عکس های لورفته از تیپ خفن الناز شاکردوست در ایتالیا + تصاویر

عکس های لورفته از تیپ خفن الناز شاکردوست در ایتالیا + تصاویر
کدخبر : 4097

الناز شاکردوست که فعالیت گستره ده ای در صفحات اجتماعی دارد عکسهای خود را که در سفر به ونیز ایتالیا داشته منتشر کرده که در ادامه میبینید.

نمناک نوشت : الناز شاکردوست که این روزها در ایتالیا به سر میبرد عکس های زیر را در در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته:
 
 

خبرداغ : امیر تتلو در زندان خودکشی کرد + عکس

 
 
 

الناز شاکردوست به دلیل بازی در فیلم رسوایی که پر فروش ترین فیلم سال 92 بود توانست عنوان سودآورترین بازیگر زن را به دست آورد. الناز شاکردوست در دو فیلم رسوایی و بوی گندم ایفای نقش کرد که در مجموع هفت میلیارد و 187 میلیون تومان فروخت. او در سال 93 بدل به یکی از بازیگران کم کار سینما شد.

 

شاکردوست در ایتالیا

 الناز شاکردوست در ایتالیا

 

الناز شاکردوست در سال 1383 با بازی در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما وارد شد. شاکردوست در فیلم هایی مانند مجردها، عروس فراری ، قتل آنلاین ، چه کسی امیر را کشت ، چند می گیری گریه کنی ، بی وفا ، قاعده بازی ، خدا نزدیک است ، باد در علفزار می پیچد ، کیش و مات ، تو و من ، رسوایی ، بوی گندم ، آتیش بازی و تابو بازی کرده است.

 

الناز شاکردوست در ونیز

الناز شاکردوست در ونیز

 

تب سفر به کشورهای مختلف اروپایی و انتشار عکس های آن در بین بازیگران بسیار داغ است. چندی پیش لیلا بلوکات و بهاره رهنما نیز عکس هایی را در این رابطه منتشر کردند. در ادامه عکسهای جدید الناز شاکردوست را در ایتالیا میبینید.

 

الناز شاکردوست در ایتالیا

الناز شاکردوست

عکس الناز شاکردوست در ایتالیا

شاکردوست در رم

ونیز

بازیگر زن در ایتالیا

میز صبحانه الناز شاکردوست در رم

میز صبحانه الناز شاکردوست در رم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • مریم
    0

    از نظر اینا کشف حجاب یعنی چی دقیقا؟؟؟؟

  • معصومه
    0

    دانشمند هسته ایه یا نابغه موشک بالستیک یه سلبریتی بیسواد تازه به دوران رسیده که پولشو از ایران درمیاره جای دیگه خرجش میکنه

  • دانیال عشقی نوده
    0

    اخه این کجاش لو رفته؟ مخصوصا اون میز صابحانه😂

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه