ورزش خفن روناک یونسی و همسرش + فیلم

ورزش خفن روناک یونسی و همسرش + فیلم
کدخبر : 8113

ویدیویی جالب از ورزش روناک یونسی و همسرش را در این صفحه ببینید .

روناک یونسی و همسرش در حال گذراندن قرنطینه ی خود در کانادا هستند . ویدیوی جالب از ورزش کردن روناک یونسی و همسرش را در زیر می بینید : 

 

نام:روناک

نام خانوادگی:یونسی

تاریخ تولد:9 دی 1359

محل تولد:تهران

پیشه:بازیگر

همسر:محسن میری

فرزندان:مهرسام، مهراز

 

روناک یونسی دی ماهی است و در سال 1359 در تهران متولد شده ، او بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. خانم یونسی دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی دارد.

 

دوران کودکی روناک یونسی

خاطرات زیادی از دوران کودکی خود ندارد، به جز اینکه بسیار شیطون بوده و خرابکاری زیاد می کرده، اما از آنجا که مادرش شاغل بود، مراقبت از خواهرانش را همیشه برعهده داشته به همین دلیل از کودکی شخصیت استقلال طلبی در او به خوبی نمایان بوده ضمن اینکه خانه داری و آشپزی را از همان روزهای نوجوانی به خوبی فراگرفته است. او با اینکه شیطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخوانی هم بود. معمولا بابت یک موضوع، جلوی دفتر دبیرستان می ایستاد، اما چون شاگرد زرنگ بوده، از خطایش چشم پوشی می کردند. می گوید:به خاطر تقلبی که در امتحان به دوستم رسانده بودم، سه روز اخراج شدم و نمره ام صفر شد.

 

ازدواج و همسر روناک یونسی

یونسی سال 1391 با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی، ازدواج کرد و دارای دو پسر به نام های مهرسام و مهراز می باشد.روناک یونسی سال ٩١ با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی که تجربه همکاری با او در سریال سقوط آزاد را داشت ازدواج کرد. مهرسام اولین پسر روناک یونسی است و مهراز دومین پسر روناک یونسی شهریورماه سال 96 متولد شد.

محسن میری مدلینگ معروف

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی است که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده اما همیشه گفته دوست دارد در کشور خودش کار کند.

 

معنی اسم پسر روناک یونسی

مهرسام به معنی پسر خورشید است و بدلیل اینکه در مهر ماه بدنیا آمده تصمیم گرفته یک نام ایرانی زیبا که همان مهرسام باشه برایش انتخاب کنند خانوم یونسی در مورد سوالی که مهرسام دوست دارد بازیگر شود یا مدل میگوید :او یک مدل خیلی خوب میشود که بازیگراست.

 

شغل مورد علاقه روناک یونسی

دوست داشتم معلم می شدم چون تجربه این کار را هم دارم. در سال های قبل از فارغ التحصیلی ام چون گرافیک خوانده بودم و در دانشگاه هنر تحصیل می کردم، در یک دبستان پسرانه به مدت دو سال معلم خطاطی – نقاشی بودم و فکر می کنم بهترین سال ها و زیباترین احساسات را در آن دوره تجربه کردم.

 

نحوه بازیگر شدن روناک یونسی

به مانند اکثر بازیگرا به پیشنهاد دوستش درتست یک فیلم، علارغم میلش عکس میفرستند سپس با اینکه هیچ انتظاری نداشت فردای اون روز با او تماس می گیرند و در روز تست بعنوان بازیگر فیلم گرگ و میش در سال 1385 بعنوان نقش اصلی انتخاب میشود همین درخشش او بود که برای بازی در سریال رستگاران سال 88 بعنوان نفر اول انتخاب شد که وی را به شهرت رسانید.

 

فیلم های سینمایی روناک یونسی

 

سینمایی های روناک یونسی

روز روشن (1391)

عقاب صحرا (1391)

کوچه ملی (1389)

به هدف شلیک کن (1387)

منفی هجده (1386)

ارتفاع 6/45 (1385)

گرگ و میش (1385)

بومرنگ

بازی های روناک یونسی

سریال ها و سینمایی های روناک یونسی

 

سریال های تلویزیونی روناک یونسی

آخرین بازی (1393)

سقوط آزاد (1390)

رستگاران (سیروس مقدم، 1388)

موج و صخره (مجید صالحی، 1390)

آخرین بازی (1393)

خانه بی پرنده (1389)

بوی غریب پاییز(1382)

گفتگو با روناک یونسی

 نحوه ورودتان به دنیای بازیگری با کدام فیلم و به چه صورت بوده است؟

- با فیلم گرگ و میش ساخته آقای جعفری برای اولین بار وارد عرصه بازیگری شدم.

 

در بین کاهایی که تاکنون انجام داده اید کدام را بیشتر دوست دارید و آن کار نقطه عطف کارهای تان می دانید؟

- تمام کارهایی که تا الان انجام دادم انتخاب های خودم بوده و از بین چندین کار هر کدام را در آن مقطع زمانی انتخاب کرده ام و دلیل انتخاب نقش هایم هم این بوده است که من با آدمی که قرار بوده نقشش را بازی کنم همراه شدم، به همین دلیل همه شان را دوست دارم و همانطور که همه می گویند اثر هنری هر فردی مثل فرزندانش می ماند و نمی تواند بین شان فرق بگذارد، برای من هم مصداق پیدا می کند.

تمام نقش هایی را که بازی کردم چه آن زمان که انتخاب شان کردم و چه اکنون دوست شان دارم اما تفاوت در بین این نقش ها می تواند به این برگردد که بعضی هاشان را مخاطب بیشتر دوست داشته اما برای من یکسان است.

با توجه به اینکه سه حوزه تلویزیون، سینما و تئاتر را تجربه کردید جنس کدام یک به شما نزدیکتر است و در اولویت انتخاب های تان است؟

- به عقیده شخصی من برای یک بازیگر خیلی نباید تفاوت کند که مدیومی که در آن کار می کند، تئاتر، سینما یا تلویزیون است. و هر مدیومی که بتواند بستری برای خلق کردن و جولان دادن بازیگر در نقشش ایجاد کند می تواند دوست داشتنی باشد. کار خوب، خوب است و مدیومش فرق نمی کند و من هر سه مدیوم را دوست دارم.

 

گویا شما کارت مربیگری بدنسازی دارید، آیا در این حوزه فعالیت می کنید؟

- بله، به علت علاقه شخصی ام به این ورزش آشنایی با این رشته ورزشی و به دلیل تخصص همسرم در آن، من هم حدود شش سال است به صورت پیگیرانه این ورزش را انجام می دهم. وقفه ای هم به علت بچه دار شدنم در بین آن ایجاد شد ولی بعد از آن دوباره مجدانه آن را انجام دادم و شرایطی مهیا شد که دیدم می توانم مدرکی هم در این زمینه داشته باشم، در کلاس های فدراسیون شرکت کردم و با توجه به دوره هایی که گذراندم توانستم این مدرک را بگیرم.

خیلی نمی توانم بگویم تخصصی این کار را انجام می دهم و باشگاه تاسیس کرده ام اما در تصمیمات آتی ام هست که در این زمینه تخصصی فعالیت کنم.

 

به غیر از بدنسازی ورزش دیگری هم هست که پیگیر آن باشید؟

- من قبل از این و سال های قبل ورزش بسکتبال را خیلی پیگیری می کردم و زیاد دوست داشتم اما به دلیل بیماری نتوانستم بسکتبال را ادامه دهم و بعد از آن کمرنگ شد. در دوره ای یکسری از ورزش های رزمی را کار می کردم چون با روحیاتم جور در می آمد و مورد علاقه ام بود.

اما فعلا و از پنج، شش سال گذشته، فیتنس و تناسب اندام ورزش مورد علاقه ام است ولی دوچرخه سواری هم بسیار دوست دارم و تا جایی که بشود انجام می دهم.

میانه تان با آشپزی چطور است؟

- بسیار خوب، به گفته اطرافیان، دوست ، آشنا و خانواده دستپخت من بسیار خوشمزه است، دلیلش را نمی دانم و خودم هم این واقعیت را نمی فهمم! اما به آشپزی به چشم یک هنر نگاه می کنم، چون در آن خلاقیت دخیل است، در آشپزی یکسری فرمول دخیل است اما هر کسی می تواند فرمول ها را دستکاری کند، ابداع کند و خلاقیتی به خرج دهد و یک غذای جدید درست کند این یعنی به عقیده من کار هنرمندانه انجام دادن و به چشم یک هنر به آشپزی نگاه کردن.

صبح که از خواب بلند می شوم بعد از رسیدگی به کارهای خانه و خانواده ام و کوچولویی که دارم پلان بعدی من رسیدگی به غذاست و من این کار را دوست دارم و با لذت انجام می دهم و زمانی هم که میهمان دارم همیشه سعی می کنم غذاهای متنوع درست کنم برای باب سلیقه هر کدام از میهمانانم که تا حدودی آشنایی دارم، چون آشپزی را دوست دارم و به نظرم کار بسیار خوبی است.

بهترین غذایی که می پزید کدام است؟

- من با توجه به نظرسنجی ای که از بین کسانی که دستپخت مرا خورده اند، کرده ام یک غذا نیست. من دو، سه غذا را خیلی خوب درست می کنم که قیمه بادمجان، خورشت کرفس و انواع ته چین است.

کدام غذا را خودتان بیشتر از همه دوست دارید؟

- غذای مورد علاقه خودم قیمه بادمجان است.

 

اهل سفر کردن هستید یا نه و آخرین سفر که در داخل ایران انجام داده اید به کجا بوده؟ انتخاب بعدی برای سفرتان کجاست؟

- زیاد اهل سفر رفتن هستم و آخرین سفر داخلی ام به بندرعباس بوده است. من خیلی از جاها هست که نرفتم و اگر بخواهم بروم انتخابم به آنجاهاست اما در میان جاهایی که رفته ام و دوست دارم و به من خیلی خوش گذشته شیراز است.

 

از میان غذاهای محلی نقاط مختلف ایران کدام غذا را بیشتر دوست دارید؟

- مرغ ترش. اصلیت ما به شمال برنمی گردد اما مادرم دستور پخت این غذا را دارد و بسیار خوب آن را درست می کند، به شمال هم هر وقت سفر می کنم دنبال جایی می گردم که در آنجا مرغ ترش بخورم.

 

انتخاب تان برای سفر خارجی کدم کشور است؟

- تقریبا چندین کشور خوب اروپایی را برای تفریح و گشتن رفتم. همچنین تعدادی از کشورهای آسیای شرقی را اما جایی که خیلی به من خوش گذشت و دوست داشتم و حتی خاطرات خوبی از کافه ها و رستوران ها و خیابان ها و فضایش دارم شهر آمستردام است.

 

اهل مطالعه و کتاب خواندن هستید؟

- از وقتی کوچولویم به دنیا آمده کمرنگ شده چون به علت وظایف مادری و ... زیاد فرصت ندارم ولی باز هم همیشه سعی می کنم کتاب در کنار تختم باشد که هر وقت فرصت کنم نگاه کنم. قبل ها شاید یک کتاب را یک هفته ای تمام می کردم اما الان در حدود یک ماه طول می کشد و این خیلی بد است و بابتش ناراحتم.

 

اهل خرید کردن هستید؟ و آیا خرید برای تان جنبه تفریح دارد؟

- به شدت، مگر می شود خانم ها اهل خرید نباشند. به صورت تفریح به خرید نگاه نمی کنم اما برایم لذتبخش است.

 

عکس زیبای روناک یونسی

عکس ها و گفتگو با روناک یونسی

 

خرید مورد علاقه تان چیست؟

- کفش.

در لباس پوشیدن تان به مد اهمیت می دهید؟

- من نمی توانم بیایم شعار بدهم که نه من اهل مد نیستم و ساده پوشم و ... به هر حال مد در دنیای امروز چیزی است که همه را تحت تاثیر قرار می دهد و من هم دوست دارم لباس هایی که می پوشم برندهای خوب باشد و به سلیقه روز؛ البته سلیقه عامه پسند روز باشد چون بعضی برندها هستند که چیزی را به عنوان مد و نیو کالکشن خود ارائه می کنند که نمی توان آن را در همه جا پوشید ولی برندهایی هستند که لباس های خوب و مناسبی دارند که می شود همه جا پوشید و من نیو کالکشن های آنها را پیگیری می کنم و برایم مهم است خریدی که می کنم نیو کالکشن آن برند باشد و نیو کالکشن ها همیشه مد روز هستند.

 

اهل هیجان هستید؟ و هیجان انگیزترین کاری که در زندگی تان کردید چه بوده؟

- به شدت اهل هیجان هستم. من فوبیای ارتفاع دارم و از هیچ چیزی نمی ترسم به غیر از ارتفاع. مدتی تمرین کردم که بانجی جامپینگ انجام بدهم، هم تمرین های هوازی و هم ذهنی ترس از ارتفاع من بریزد. این تمرین ها به صورتی بود که در یک محل که برای این تمرین تدارک دیده بودند انجام می شد که آن هم یک استخر از ابر بود و از یک دایو یا ارتفاع بالا می پریدی در این استخر و من این تمرین ها را انجام دادم که جالب بود و هیجان انگیرترین کاری هم که انجام دادم همین تمرین ها بود چون وسط آن فهمیدم که نمی توانم بروم بانجی جامپینگ.

اما ورزش های دریایی را خیلی دوست دارم، انجام می دهم و لذت می برم. با اینکه از ارتفاع می ترسم، وقتی پاراسل سوار می شوم و بالای دریا و آب قرار می گیرم دیگر نمی ترسم اما در خشکی از ارتفاع خیلی می ترسم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه