تجاوز وحشتناک رونالدو به زن جوان لو رفت + عکس +16

تجاوز وحشتناک رونالدو به زن جوان لو رفت + عکس +16
کدخبر : 8899

تجاوز رونالدو به یک زن به همراه عکس هایی عجیب از او فاش شد .

 

رونالدو از فوتبالیست های تکرار نشدنی در جهان است . رونالدو رکورد های مختلفی را شکسته و نزدیک ترین فرد به علی دایی از نظر تعداد گل ملی است . رونالدو مدتی قبل درگیر یک پرونده تجاوز شد و عکس های عجیبی از او به همراه یک زن منتشر شده است . عکس های عجیب رونالدو و ماجرای تجاوز او را در ادامه می خوانید : 

 

 

اگرچه چندی قبل اخباری در مورد رد شکایت کاترین مایورگا از کریستیانو رونالدو به دلیل پرونده تجاوز در سال 2009 در لاس وگاس منتشر شد، اما درخواست ستاره پرتغالی مبنی بر مسکوت ماندن ماجرا و فاش نشدن ابعاد مختلف آن از سوی دادگاه ایالت متحده رد شده است.

 
 

unnamed (1)

 

ستاره پرتغالی حاضر بوده مبلغ 165 هزار پوند برای منتشر نشدن جزییات پرونده، پاک شدن و یا حداقل مسکوت شدن آن پرداخت کند اما اگرچه معمولا پرونده قربانی های تجاوز جنسی چه در صورت اثبات و چه در صورت عدم اثبات منتشر نمی شود، اما خود کاترین مایورگا سال قبل رضایت داده ابعاد این ماجرا منتشر شود.

 
 

خبرداغ : علی دایی | جنجال طلاق علی دایی از همسر دومش فاش شد + علت طلاق


 
 
رونالدو پیش از این مدعی شده بود انتشار جزئیات پرونده باعث رفتن آبروی وی شده و به اعتبار او خدشده وارد می کند اما این ادعا از سوی دادستانی ایالت متحده رد شد.
 

لاریسا درهوبایزر، وکیل کاترین مایورگا مدعی شد از حکم قاضی منطقه جنیفر دورسی در روز جمعه راضی است اما پیتر کریستنسن، وکیل ستاره یوونتوس از اظهار نظر در این رابطه خودداری کرد. البته اخبار حاکی از آن است کاترین مایورگا در جدیدترین دادخواست خود درخواست 200 هزار دلار غرامت دیگر نیز از رونالدو کرده است.

 

ابتدا و با توجه به قوانین، در گزارش پلیس نامی از بازیکن نیامده بود و کاترین مایورگا نیز مدعی شده بود که در سال 2009 و بعد از دریافت 375 هزار دلار حاضر به توافق با ستاره پرتغالی شده است. اما او سال گذشته توافق خود را زیر پا گذاشته و مدعی شد یک بار دیپر پرونده از سوی قاضی بررسی شود.

 

زنی که به رونالدو اتهام تجاوز زد، کیست؟ + عکس

 

 
زنی که به رونالدو اتهام تجاوز زد، کیست؟ + عکس
 
عکس‌های جدیدی از کاترین مایورگا زنی که به کریس رونالدو اتهام تجاوز در لاس‌وگاس زده، منتشر شده است.

به گزارش تبریزمن، کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس چند روز پیش با اتهام عجیبی از سوی یک زن آمریکایی روبه‌رو شد.

 

کاترین مایورگا ۳۴ ساله اهل آمریکا مدعی شد کریستیانو رونالدو سال ۲۰۰۹ در یک کلوب شبانه با او آشنا شده و این آشنایی به تجاوز ختم شده است.

 

این پرونده هنوز در جریان است و وکلای رونالدو در حال بررسی دردسر جدیدی هستند که برای ستاره فعلی یوونتوس و سابق رئال‌مادرید و منچستریونایتد رخ داده. در حالی که ویکی‌لیکس و نشریه اشپیگل آلمان اسنادی درباره تجاوز رونالدو به کاترین مایورگا منتشر کرده‌اند وکلای رونالدو این اتهام را رده کرده‌اند و آن را داستان خیالی روزنامه‌نگاری می‌دانند.

 

پس از ادعای کاترین مایورگا رسانه‌های زیادی به سراغ او رفتند و عکس‌های جدیدی از این زن آمریکایی منتشر شد. کاترین مایورگا روز ۱۲ ژوئن ۲۰۰۹ که با رونالدو آشنا شده ۲۵ ساله بوده و آن زمان به‌عنوان مدل کار می‌کرده است. این اواخر هم کارمند یک مدرسه ابتدایی بوده.

 

     
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه