مهران مدیری ترور شد + عکس

مهران مدیری ترور شد + عکس
کدخبر : 8941

ماجرای جنجالی ترور مهران مدیری فاش شد .

مهران مدیری از کمدین های باسابقه و موفق سینما و تلوزیون است . مهران مدیری با سریال های طنز 90 شبی در تلوزیون حسابی به شهرت رسید . مهران مدیری در دورهمی با زبانی تیز به انتقاد از دولت و مسئولین می پردازد . اما حواشی پیرامون مهران مدیری از جایی شروع شد که عکس هایی عجیب از او در پاریس منتشر شد . 

 


خبرداغ : مهناز افشار | ویدیوی لورفته از رقص هماهنگ با طنازطباطبایی + فیلم


 

ماجرای ترور مهران مدیری چیست ؟ 

بعد از کنایه مهران مدیری در برنامه دورهمی به رئیس جمهور با موضوع "منم صبح جمعه فهمیدم ....."امپراطوری رسانه ای دولت با آغاز یک ترور رسانه ای از انتشار عکس های قدیمی وی در پاریس تا هزینه های تولید برنامه وی تخریب همه جانبه را آغاز کردند. رئیس جمهور در برنامه های انتخاباتی از پناه بردن به خدا از بستن دهان منتقدان سخن گفته بود.......

 

 

ماجرای ترور مهران مدیری چیست؟

 

همسر مهران مدیری چه می کند؟

همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات. او خانه دار است و برای خودش می نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت های تلویزیونی اش استفاده کرده است.

 

8e7cb51383e1803e0ab1452536fde5d7c425b4cf - Copy

 

 

بیوگرافی و تصاویر مهران مدیری

  • نام : مهران

  • نام خانوادگی : مدیری
  • تاریخ تولد : 18 فروردین 1346
  • محل تولد : تهران
  • فرزندان : فرهاد و شهرزاد

 

-----------------------------------------------------------

 

مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

 

 

مهران مدیری و پسرش

مهران مدیری و پسرش فرهاد

 

 

آغاز فعالیت هنری مهران مدیری

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.  

 

مهران مدیری و بازیگران ساعت خوش

مهران مدیری و بازیگران ساعت خوش

 

در حاشیه

مدیری بعد از سالها دوری از تلویزیون با ساخت سریال در حاشیه به جعبه جادویی برگشت، مدیری علاوه بر کارگردانی در این مجموعه به عنوان بازیگر ، طراحی صحنه و لباس نیز حضور داشت. داستان در حاشیه درباره پزشکی متخصص و متعهد به نام هومن صحرایی است که از طریق استادش مامور می شود بیمارستانی به نام حاشیه را که 80 سال پیش ساخته شده ولی تاکنون راه اندازه نشده را افتتاح کرده و مشغول به کار شود. هومن صحرایی در این مسیر با اتفاقات و مشکلاتی روبرو میشود که فضای طنزآلودی به سریال می دهد، مهران غفوریان، جواد رضویان و شبنم فرشاد جو از دیگر بازیگران این مجموعه طنز هستند. این سریال با حاشیه های زیادی از جمله مخالفت از سوی نهادهای حامی پزشکان روبرو شد و زودتر از موعد از آنتن تلویزیون کنار رفت.

 

مهران مدیری

مهران مدیری و علی اوجی در سریال در حاشیه

 

در حاشیه 2

مهران مدیری در سال 1394 در حاشیه دو را برای پخش از شبکه سوم سیما ساخت و در 27 قسمت پخش شد، این سریال در ادامه در حاشیه ساخته شده و این بار چهار تن از شخصیت های سریال در اردوگاهی دوره محکومیتشان را میگذرانند و هر بار ماجراهایی برای آن ها رخ میدهد. مهران مدیری در حاشیه دو فقط به عنوان کارگردان حضور داشت و خودش در سریال نقشی را بازی نکرد.

 

مهران مدیری در حاشیه

 

باغ مظفر

او در سال 1385 مجموعه طنز باغ مظفر را ساخت، این سریال با آنکه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد ولی نتوانست به اندازه شب های برره موفق باشد. داستان سریال درباره دو خان است که در یک باغ زندگی میکنند و به خاطر اختلاف سلیقه با مشکلاتی مواجه میشوند که داستان سریال را جذاب میکند. مهران مدیری در این سریال علاوه بر کارگردانی نقش مظفرخان را بازی میکند که دو فرزند دارد که نقش آن ها را سیامک انصاری و سحری جعفری جوزانی بازی میکنند.

 

مرد دو هزار چهره

سریال مرد دو هزار چهره در سال 1388 آخرین سریال مهران مدیری برای تلویزیون بود و بعد از آن فعالیت خودش را در سینما و سینمای خانگی ادامه داد.  این مجموعه تلویزیونی در ادامه سریال مرد هزار چهره ساخته و در 13 قسمت در ایام نوروز از شبکه سوم سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی این اثر به عنوان بازیگر اصلی در این سریال حضور داشت.

 

3497

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه