تتلو به پرویز پرستویی هم رحم نکرد + فیلم

تتلو به پرویز پرستویی هم رحم نکرد + فیلم
کدخبر : 9009

ویدیویی جنجالی از حمله تتلو به پرویز پرستویی را در این صفحه ببینید .

تتلو خواننده ی زیر زمینی پرطرفدار و پرحاشیه ایران در ترکیه زندگی می کند . تتلو مجرد است و شایعات زیادی در مورد او هر روز در فضای مجازی ترند می شود . تتلو از درگیری با بازیگران و دیگر خواننده ها تا ماجرای خودکشی اش حسابی در اینستاگرام دنبال کننده داشته . تتلو هم اکنون پیجی در اینستاگرام ندارد . 

 

ویدیویی دیده نشده از تتلو و حمله و انتقاد تند او از پرویز پرستویی را در ادامه مشاهده کنید : 

 

 

 

واکنش زیباکلام به درخواست‌های بی‌شرمانه تتلو | همه ماجرای مسدود شدن اینستاگرام تتلو 

 

صفحه اینستاگرامی امیر تتلو با بیش از چهار میلیون فالور به دلیل رفتارهای غیراخلاقی این شخص ساعاتی پیش توسط اینستاگرام حذف شد.

 

 

تتلو

 

 پیج اینستاگرام امیر تتلو خواننده پرحاشیه که روزها و هفته‌های گذشته به دلیل رفتارهای غیراخلاقی مورد اعتراض مردم و مخاطبان قرار گرفته بود، با ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار فالوور توسط اینستاگرام حذف شد.

 

صفحات دوم و جایگزین تتلو نیز که مربوط به برنامه‌ها و فیلم‌ها و تصاویر کنسرت‌ها و اجراهای عبور نیز توسط اینستاگرام حذف شده است.

 

امیر تتلو که رکورد لایوهای اینستاگرام را از آن خود کرده، علاوه بر رفتارهای غیراخلاقی و نامتعارفش، طی روزهای گذشته به ورزشکارانی چون علی کریمی، وحید قلیچ و برخی خوانندگان توهین کرده بود.

 

 

​تتلو همچنین در اقدامی خلاف اخلاق و قانون در صفحه اینستاگرام خود برای دختران زیر سن قانونی و نوجوان، فراخوان غیراخلاقی منتشر کرده بود.

 

 

در پی این اقدام، آزاده، همسر هیچ‌کس، خواننده رپ مشهور ایرانی، پیج اینستاگرامی تتلو را بابت تمایل نشان‌دادن به رابطه ‌جنسی با دختران زیر سن‌ قانونی، به اینستاگرام ریپورت کرده و کارزار ریپورت او را کلید زد.

این اتفاق‌ها روز گذشته مخاطبان اینستاگرام را بر آن داشت تا به صورت گسترده نسبت به ریپورت اکانتش اقدام کنند. در نتیجه پیج تتلو با بیش از ۴ میلیون ۴۰۰ هزار فالور از دسترس خارج شد.

 

 

واکنش صادق زیباکلام

در همین زمینه صادق زیباکلام تحلیلگر سیاسی و استاد دانشگاه هم در توئیتی واکنش نشان داد و نوشت:

«اگر اشتباه نکنم، سال ۹۷ و بر سر ماجرای #مائده_هژبری بود که یادداشتی نوشتم تحت عنوان "چرا از مائده هژبری‌ها و امیرتتلوها میترسم".تحولات مرتبط با آقای #تتلو ظرف یکی دوسال اخیر نشان داد که در آن یادداشت خیلی هم به بیراهه نرفته بودم.»

 

 

صادق زیباکلام: از «تتلو»‌ها می‌ترسم!

لازم به یادآوری است که زیباکلام آن زمان یعنی در تاریخ ۶ مهر ۹۸ در کانال شخصی خود در یادداشتی نوشت:

« من از «تتلو»‌ها می‌ترسم و هر بار که آن‌ها را می‌بینم ترس و دلهره‌ام بیشتر می‌شود. نخستین بار «تتلو»‌ها را پنج سال پیش دیدم. مراسم تشییع‌جنازه «مرتضی پاشایی» بود. صدها هزار دهه شصتی و هفتادی آرام و در سکوت جنازه را تشییع می‌کردند. در چشمانشان آمیزه‌ای از بغض و کینه، گره‌خورده با عصیان موج می‌زد. بی‌اختیار به یاد شعار دوران انقلاب بعد از کشتار هفده شهریورافتادم: «مشت گره‌کرده ما فردا مسلسل می‌شود».

 

آن روزها نه اینستا بود، نه غول بی شاخ و دم فضای مجازی و نه عضویت چهل و پنج میلیون ایرانی در تلگرام. اما امواج حیرت‌آور «تتلو»‌ها در تشییع‌جنازه مرتضی پاشایی ایران را تکان داد.

 

بار دوم آن‌ها را در ناآرامی‌های دی‌ماه نودوشش دیدم. اینبار دیگر سکوت نکرده بودند. چند ماه بعد تب جام جهانی فوتبال کشور را در خود فروبرد. احساسات «تتلو»‌ها برای تیم ملی غریب بود. هیچکس دیگر را حاضر نبودند در میان خودشان بپذیرند. گویی تیم ملی فقط به آن‌ها تعلق داشت.

 

هنوز تب فوتبال فروکش نکرده بود که «وحید مرادی» را در زندان کشتند. اگر یک نفر از کره مریخ بزرگداشت و تجلیل از وحید مرادی را در فضای مجازی می‌دید تصور می‌کرد یک اسطوره و قهرمان ملی ازمیان‌رفته.

 

«تتلو» -ای بنام «مائده هژبری» که در فضای مجازی ویدئو رقصیدنش دست‌به‌دست شده بود، در تلویزیون گریست که فریبش داده بودند و پشیمان است و تتلوها به حمایت ازش برخاستند. بعد سوختن «دخترآبی» تتلوها را بسیج کرد. بعد «تتلو»‌ی دیگری از طرفدارانش خواست که برایش دوازده میلیون کامنت بگذارند و پیروان هم لبیک گفتندو...

 

از صمیم قلب می‌خواهم اشتباه کرده باشم و به قول متخصصین آمار «هیچ رابطه معناداری» میان مرتضی پاشایی، حمایت از تیم ملی فوتبال، ناآرامی‌های دی ماه نود و شش، وحید مرادی، مائده هژبری، دخترآبی، امیرتتلو و.. نباشد.

 

امیدوارم هیچ بغض و کینه و نفرتی در دهه هفتادی‌ها و به‌تدریج هشتادی‌ها، نهفته نشده باشد و ترس من از آن‌ها بی‌مورد باشد. آن‌ها همه ارزش‌ها، باورها، نُرم‌ها و هنجارهای ما را پذیرفته باشند و تنها مشکل نسلی‌شان با ما آن باشد که عواطف، علاقه و احساساتشان را نسبت به ما نمی‌دانند چگونه بروز دهند. برای آینده کشور امیدوارم اینگونه باشد و ترس من از تتلوها بی‌مورد بوده باشد.»

 

ادامه جنجال‌های تتلو؛ صدور فرمان تحریم اینستاگرام و پیوستن به یوتیوب!

پس از ناکامی تتلو برای بازگشت به اینستاگرام او یک شبکه اجتماعی دیگری را برای ارتباط با مخاطبان خود انتخاب کرده است. تتلو در کانال تلگرام خود از همه هوادارانش خواست که اینستاگرام را ترک کرده و به یوتیوب بپیوندند. یوتیوب بزرگ‌ترین پلتفرم توضیح محتوای ویدیویی و دومین وب‌سایت پربازدید جهان است.

 

امیر تتلو خواننده جنجالی موسیقی رپ روز شنبه طی فراخوانی از هوادارانش خواست صفحات اینستاگرام خود را ببندد و از این شبکه اجتماعی خارج شوند. او از هوادارانش که به "تتلیتی‌ها" مشهورند خواست به یوتیوب بپیوندند.

 

تحریم اینستاگرام از سوی تتلو پس از حذف صفحه تازه او در اینستاگرام که با اسم دیگری ایجاد شده بود، رخ داد.


پیشتر صفحه اصلی این خواننده رپ از سوی اینستاگرام مسدود شده بود. تلاش‌های تتلو برای بازگرداندن صفحه اش ناکام بود. این شبکه اجتماعی هم اعلام کرد که دیگر اجازه فعالیت به تتلو نخواهد داد. صفحه تتلو بیش از چهار و نیم میلیون فالوئر داشت.


این اتفاق پس از آن رخ داد که این خواننده جنجالی ساکن ترکیه در چند استوری نوشت که قصد دارد "حرم‌سرای سلطان" راه‌اندازی کند و از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله خواست که به "حرمسرای" او بیایند.


انتشار این استوری‌ها، با واکنش منفی و شدید برخی کاربران توییتر و روزنامه‌نگاران ایرانی و ترک مواجه شد. فعلان مدنی می‌گویند همچنان پیگیر‌های حقوقی علیه تتلو را در ترکیه ادامه می‌دهند. امیر تتلو متهم آزار زنان و کودکان شده است.


تتلو پس از اخراج از اینتساگرام در کانال تلگرام خود که حدود یک میلیون دویست هزار نفر مخاطب دارد به شدت از اینستاگرام و فعالان مدنی خارج از ایران انتقاد کرد. او همچنان به رویه خود ادامه داد و درخواست پیشین خود برای حضور دختران ۱۵ تا ۲۰ سال را تکرار کرد.


این دومین بار است که اکانت تتلو در اینستاگرام مسدود می‌شود. مهرماه ۹۸ نیز پس از انتشار گزارش‌هایی درباره انتشار محتوای مستهجن، اکانت او بسته شد.


این بار اما تتلو پس از بسته شدن صفحه‌اش با انتشار ویدئویی از خود دفاع کرد. او اتهام آزار کودکان را به شدت تکذیب کرد. او همچنین اعلام کرد که از بی‌بی‌سی شکایت خواهد کرد.

 

تتلو و هوادارانش در یوتیوب!

پس از ناکامی تتلو برای بازگشت به اینستاگرام او یک شبکه اجتماعی دیگری را برای ارتباط با مخاطبان خود انتخاب کرده است. تتلو در کانال تلگرام خود از همه هوادارانش خواست که اینستاگرام را ترک کرده و به یوتیوب بپیوندند. یوتیوب بزرگ‌ترین پلتفرم توضیح محتوای ویدیویی و دومین وب‌سایت پربازدید جهان است.
او همزمان با تحریم اینستاگرام در ادامه تکمیل آخرین آلبومش آهنگ "حرمسرا" را در یوتیوب منتشر کرده است.
هنوز چند ساعتی بیشتر از اعلام تتلو برای حضور در یوتیوب نگذشته بود که تعداد دنبال کننده‌های او در این شبکه اجتماعی به بیش از ۱۰۲ هزار نفر رسید. او پخش لایوهایش را در یوتیوب از سر گرفت. تتلو امیدوار است که بتواند از کانال خود در یوتیوب درآمد هم کسب کند.

 

تتلو و خودکشی!

امیر تتلو پس از بسته شدن صفحه اینستاگرامش درکانال تلگرام خود اظهارنظر‌های آشفته‌ای داشت. تتلو از برخورد‌های اخیر با او شده است انتقاد کرد و نوشت:" با این همه نادیده‌گرفته شدن باید تا حالا خودکشی می‌کردم، اما جراتش را ندارم."


او در پیامی که ساعتی بعد منتشر کرده، نوشت: "من با کمترین امکانات و بدون تبلیغ موزیک منتشر می‌کنم و هیت می‌شود و دیگران کلی امکانات هم دارند به کیفیت من نمی‌رسند. "
او در انتها افزود: «کاش من را بکشند تا این همه بی‌عدالتی را نبینم!»

 

کاهش حملات به تتلو

پس از چند روز موج حمله به تتلو در شبکه‌های اجتماعی، این حملات در دو روز اخیر فروکش کرده است و نگاه‌های تازه‌ای درباره او مطرح می‌شود. عده‌ای معتقدند بستن صفحه اینستاگرام تتلو اقدامی "بزدلانه" است. این عده می‌گویند سانسور تتلو می‌تواند تبعات منفی دیگری داشته باشد و از طرف دیگرخلاف اصول آزادی بیان است.


عده‌ای دیگر هم می‌گویند امیر تتلو خود "قربانی" وضعیت داخلی ایران است. او که سال‌ها تلاش کرد مجوز فعالیت هنری در ایران بگیرد و برای اینکار دست به هر اقدامی زد و موفق نشد، حالا عصیان کرده و به سیم آخر زده است. حسن آقامیری از فعالان سرشناس فضای مجازی از این دسته است. او می‌گوید "تتلو حاصل همین سیستم است".


گروه دیگری هم می‌گویند او دچار مشکلات روحی است و مواد مخدر مصرف می‌کند و نیازمند به حمایت است تا از وضعیت بحرانی خارج شود.


اما همچنان عده‌ای به او می‌تازند و خواستار مقابله با این خواننده و هوادارانش هستند. ابراهیم اصغر زاده فعال سیاسی اصلاح طلب از این دسته است که تتلو را "تبهکار" می‌خواند. او در این باره نوشته است: " ایکاش همت خود را صرف نقد فرهنگ حاکم می‌کردیم تا کار به اینجا نکشد. نسلی که عاصی و بلاتکلیف است کاربردی برای تفکر نمی‌بیند، ستایش تبهکار روانی مثل امیر تتلو را بر مبارزه با فقر و استبداد ترجیح می‌دهد. زبان زن ستیزانه و خشونت گستر تتلو محصول فضای سیاست زدایی شده جامعه است."


بااین حال به نظر می‌رسد حالا فضا برای تتلو کمی معتدل شده است. این در حالی است که داده کاوی‌های شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد در چند روز پیش افکار عمومی به شدت علیه او بوده است. حتی انبوه هوادارانش نیز نتوانستند با حمایت‌های خود مقابله انتقادات بایستند.


براساس گزارشی که منتشر کرده است نیمی از کاربران توئیتر به اقدام تتلو انتقاد کرده و از بسته شدن صفحه او ابراز خوشحالی بودند. بررسی‌های حاصل از داده‌کاوی بر روی توئیت‌های با حداقل ۳۰۰ لایک از میان ۱۳هزار و ۱۶۳ توئیت نشان می‌دهد که انتقاد از تتلو و انتقاد از مسئولان دو مضمون اصلی است که در توئیت‌هایی با کلیدواژه تتلو منتشر شده است. پنجاه درصد به تتلو تاخته اند و چهارده درصد هم از مسئولان کشور انتقاد کرده اند. در این بین فقط شش درصد از تتلو حمایت کرده اند.

 

ماجرای ترور تتلو چه بود؟

تتلو باز به موضوع داغ رسانه ها تبدیل شد در ادامه ماجرای ترور تتلو را با هم می خوانیم.

 

 

  امیر حسین مقصود لو معروف به تتلو که سالهاست به خارج از کشور مهاجرت کرده است و یکی از فعالان فضای مجازی می باشد که هر چند مدت یکبار به موضوع داغ رسانه ها تبدیل می شود و حواشی زیادی دارد که جدیدترین خبر داغ این خواننده که از اساس هم کذب می باشد ماجرای ترور تتلو می باشد که در ادامه راهبرد معاصر به بررسی ماجرای ترور تتلو می پردازد.

 

از عصر جمعه کلید واژه " تررو تتلو " در فضای مجازی و برخی سایت‌های خبری داغ شد. ماجرایی که اساس کذب بود و برخی سایت های خبری و سرگرمی زرد به طمع بازدید بیشتر، با برجسته کردن بخشی از صحبت‌های بنیامین بهادری خواننده پاپ درباره نحوه برخورد با تتلو در ایران، این شایعه ترور تتلو را به وجود آورده  است.

 

برخی سایت‌های خبری و صفحات مجازی از عصر امروز شایعه ترور تتلو را منتشر کرده‌اند. ماجرایی که با یک جستجوی ساده، واقعیت آن مشخص می‌شود.

 

ماجر از این قرار است که بنیامین بهادری در لایو اینستاگرامی که با تی وی پلاس داشت در خصوص حاشیه‌های شکل گرفته پیرامون تتلو در این چند سال گفت: اتفاقاتی که برای تتلو رخ داده است که نوع ترور شخصیتی است. این سخنان بنیامین بازتاب وارونه‌ای در شبکه‌های مجازی داشت و در این میان برخی سایت‌های زرد، با تیترهای غیرواقعی شایعه ترور تتلو را ساختند.

 


بنیامین بهادری خواننده پاپ سرشناس کشور در لایو اینستاگرامی خود گفت: تتلو را ترور شخصیتی کردند

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    خاک

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه