تتلو | جنجال رابطه پنهانی با تینا اخوند تبار و عشق اتشین به سحرقریشی + عکس

تتلو | جنجال رابطه پنهانی با تینا اخوند تبار و عشق اتشین به سحرقریشی + عکس
کدخبر : 7811

لایوهای اینستاگرامی تتلو روز به روز جنجالی تر می‌شود

تتلو این روز ها حسابی مشغول سروصدا کردن در اینستاگرام است . امیر تتلو در لایو های خود به بازیگران زن متلک انداخت . لایوهای اینستاگرامی تتلو روز به روز جنجالی تر می‌شود. تتلو چند شب است که در لایو اینستاگرام خود محفل فحاشی و افشاگری به راه انداخته است. تتلو یک شب در گفت‌وگویی با یک خبرنگار خارج از ایران از روابط خود با برخی بازیگران سینما از جمله سحر قریشی و تینا آخوند تبار سخن گفت.

 

به گزارش فرارو، امیرحسین مقصودلو مشهور به تتلو خواننده موسیقی زیرزمینی با خلق حاشیه‌های تازه مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است، لایو‌های اینستاگرامی بحث برانگیز و عجیب تتلو کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

 

خبرداغ  : تجاوز جنسی فجیع به شیرین بخاطر گرفتن جواب مثبت + جزئیات

 

 

شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان باعث شده که توجه‌ها به شبکه‌های اجتماعی افزایش یابد. با ادامه محدودیت‌های تردد و تعطیلی فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیاری اوقات خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. همین مسئله موقعیتی را برای چهره‌های مشهود ایجاد کرده که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. در این بین اقبال به اینستاگرام بیش از دیگر برنامه‌هاست. بسیاری از سلبریتی با استفاده از فرصت موجود شب‌ها به صورت زنده در اینستاگرام با مخاطبان خود حرف می‌زنند.

 

بعضی از این ارتباط‌های زنده با حواشی فراوان همراه است. امیر تتلو از جمله مهمترین حاشیه‌سازان این روز‌ها در اینستاگرام است.

 

 

اخیرا لایو اینستاگرامیِ او با ندا یاسی از اینفلوئنسر‌های مشهور با ۴۳۶ هزار نفر دنبال‌کننده، رکورد پربیننده‌ترین لایو اینستاگرامیِ جهان را شکست. رکورد قبلی به دِرِیک، رپر معروف تعلق داشت.

 

همچنین در اتفاقی غیرمنتظره داگلاس کاستا؛ بازیکن تیم یوونتوس در لایو ایسنتاگرام تتلو حضور یافت که پس از چند دقیقه لایو تتلو ۴۳۶ هزار بیننده پیدا کرد و رکورد دِرِیک رپر مشهور کانادایی را شکست.

 

این اولین بار نیست که تتلو در اینستاگرام رکوردشکنی می‌کند. در شهریور ۱۳۹۸ تتلو از هوادارانش خواست تا اقدام به گذاشتن ده میلیون کامنت زیر پست او در صفحهٔ اینستاگرام‌اش کنند. در نهایت این اتفاق رخ داد و چندین میلیون نظر از سوی کاربران به صفحهٔ تتلو فرستاده شد و این رویداد واکنش افرادی مانند عمادالدین باقی، صادق زیباکلام و دیگر تحلیل‌گران و رسانه‌ها را در پی داشت.

 

فعالیت‌ها اخیر اینستاگرامی او نیز دوباره مورد توجه تحلیلگران قرار گرفته و ناظران استقبال از تتلو در شبکه‌های اجتماعی را نگران کننده ارزیابی می‌کنند.

 

 

محتوای لایو‌های تتلو عموما بسیار زننده، زشت و حاوی الفاظ رکیک است با این حال بینندگان زیادی دارد. او در اکثر گفت‌وگوهای خود حالت نامتعادلی دارد. چند شب پیش نیز پخش زنده گفت‌وگوی او با ساشا سبحانی، ژن خوب سرشناس و جنجالی بحث برانگیز شد. این ارتباط زنده نیز ۲۰۰ هزار نفر بینننده آنلاین داشت.

 

ساشا سبحانی متولد ۱۳۶۷ در تهران و فرزند احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا است که در شبکه‌های اجتماعی تصویر از زندگی لاکچری خود منتشر می‌کند. البته پدر او پیشتر اعلام کرده بود رفتار‌های پسرش هیچ ارتباطی با او ندارد.

 

تتلو همچنین شب دیگری در گفت‌وگویی با یک خبرنگار خارج از ایران از روابط خود با برخی بازیگران سینما از جمله سحر قریشی و تینا آخوند تبار سخن گفت. او همچنین درباره چند تن از خوانندگان موسیقی رپ نیز اظهارنظر‌های جنجالی داشت و گفت که کار‌های آن‌ها ضعیف شده است.تتلو همچنین از مافیا در موسیقی ایران سخن گفت.

 

این حاشیه سازی‌ها در حالی رخ داده که تتلو اخیرا آهنگی تازه منتشر کرده که با اقبال هوادارانش همراه بوده است. ظاهرا او قرار است آلبوم تازه‌ای منتشر کند.

 

واکنش محمدرضا زائری و کنایه به صداوسیما

اما محمدرضا زائری واکنش جالبی نسبت به این چهره جنجالی دارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار

 
 

 

 

بیوگرافی و زندگینامه تینا آخوندتبار

  • نام اصلی :پونه
  • نام :تینا
  • نام خانوادگی :آخوند تبار
  • متولد :5 خرداد ماه 1366
  • مدرک تحصیلی :لیسانس حسابداری
  • دانشگاه :آزاد واحد تهران جنوب
 
 
تینا آخوندتبار
بیوگرافی تینا آخوندتبار
 
 
اسم شناسنامه ای و اسمی که خانواده من را صدا می زنند، پونه است و خودم به دلیل علاقه زیادی که به اسم تینا داشتم، از زمان مدرسه این اسم را برای خودم جا انداختم.تینا آخوند تبار در خانواده ثروتمند که اصالتا به روستای سراسب بخش بلده شهرستان نور استان مازندران برمیگردد متولد شد او علاقه زیادی به بازیگری دارد و پس از گذراندن دوره 6 ماهه آموزش بازیگری استاد سمندریان برای ایفا نقش در فیلم طلاق به سبک ایرونی انتخاب شد. او دوره آموزش گریم هم دیده است و در نقاشی هم حرفی برای گفتن دارد. بازیگر جوان کشورمان یک پرسپولیسی دو آتیشه هست به حدی که در نوجوانی با لباس پسرانه به همراه پدرش به تماشای دربی در استادیوم آزادی می رود.
 

ورود به بازیگری به خاطر چهره اش

تینا آخوندتبار معادلات را در مورد زن های شناخته شده در ایران با حرف هایش تغییر داده است چرا که او اعتقاد دارد هنرمند نباید زندگی شخصی اش را از هوادارانش پنهان کند و باید با آنها صادق باشد، بر کسی پوشیده نیست که در جامعه ما، اکثر افراد به ویژه هنرمندان، زندگی دوگانه ای دارند؛ در ظاهر، حرف هایی می زنند و از بعضی مسائل دفاع می کنند اما در بوقتی در مصاحبه ای گفتم به خاطر چهره ام وارد عرصه بازیگری شدم، خیلی ها از جسارت و صراحت من تعجب کردند اما من از این موضوع تعجب نمی کنم چون واقعیت را گفتم و هیچ ابایی ندارم مکه بگویم چهره ام باعث ورودم به عرصه بازیگری شده!! با اینحال، این روزها دوست دارم از زیر سایه ظاهرم خارج شوم و براساس توانایی هایم شناخته شوم.
 
 
تینا آخوندتبار
تینا آخوندتبار بازیگر
 

صحبت های تیناآخوند تبار درمور عمل بینی اش

 وقتی در برنامه «کافه سوال» با صراحت در مورد جراحی بینی ام صحبت کردم، خیلی ها تعجب کردند… عده ای هم استقبال کردند، این موضوع باعث شد عوامل آن برنامه با من تماس بگیرند و مجددا از من دعوت کنند. راستش را بخواهید مردم حوصله شنیدن حرف های شعاری را ندارند. آنها نمی توانند باور کنند فردی که خودش عمل جراحی کرده آنجا بنشیند و بگوید من هیچ عملی نکرده ام و این کار بدی است. آنها دوست دارند مهمان برنامه با صداقت حرف بزند و اگر کاری را انجام داده، بگوید این کار را من کرده ام. با وجود اینکه من خودم عمل بوتاکس انجام نداده ام، در آن برنامه گفتم بوتاکس می تواند فرآیندپیری را به تعویق بیندازد و اگر کسی خواهان این موضوع است، چه اشکالی دارد از آن استفاده کند. در مورد عمل جراحی برای زیباتر شدن هم باید بگویم بعضی ها برای پیدا کردن اعتماد به نفس بیشتر، واقعا احتیاج دارند که از این نوع حراجی ها استفاده کنند. در مقطعی حس کردم که اگر بینی ام را عمل کنم، زیباتر می شوم و این کار را انجام دادم. ابایی هم ندارم که در مورد این کار صحبت کنم؛ چون در آن مقطع فکر می کردم در زیبایی من تاثیر دارد. اتفاقا من در برنامه «کافه سوال» هم به این موضوع اشاره کردم و مثل بعضی از بازیگرها، جراحی زیبایی را به باد انتقاد نگرفتم.
 

شایعه ازدواج تینا آخوند تبار

یکی از مواردی که مدت ها تینا آخوند تبار را سوژه رسانه ها کرده بود عکس لو رفته ی او با حامد کمیلی بود که حتی منجر به شایعه ازدواج این دو نیز شد!
 
 
تینا آخوندتبار
عکس های تینا آخوندتبار 
 

سقوط او از اسب در فیلم بی خوابی اسب ها

بعد از این ماجرا نیز سقوط وی از اسب در هنگام تصویربرداری فیلم بی خوابی اسب ها مدتی او را در کانون توجه رسانه ها قرار داد.
 

حضور بدون تقلید

فیلم زیاد می بینم اما دیدن فیلم های خودم بیشتر مرا برای ادامه این راه ترغیب می کند. وقتی فیلم هایم را می بینم اصلا آن چیزی نیست که خودم دوست داشته باشم و دلم بخواهد و هرچه بیشتر نگاه می کنم می گویم من مطمئن هستم که پتانسیل من بیشتر از اینهاست و باید خودم را بهتر نشان دهم. من از کسی تقلید نمی کنم که بگویم با دیدن فلان بازیگر ایرانی یا خارجی به این کار علاقه بیشتری پیدا کرده ام، در واقع این حس و توانایی را در خودم می بینم که می توانم این کار را انجام دهم.
 
 
تینا اخوندتبار
فیلم شناسی تینا آخوند تبار
 

حس خوب با تصمیم جدید

حدود 7/6 ماه است که تصمیم گرفته ام هر پیشنهادی را قبول نکنم. شاید باورتان نشود ولی من همین الان فیلمنامه های زیادی در خانه دارم؛ چه سینمایی و تلویزیونی و چه شبکه خانگی ولی واقعا تصمیم گرفته ام که روند کاری ام را عوض کنم و دیگر در هر فیلمی بازی نکنم! به همین دلیل از حضور در کارهای جدید راضی هستم و حس خوبی دارم. ولی وقتی بعضی از کارهای قدیمی ام را می بینم، افسوس می خورم چون بازی خوبی در آن کارها نداشته ام!
 
 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه