سحرقریشی مهاجرت کرد ؟ + عکس

سحرقریشی مهاجرت کرد ؟ + عکس
کدخبر : 8234

سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با یک پاکبان نوشت: «با افتخار اعلام می کنم در خانواده ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته ی خودمو فراموش نمی کنم.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از برترین‌ها: سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با یک پاکبان نوشت: «با افتخار اعلام می کنم در خانواده ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته ی خودمو فراموش نمی کنم.
 

من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می گفت «برو».

 

خبرداغ : عکس لورفته از خالکوبی منشوری ریحانه پارسا روی بدنش + عکس

 

اون پاکبان عزیز اصلا من رو نشناخت و قسم می خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز‌ یک سوتفاهم کوچیک نیست. در آخر اینکه چه چیزی از این جالب تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم اتفاقا پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته.

 

go9yMtMach72

 

بیوگرافی و زندگینامه سحر قریشی به همراه کارنامه هنری قریشی

نام:سحر

 

نام خانوادگی:قریشی

تاریخ تولد:1366/10/6

محل تولد :تهران

سالهای فعالیت:از سال 1388 تاکنون

 

از کودکی تا خانواده و آغاز بازیگری سحر قریشی

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

 

کودکی سحر قریشی

کودکی سحر قریشی

 

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

 

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی طرفدار دو آتیشه استقلال

 

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

 

سحر قریشی و برادر و مادرش

سحر قریشی و برادر و مادرش

 

ازدواج و جدایی سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

 

سحر قریشی و همسر سابقش

سحر قریشی و همسر سابقش

 

ماجرای ازدواج سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.
 
سحر قریشی و همسرش

سحر قریشی و همسرش امید علومی

سحر قریشی و مریم معصومی

مریم معصومی و سحر قریشی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه