تو می‌گویم و در نهایت خودت باید تصمیم نهایی را بگیری. من هم نظرش را می‌پرسم، به نظرش فکر می‌کنم و تصمیمم را می‌گیرم.


تا به حال با واکنش‌های منفی مثل این که به واسطه اسم پدر توانستید بازیگر شوید، مواجه بودید؟
هم زیاد و هم کم. یک فوتبالیست که الان دارد فوتبال بازی می‌کند، ممکن است پدرش هم فوتبالیست باشد، پدربزرگش هم فوتبالیست بوده باشد، کسی او را زیر سوال نمی‌برد. تمام شغل‌ها همین است و بازیگری هم استثنا نیست، اما خب به هرحال این موقعیتی است که برایم وجود دارد و اسم بزرگی پشت من است. نمی‌گویم از موقعیتم سوءاستفاده می‌کنم، اما استفاده می‌کنم، چون هرکس دیگری هم جای من باشد همین کار را می‌کند. سینما بچه‌بازی نیست، تهیه‌کننده نمی‌تواند میلیاردها ریسک کند و یک بازیگر را فقط به این دلیل که اسم پدرش فلان است، بیاورد.


قبل از ورود به عرصه بازیگری چطور وچقدر خودتان را برای این نوع واکنش‌ها آماده کرده بودید؟
من اصلا مشکلی ندارم، هر انسانی نظر خودش را دارد و نظر همه آن‌ها هم قابل احترام است و کاملا درک می‌کنم. من قدرت این را ندارم که بخواهم ذهنیت مردم را عوض کنم، مردم چیزی را که دوست دارند می‌بینند و من به آن‌ها احترام می‌گذارم.
یعنی از این که در نظر منتقدان، به عنوان دارا حیایی مستقل، نه فرزند امین حیایی شناخته شوید حساس نبودید؟


من قبل از این که پسر امین حیایی باشم، دارا حیایی هستم. این را بارها به دوستانم، خانواده‌ام و کسانی که این سوال را مطرح می کنند گفته‌ام و قرار نیست چیزی این را عوض کند. یعنی اگر 80 میلیون نفر بگویند پسر امین حیایی هستی، من برای خودم دارا حیایی‌ هستم و فرقی نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    2

    بکی رفته انقده بوره

  • ناشناس
    0

    سلام اقا دارا جان

  • 0

    خوبى

  • 0

    چخبرا

  • 0

    چخبرا

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه