شایعه | ماجرای جنجالی ازدواج مجدد مهران مدیری فاش شد + عکس همسران مهران مدیری

شایعه | ماجرای جنجالی ازدواج مجدد مهران مدیری فاش شد + عکس همسران مهران مدیری
کدخبر : 7448

ماجرای عجیب و شایعات جنجالی در مورد ازدواج مجدد مهران مدیری را در ادامه بخوانید .

مهران مدیری کارگردان و بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که در حال حاضر با برنامه تلویزیونی دور همی بسیار خوش درخشیده است دو فرزند دارد . مهران مدیری صاحب پسری به نام فرهاد و دختری به نام شهرزاد است. . مهران مدیری در میدان بروجردی، سرآسیاب دولاب در تهران ۱۸ فروردین ۱۳۴۸ بدنیا آمد . او آخرین فرزند خانواده است و سه برادر بزرگ تر دارد.

 

 

عکس لو رفته مهران مدیری در پاریس

به تازگی در فضای مجازی عکس هایی از مهران مدیری کارگردان، بازیگر و مجری برنامه دورهمی در پاریس در کنار یک زن بی حجاب دست به دست میشه که خیلی برای کاربران فضای مجازی سر و صدا ایجاد کرده است اما حقیقت ماجرا چیست؟ خیلی ها می گویند وی زن دوم گرفته و این همان است، برخی دیگر بر این باورند این خانم فامیل و برخی دیگر با حرف های عجیب غریب در این مورد بحث می کنند.
 
مهران مدیری در کنار زن بی حجاب در پاریس
 

تیترهای عجیب

مدتی بعد از انتشار این تصاویر در فضای مجازی تیترهای مختلفی از مهاجرت یا عکس مهران مدیری و همسر جدیدش منتشر شده است، با این حال آنچه گویاست همه این تیترا صحت نداشته و صرفا خود آقای مدیری می تواند در مورد این تصاویر صحبت کند. سابقا مجری دورهمی بارها گفته بود که توضیح دادن نشانه ضعف آدم است، باید دید او پا روی عقاید خود برای توضیح دادن می گذارد یا خیر.

 

عکس همسر واقعی مهران مدیری را در ادامه مشاهده می کنید  : 

 

twBNU0rjp1hY

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه