تجاوز فجیع رونالدو به زن جوان لورفت + عکس

تجاوز فجیع رونالدو به زن جوان لورفت + عکس
کدخبر : 13985

ستاره پرتغالی در پرونده‌ای که متهم به تجاوز شده بود در آمریکا محکوم شد.

تجاوز رونالدو به زن جوان جنجال زیادی به پا کرده بود . تجاوز امری زشت در همه ی دنیاست . ماجرای تجاوز رونالدو به یک زن تیتر یک خبرگزاری های خارجی شده است . جزئیات این تجاوز را در ادامه می خوانید : 

 

خبرفوری : جزئیات تامین یارانه 20 میلیون نفری / چه کسانی یارانه می گیرند ؟

 

 


رونالدو

 

 کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در دادگاهی در آمریکا محکوم شد.  رونالدو متهم به این بود که به کاترین مایورگا در سال ۲۰۱۰ تجاوز کرده است.  مایورگا بعد از دو سال پیگیری موفق شد تا علیه کاپیتان تیم ملی پرتغال حکم بگیرد.

 


خبرداغ :  زندگی لاکچری و ماشین میلیاردی پوریا پورسرخ + عکس همسرش


 

 وکلای رونالدو پیش از این تلاش کرده بودند تا با پرداخت مبلغی قابل توجهی مایورگا را از شکایت خود منصرف کنند. آنها حتی  قراردادی با کاترین امضا کرده بودند تا در صورتی که ساکت بماند، مبلغ ۱۶۵ هزار پوند به عنوان حق السکوت به وی پرداخته می شود. مایورگا اما بعد از چند سال از امضای چنین توافقی پشیمان شد و تصمیم گرفت که از ستاره فعلی یوونتوس شکایت کند. 

 

رونالدو باید در ماه دسامبر در دادگاه حضور پیدا کند و با شاکی خود روبرو شود و البته آخرین دفاعیات خودئ در خصوص این پرونده را ارائه کند. ستاره پرتغالی که این روزها به نظر زندگی آرامی با شریک زندگی خود دارد از اینکه تیتر رسانه های مختلف دنیا در خصوص این پرونده باشد ابراز ناراحتی کرده است.

 
 
منبع : همشهری انلاین 
 
 
 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه