خواستگاری | بازیگر خانم

ببینید | این بازیگر خانم از 9 مرد خواستگاری کرد

ببینید | این بازیگر خانم از 9 مرد خواستگاری کرد
کدخبر : 43884

موضوع بازیگران زن که به خواستگاری رفتند، موضوع جدیدی نیست اما اینکه یک خانم بازیگر برای ازدواج با 9 مرد پیش قدم شود، قطعا تازگی دارد.

به گزارش رصداقتصادی : هنرمندان و سلبریتی ها از اقشار مورد توجه جامعه به شمار می روند و زندگی خصوصی آنها از خواستگاری تا ازدواجشان مورد توجه رسانه ها و مردم قرار می گیرند. در میان هنرمندان نیز مانند مردم اکثر نقاط دنیا عرف است که مردها به خواستگاری زن مورد علاقه شان بروند اما در این میان ستاره هایی وجود دارند که برخلاف عرف سنت ها را شکسته و از مرد مورد علاقه خود خواستگاری کرده اند! در این بخش از نمناک به معرفی چهره های زن مشهوری می پردازیم که سنت شکنی کرده و خود دست به انتخاب زده اند.

 

ژاژا گابور

صدر نشین این لیست کسی نیست جز ژاژا گابور معروف که خیلی ها او را نه بخاطر فیلم هایش بلکه بخاطر تعداد زیاد ازدواج هایش، بخاطر دارند. این خانم بازیگر مشهور 9 بار ازدواج کرد و جالب است بدانید که هر 9 بار هم خودش به خواستگاری مرد مورد علاقه اش رفته بود؛ اقدامی که واقعا شجاعت و پشت کار قابل توجهی نیاز دارد.

الیزابت-تیلور

الیزابت تیلور

تیلور در سال 1952 هنگام کار بر روی یک فیلم در انگلستان از وایلدینگ، بازیگر بریتانیایی، خواستگاری کرد. آنها قبل از طلاق در سال 1957 دو فرزند داشتند.

الیزابت تیلور تجربه خواستگاری دیگری را نیز داشت که البته با موفقیت روبرو نشد. او از مونتگومری کلیف، هنرپیشه سینما و تئاتر آمریکایی، خواستگاری کرد که با جواب منفی مواجه شد. جالب است بدانید که این جواب منفی او خیلی هم تاثیر منفی بر خانم بازیگر نداشت چرا که او پس از آن چندین بار دیگر ازدواج کرد.

 

جودیث شایندلن

جودیث شایندلن که بیشتر با نام قاضی جودی شناخته می شود، از شوهرش جری شیندلین خواستگاری کرد. این بازیگر زن معروف، پیش از آشنایی با جری، 12 سال با فرد دیگری زندگی کرده و از همسرش جدا شده بود.

بریتنی-اسپیرز

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز در سال 2004 از کوین فدرلاین خواستگاری کرد. او در سال 2004 به مجله People گفت که آنها در پروازی از ایرلند به نیویورک بودند که اسپیرز خواستگاری کرد. این زوج که 2 فرزند حاصل زندگی مشترکشان بود، 2 سال بعد از هم جدا شدند.

پینک-خواننده

پینک

شاید یکی از خاص ترین موارد این لیست، خواستگاری پینک، خواننده معروف هالیوودی، از ستاره موتورسوار خود، کری هارت بود که به شکلی جالب صورت گرفت. پینک در سال 2005 تصمیم گرفت که در یکی از مسابقاتی که کری هارت در آن شرکت کرده بود، از او درخواست ازدواج کند برای همین بنری که روی آن نوشته شده بود:" با من ازدواج می کنی؟" روی دست گرفت تا در جریان مسابقه، کری متوجه آن شود.

پینک موفق شد پس از مسابقه جواب مثبت را از مرد رویاهایش بگیرد و 6 ماه بعد با او ازدواج کند.

جنیفر-هادسون

جنیفر هادسون

جنیفر هادسون پنج ماه پس از خواستگاری دیوید اوتونگا از او و در سال 2009، از دیوید خواستگاری کرد. جنیفر در روز تولد دیوید اتانگا، مقابل مرد مورد علاقه اش زانو زد و با حلقه ای در دست، از دیوید خواست تا با او ازدواج کند.

سارا-اسنوک

سارا اسنوک

سارا اسنوک یکی دیگر از بازیگران زن معروف هالیوودی است که از همسرش خواستگاری کرده است. او درخواست ازدواج خود از دیو لاوسون، کمدین معروف، را در حالی که در شرایط سخت قرنطینه کرونایی همه جا را فرا گرفته بود مطرح کرد و موفق شد پاسخ مثبت بگیرد.

هلی-بری

هلی بری

هلی بری هم جزو سلبریتی هایی است که برای تشکیل زندگی مشترک با مرد مورد علاقه اش پیش قدم شد و از همسر سابقش، دیوید جاستیس خواستگاری کرد. هرچند ازدواج آنها 4 سال بیشتر دوام نیاورد و به جدایی ختم شد.

بیلی-پایپر

بیلی پایپر

بیلی در سن 18 سالگی در شرایطی کاملا احساسی از مرد مورد علاقه اش، کریس ایوانز که به عنوان یک دی جی رادیویی مشغول کار بود، خواستگاری کرد. ازدواج آنها نیز دوام چندانی نداشت و چند سال بعد این دو چهره هالیوود از هم جدا شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه