حمایت بی سابقه پیکه از راموس + عکس

حمایت بی سابقه پیکه از راموس + عکس
کدخبر : 1453

جرارد پیکه در جریان ال کلاسیکوی چهارشنبه شب در یک صحنه مانع فحاشی هواداران بارسا به سرخیو راموس شد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، چهارشنبه شب در نوکمپ بارسا و رئال مادرید به مصاف هم رفتند و در نهایت بازی بدون گل مساوی تمام شد. در دیداری جذاب که رئال تیم بهتر میدان بود و البته صحنه های مشکوک داوری را نیز با خود داشت.

بازی از لحاظ سیاسی حساسیت های مضاعفی داشت و در هنگام برگزاری، چندین بار داور به دلیل پرتاب توپ های بادی به داخل زمین مجبور به قطع مسابقه شد. بیرون ورزشگاه نیز اعتراضات جدایی طلبان به خشونت کشیده شد.

درون زمین اما بازیکنان بدون تنش و درگیری قابل ذکری به کار پایان دادند. طبق تصاوری که دوربین برنامه "El Golazo de Gol" گل تی وی شکار کرده، در نیمه دوم و هنگام ارسال یک ضربه کرنر به سود رئال، دسته ای از هواداران مستقر در پشت دروازه در حال فحاشی به راموس بودند و با شعار های راموس حرامزاده او را خطاب قرار می دادند. در این لحظه جرارد پیکه از هواداران بارسا درخواست می کند تا به این حرکت خود پایان دهند و همین اتفاق نیز رخ می دهد.

پیکه رفاقتی صمیمانه با سرخیو راموس از دوران حضورش در تیم ملی اسپانیا دارد. او سال گذشته در برتری 5-1 بارسا بر رئال نیز حرکتی مشابه در دفاع از راموس انجام داده بود.

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه