سحرقریشی بعد از پاکبان به نانواها هم رحم نکرد + فیلم

سحرقریشی بعد از پاکبان به نانواها هم رحم نکرد + فیلم
کدخبر : 9391

ویدیوی دیده نشده از سحرقریشی با نانوا ها را در این صفحه ببینید .

سحرقریشی بازیگر جنجالی است . سحر قریشی با عکس های جنجالی با مهدی طارمی حسابی جنجالی شد . سحر قریشی با انتشار ویدیویی با یک پاکبان بازهم سر زبان ها افتاد . ویدیوی جنجالی سحر قریشی با نانوا هم هم جنجالی شده است . 

 

 

 

خبرداغ : تجاوز مرد همسایه به 3 زن در اسانسور + فیلم دوربین

 

 

جنجال سحر قریشی همچنان ادامه دارد!

 

 

جنجال سحر قریشی همچنان ادامه دارد!

 

چند روز پیش بود که فیلمی از سحر قریشی، بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون، در حال شوخی با یک پاکبان منتشر شد و جنجال جدیدی را برای او به وجود آورد. اما ماجرا واقعا چه بود؟ 

 چند روز پیش بود که فیلمی از سحر قریشی، بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون، در حال شوخی با یک پاکبان منتشر شد و جنجال جدیدی را برای او به وجود آورد. اما ماجرا واقعا چه بود؟

فیلمی که بسیاری از سایت‌ها از آن به عنوان توهین به پاکبان یاد کردند و سحر قریشی را تاختند در واقع چیزی جز یک شوخی نبود و پاکبان هم در مصاحبه‌ای گفت دلیل حرفش به بازیگر این بوده که پروتکل‌های بهداشتی ایام کرونا را رعایت کند و ماجرای دیگری در میان نبوده است. فیلم را با هم ببینیم:

 

در این فیلم بیشتر از هر چیز، حرفی که سحر قریشی بعد از خندیدن زد، شبهه ایجاد کرد. برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی اصرار داشتند که خانم قریشی از کلمه “هیولا” برای توصیف پاکبان استفاده کرده، در حالیکه او تنها می‌گوید: “وای، همین مونده بود اینم به من بگه برو!”. فیلم را یک بار دیگر ببینید تا متوجه شوید.

حالا این حرف قریشی چه معنایی دارد؟ او در پستی اینستاگرامی توضیح داده:
«با افتخار اعلام می کنم در خانواده ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته ی خودمو فراموش نمی کنم.


من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می‌گفت «برو». اون پاکبان عزیز اصلا من رو نشناخت و قسم می خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز‌ یک سوتفاهم کوچیک نیست. در آخر اینکه چه چیزی از این جالب تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم اتفاقا پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته.»

بخش پایانی حرف‌های سحر قریشی پاسخی بود به پست پرویز پرستویی که در اینستاگرام بسیار فعال است و از برخی همکارانش بسیار عصبانی. پست پرویز پرستویی از این قرار بود:
«واقعا متاسفم!


راستش وقتی این صحنه رو از این خانم قریشی دیدم خیلی حالم بد شد، چرا که مردم عادی هم هیچوقت با این مرد شریف و زحمتکش چنین برخوردی نمیکنه!


نمیدونم ایشان تو این لحظه فکر نکردن اگه این فیلم تو دنیای مجازی منتشر بشه و خانواده اون پاکبان عزیز ببینند، چه حالی خواهند داشت؟بنظرم‌ ایشان باید به اون منطقه مراجعه کنه و رسما پای این پاکبان عزیز و ببوسه و حتی باید حکم کنند، این خانم یک روز کامل جای این پاکبان کار کنه تا دیگه عبرت بشه و برای مزاح کردن راه دیگه ای پیدا کنه. من بشخصه دست چنین افراد زحمتکش را میبوسم.»

دلجویی شهردار منطقه یک از پاکبان معروف

در همین راستا چند نفر از اعضای شهرداری منطقه یک تهران به دیدن پاکبان مذکور رفتند و از او دلجویی کردند. پاکبان جوان در پاسخ به این سوال که چرا با سحر قریشی عکس ننداخته گفت: به خاطر کرونا فاصله ام را با او حفظ کردم.


این جمله به نظر کاربران شبکه های اجتماعی نشان از شعور بالای اجتماعی این پاکبان دارد.

یک عضو شورای شهر:سحر قریشی عذرخواهی نکند شکایت می‌کنیم

طی ساعات گذشته انتقادات پرشماری از رفتار سحر قریشی شده است. از طرف دیگر حجت نظری و مجید فراهانی از اعضای شورای شهر تهران هم ضمن انتقاد از رفتار سحر قریشی و آنچه در ویدیو آمده او را با شکایت و پیگیری قضایی در صورت عذرخواهی نکردن از رفتارش تهدید کردند.


عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: پاکبانان و کارگران امروز با حداقل حقوق و مزایا بیش‌ترین زحمت را برای رفت و روب ‌و تمیزی شهر و بوستان‌ها می کشند و حداقل انتظار برخورد محترمانه و قدرشناسانه با این فداکاری ها داریم. لذا درصورت عدم عذرخواهی رسمی خانم سحر قریشی، به عنوان نماینده مردم قدرشناس تهران پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم‌ بود تا خدای ناکرده اینگونه رفتارهای ناپسند تبدیل به هنجار جامعه نگردد.

در پی این ماجرا درگیری‌های لفظی در فضای مجازی همچنان ادامه دارد و در این میان عده‌ای همراه و عده‌ای بر علیه سحر قریشی موضع گرفته‌اند. باید دید پایان این ماجرا که به گفته خانم قریشی سوءتفاهمی بیش نیست به کجا خواهد رسید!

 

دعوای بهنوش بختیاری و سحر قریشی علنی شد

 

ماجرای اظهار نظر سحر قریشی درباره حضور بانوان در استادیوم های ورزشی باعث جنجال تازه ای در شبکه های اجتماعی شد. این اظهارنظر سحر قریشی با واکنش تند مهناز افشار همراه بود و درپی آن هنرمندان دیگری به اظهارنظر درباره این موضوع پرداختند.

 

چند روز پیش مهناز افشار در پستی علیه قریشی نوشته بود:نمیشه خیلی راحت حق نیمی از جامعه رو انکار کرد چون یک نفر وقتی در کنار مردان قرار می گیره "منقلب"میشه!. مولاوردی هم در حمایت از مهناز افشار نوشت:ممنونم مهناز جان. برخی اینقدر حقیرند که در کنار مردان منقلب می شوند. متحیرم در عرصه بازیگری چگونه دوام آورده اند. بهتر بود در همان اندرونی به کلفتی و سرویس دادن مشغول شوند.

 

دعوای بهنوش بختیاری و سحر قریشی

 

واکنش بهنوش بختیاری به اظهارنظر جنجالی سحر قریشی

 

بهنوش بختیاری با انتشار پستی که مربوط کامنت مُلّاوردی برای مهناز افشار علیه سحر قریشی بود نوشت:برای صدمین بار بهم ثابت شد هرظلمی که در حقت میشود... هرتهمتی که بهت زده میشود... هرجا حقی ازت پایمال میشود... هروقت جواب مردونگیت با نامردی تمام داده میشه.... هرجا جواب رفاقت خالصت با نارفیقی بی رحمانه داده میشه... و تو شخصیتت طوری نیست که بتونی مثل اون ادم بشی و پاسخش رو بدی... فقط و فقط به کائنات بسپار. یاعلی...

 

ماجرای قهر بهنوش بختیاری و سحر قریشی چه بود 

 

بهنوش بختیاری بازیگر طناز و دوست داشتنی کشورمان سال گذشته از صحبت هایی که سحر قریشی در یک برنامه انجام داده بود دلگیر شده بود و همین مساله باعث ایجاد کدورت بین این دو بازیگر خوب سینما و تلویزیون شد .اما خوشبختانه سحر قریشی از بهنوش بختیاری عذرخواهی کرد و توضیح داد که مخاطب حرفهایش او نبوده است و سوء تفاهم ایجاد شده بین این دو بازیگر برطرف شد و آشتی کنان اینستاگرامی به راه انداختند.

 

بهنوش بختیاری با انتشار پستی خبر آشتی کنانشان را به صورت رسمی اعلام کرد و نوشت:همزمان با کریسمس ماهم دوستی رو از سر گرفتیم....چندی پیش..بین من وسحرعزیزم..یه کدورتی پیش اومد....البته من خیلی دیر از کسی دلگیر میشم....به هرحال... خوشحالم که سحردر همون رسانه ای که صحبتهایی کرده بود و باعث رنجش من شده بود...گفتن که منظورش با من نبوده..البته انتظارم بود زودتر اینکارو می کرد...حالا بیخیال.....و اینکه برای من واقعاجای تعجب داشت...که چطور شد.....چراکه ما دوستای خیلی خوبی بودیم و هستیم.....به هرحال سحرعزیز حکم خواهر کوچکتر من رو داره و من قلبا و ته دلی دوستش دارم...و میدونم قلب درستی داره....و همینجا من هم به نوبه خودم ازش عذرخواهی می کنم..اگر ناخواسته باعث ناراحتیش شدم...دوستی های قلبی هرگز ازبین رفتنی نیستن..برای سحرعزیز و طرفدارای گلش آرزوی سلامتی و آرامش و عشق دارم....خودت میدونی صبر من از زمان هم بیشتره...

 

میز شام لاکچری سحر قریشی و لباس خاصش

 

میز شام لاکچری سحر قریشی و لباس خاصش

 

تصویری از میز شام به سبک سحر قریشی و فیلم ها و سریال های بازیگر زن ایرانی

 

سحر قریشی مدل و بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی نقش آفرینی در سریال نمایش خانگی شیر یا خط، حال خوب من و فیلم سینمایی روزگاری عشق و خیانت را در کارنامه هنری خود دارد و با بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازارن به شهرت رسیده است. خانم بازیگر سال ۸۳ ازدواج کرد و پس از چند سال زندگی مشترک، از همسرش جدا شده. در قسمت زیر تصویری از میز شام به سبک سحر قریشی را قرار داده ایم.

میز شام به سبک سحر قریشی

عکسی که سحر قریشی از میز شام‌لاکچریش‌در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

 

میز شام لاکچری سحر قریشی

 

فیلم ها و سریال های سحر قریشی

فیلم سینمایی: ۱۳۸۸ لج و لج بازی ۱۳۸۹ دردسر بزرگ ۱۳۸۹ همه چی آرومه ۱۳۹۰ گشت ارشاد ۱۳۹۰ ساعت شلوغی ۱۳۹۰ محرمانه تهران ۱۳۹۰ نار ۱۳۹۰ دوباره با هم ۱۳۹۰ اکباتان ۱۳۹۰ تو و من ۱۳۹۰ نردبان چوبی ۱۳۹۱ عبور از مه ۱۳۹۱ زن. مرد. زندگی… ۱۳۹۱ نفس ۱۳۹۲ پنج ستاره ۱۳۹۲ آنچه مردان درباره زنان نمی دانند ۱۳۹۲ دربست آزادی ۱۳۹۲ نازنین (فیلم ۱۳۹۲) ۱۳۹۲ آتیش بازی ۱۳۹۲ روزگاری عشق و خیانت

 

میز شام به سبک سحر قریشی

سحر قریشی

مچموعه تلویزیونی: ۱۳۸۸ دلنوازان ۱۳۸۹ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ۱۳۹۰ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد شبکه خانگی: ۱۳۸۹ حال خوب من ۱۳۹۰ نارمک (تهرانپارس) ۱۳۸۹ سیسیلی ها ۱۳۹۰ سه خط موازی ۱۳۹۱ بچه های لواسان ۱۳۹۳ مردی شبیه گرگ

میز شام به سبک سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون

ازدواج و طلاق سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود که در سال ۸۳ در حالی که هفده سال داشت با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد و بعد از چهار سال در سال ۸۸ از هم جدا شدند. او سپس از سال ۹۳ با امید علومی خواننده صیغه شده بود اما مدتی بعد از یکدیگر جدا شدند. در آبان ماه سال ۹۶ خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد. با انتشار یک فیلم لو رفته از طارمی و قریشی در کشور قطر این شایعه تبدیل به حتم و مشخص شد این دو در یک رابطه عاشقانه هستند

میز شام به سبک سحر قریشی

سحر قریشی و امید علومی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه