جهت اطلاع از دریافت اینترنت رایگان اینجا کلیک کنید

جهت اطلاع از دریافت اینترنت رایگان اینجا کلیک کنید
کدخبر : 12807

مسوول شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) از ارایه اینترنت رایگان برای استفاده از شبکه آموزشی شاد خبر داد.

  سید حسن الحسینی روز پنجشنبه در آیین رونمایی از نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) در اردوگاه شهید باهنر تهران با تشکر از اقدام رئیس جمهوری در خصوص رایگان کردن استفاده از شبکه شاد افزود: در جلسه روز گذشته  هیات دولت، رئیس جمهور دستور ارائه اینترنت رایگان را برای این شبکه آموزشی دادند.

 

 


جهت ثبت نام اینترنت رایگان اینجا کلیک کنید ... 


 


وی بیان کرد: در شرایط خاص اقتصادی کشور، این اقدامی بزرگی است، همچنین از توجه رهبر معظم انقلاب در حمایت از «شاد» و اقدامات آموزش و پرورش تشکر می کنیم.

 

وی با بیان این که بر اساس آمارها در شرایط همه‌گیری کرونا تحصیل ۹۰ درصد از دانش‌آموزان در دنیا دگرگون شده است، گفت: در دنیا در شرایطی قرار داریم که یک تحول آموزشی بزرگ در نظم آموزشی در حال وقوع است،خوشبختانه کشور ما این افتخار را دارد که از ابتدای شیوع کرونا توانست با مدیریت صورت گرفته آموزش را تداوم ببخشد.

 

خبرداغ  : زمان سومین فروش فوق العاده و تحویل فوری ایران خودرو مشخص شد + جزئیات

 


الحسینی با بیان اینکه امروز علاوه بر تداوم به دنبال کیفیت آموزش‌ نیز هستیم و این امر بسیار حائز اهمیت است گفت: در نسخه جدید، «شاد» تعاملی‌تر شده است و محتوای آموزشی استاندارد در آن بارگذاری شده است؛ همچنین معلمان و دانش‌آموزان صفحه شخصی خود را خواهند داشت؛ امکانات لایو و پخش زنده نیز فراهم شده و همه شرایط یک کلاس فیزیکی در این پلت فرم دیده شده است .


وی افزود: خدمات پایه شاد همگانی و رایگان است، شاد، فضای امنی است و این اطمینان خاطر هست که یک فضای امن به لحاظ زیر ساختی و یک محل امن برای تدریس و تعلیم و ارتباط دانش آموزان است.

 

 

خبرجنجالی : عکس بد حجاب الناز شاکردوست در پنت هاوس لاکچری و میلیاردی + عکس خصوصی

 

 
وی گفت: در شبکه شاد ما هیچ  کاربر غیر شناسایی شده نداریم؛ در این شبکه همه با یک هویت مشخص وارد می‌شوند.


الحسینی یادآور شد: سیستم پشتیبانی خوبی برای شبکه فراهم شده و امروز حدود ۲ هزار نفر در حال آموزش دیدن برای راهنمایی معلمان هر شهرستان و استان هستند و در آموزش معلمان برای بکارگیری شاد کمترین مشکل را خواهیم داشت. 

 

 


خبرمهم " جهت دریافت اینترنت رایگان ایرانسل اینجا کلیک کنید | shop.irancell.ir


 


وی یادآوررشد: در نسخه جدید امکان ارائه فعالیت‌های فوق برنامه هم وجود دارد؛ هنوز افزوده‌ها اضافه نشده است و به مرور بر اساس بخشنامه مشارکت خصوصی، اضافه می‌شود و کار با رقبا و برای آنها ساده و مرتفع خواهد شد، بخش خصوصی می تواند محتوای آموزشی برتر و نرم افزار برتر را ارائه دهند.

 

 

منبع : ایرنا 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه