همسر جوان سردار آزمون | سردار آزمون از همسر دومش رونمایی کرد

سردار آزمون هویت همسر روسیه ای را فاش کرد + واکنش همسر سردار آزمون به خبر بچه دار شدنش

سردار آزمون هویت همسر روسیه ای را فاش کرد + واکنش همسر سردار آزمون به خبر بچه دار شدنش
کدخبر : 22806

سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران دچار دردسری شده است .

سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال به تازگی درگیر حاشیه ای عجیب شده است . هنوز صحت این خبر تایید نشده و سردار آزمون نیز در مورد این خبر واکنشی نشان نداده است . اما ادعای رسانه های روسی بسیار عجیب و جنجالی بوده است . آن ها عنوان کردند که سردار آزمون از یک دختر روسی بچه دارد سردار آزمون اما هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است . در ادامه جزئیات تازه این خبر را می خوانید .

سردار آزمون

سردار آزمون فوتبالیست معروف ایرانی اخیرا دچار حواشی بسیار زیادی شده است حالا پرونده ای قضایی پیش رویش است و دادگاه باید نظر بدهد. سردار آزمون درگیر شکایت یک زن به نام آلینا از روسیه شده است که گفته می‌شود سردار آزمون و او از سال 2019 با هم در ارتباط بوده اند. موضوع شکایت آلینا از سردار آزمون گرفتن حضانت فرزند مشترکشان است. ارتباط این دو توسط یکی از نزدیکان سردار آزمون تایید شده است. اما آلینا می‌خواهد هویتش محرمانه باقی بماند.رسانه‌های روسیه از تعیین زمان دادگاه برای رسیدگی به شکایت از سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خبر داده‌اند.

اسپورت اکسپرس نوشت: دادگاه پریمورسکی سن پترزبورگ در تاریخ هشتم دسامبر، هفدهم آذر برگزار خواهد شد، روزی که آزمون و تیمش زنیت سن پترزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی می‌روند.

وکیل شاکی می‌گوید: «سردار آزمون و زنی به نام آلیا که در شهر کازان زندگی می‌کند، صاحب فرزندی شده‌اند که اینک پنج ماهه است. آلیا مشغول بچه‌داری است، نمی‌خواهد هویتش فاش شود و فرصتی برای جلب توجه ندارد.»

آندری دیمیتریف مدعی شد آزمون و آلیا از سال ۲۰۱۹ در رابطه بوده‌اند و موکلش ممکن است در اولین جلسه دادگاه، هویتش را فاش کند. او همچنین گفت ترجیح آلیا این است که پیش از حضور در دادگاه، قضیه را به صورت مسالمت آمیز فیصله دهند.

مهدی حق‌تعالی نماینده آزمون در گفت‌وگو با سایت SE این ادعاها را رد کرده است اما ایجنت این بازیکن، از برقراری ارتباط بین رسانه و بازیکنش خودداری کرده است.

سردار آزمون

رسانه‌های ایران نیز این گزارش را پوشش داده‌اند اما برخی از آنها مانند سایت تابناک معتقدند پای «مافیا» در میان است تا آزمون در روسیه بماند.

در نخستین ساعات پس از افشاگری، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از هرگونه واکنش خودداری کرده، اما در اینستاگرام، استوری‌های فوتبالی را منتشر می‌کند.

آیا ممکن است اتهامات در حد شایعات باشند؟ وکیل شاکی می‌گوید: «این چه نوع شایعه‌ای است که پرونده به تایید دادگاه رسیده و قرار دادگاه گذاشته شده؟»

اما خواسته آلیا چیست؟ شناسایی سردار آزمون به عنوان پدر، همچنین پرداخت نفقه کافی. آنها می‌گویند آزمون ۱۲ هزار روبل به آلیا داده و مدارکش موجود است.

دیمیتریف با اعلام آمادگی برای ارائه شواهد در دادگاه گفت، «حجم گسترده‌ای از پیامک‌ها و مکاتبات» بین سردار آزمون و موکلش را که در شبکه‌های اجتماعی ردوبدل کرده‌اند در اختیار دارد.

نفقه ۲۵ درصدی به این معناست که طبق گزارش ولادیسلاو زیماگولف در سایت اسپورت اکسپرس، آزمون با درآمد سالانه ۳ میلیون یورو، باید ۷۵۰ هزار یورو به شاکی بپردازد.

وکیل آلیا می‌گوید نیامدن آزمون به دادگاه، تاثیری بر پرونده نمی‌گذارد و فقط کافی است نماینده‌اش حاضر باشد. اما اگر او یا وکلایش نیایند، قاضی به تنهایی می‌‎تواند مدارک ما را بررسی کند.

آندری دیمیتریف که نمایندگی شرکت «وکیل خانواده» را برعهده دارد، می‌گوید حتی اگر آزمون به زودی به یک باشگاه خارج از روسیه بپیوندد، تاثیری بر روند قضایی نخواهد گذاشت.

سردار آزمون سومین بازیکن برتر هفته مقدماتی جام جهانی فوتبال در آسیا شد؛ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان با کسب ۸.۰۸ درصد از آراء در جایگاه سوم برترین بازیکن هفته مقدماتی جام جهانی در آسیا قرار گرفت. در این نظرسنجی مهاجم تیم ملی ویتنام با به دست آوردن ۷۳.۳۸ درصد از آراء در جایگاه اول قرار گرفت. 

سردار آزمون

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ + عکس​

همسر سردار آزمون کیست؟ بسیاری می خواهند بدانند که همسر ستاره ایرانی فوتبال ایرانی کیست. چندی پیش سردار آزمون اعلام کرد که به زودی ازدواج می کند. عکس های آزمون و آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون مدت ها قبل در فضای مجازی منتشر شده بود و گویا سردار آزمون و آناهیتا کریمی با یکدیگر نامزد کرده اند.

اولین عکس سردار آزمون در کنار همسرش آناهیتا کریمی در این مطلب منتشر شده است. از آناهیتا کریمی اطلاعات چندان زیادی در دسترس نیست. آناهیتا کریمی در اواخر دهه هفتاد متولد شده است. گفته می شود سردار و آناهیتا مدتی قبل نامزد شده اند.برخی منابع گفته اند آناهیتا کریمی در رشته مدلینگ و زیبایی فعالیت دارد.

سردار آزمون که در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد در پاسخ به سوال مهران مدیری مجری این برنامه مبنی بر اینکه آیا تصمیم به ازدواج داری یا خیر گفت بله و در شرف ازدواج هستم . این بازیکن چندروز بعد از برنامه دورهمی با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر از نامزدی اش داد.

گفتگویی که سردار آزمون با یک خبرگزاری داشته و در آن در مورد ازدواجش خبر داده است را در ادامه می‌توانید بخوانید.

اول از همه برویم سراغ گلی که در ثانیه ۱۱ وارد دروازه اورنبورگ کردی. اجازه می‌دادی بازی شروع می‌شد و بعد گل می‌زدی سردار.

گل جالبی بود و همیشه در ذهنم می‌ماند. مربیان ما بازی حریف را آنالیز کرده و نکته‌هایی را به ما گوشزد کردند. یکی از آنها اعتماد به نفس بالای هافبک دفاعی اورنبورگ بود. به ما گفتند او به دلیل همین اعتماد به نفس، امکان دارد اشتباه کند و توپ را لو بدهد. ما هم در همان آغاز بازی روی او فشار آوردیم و نتیجه‌اش توپ‌ربایی و پاسی بود که هم‌تیمی‌ام به من داد و دروازه اورنبورگ را بغل پا باز کردم. این گل را با برنامه زدیم و می‌دانستیم که می‌شود از این راه به دروازه اورنبورگ رسید.

در نقل و انتقالات تابستانی انواع و اقسام اخبار درباره آینده تو منتشر شد. یک روز بحث لیورپول بود و روز دیگر لاتزیو. در این باره واضح صحبت می‌کنی؟

اگر پیشنهادی آمده باشد، قطعا باشگاه از آن خبر دارد. واقعا نمی‌دانم بین باشگاه‌ها چه اتفاق‌هایی افتاد و چه مذاکره‌هایی انجام شد. من اگر هم در جریان باشم حرفه‌ای نیست که ریز آن را بگویم.

با این حرف‌ها یعنی قصد داری در زنیت بمانی؟

هنوز هیچ چیز معلوم نیست. فعلا با زنیت قرارداد دارم و باید ببینم چه می‌شود. در این فوتبال هزار و یک اتفاق می‌افتد و امیدوارم هر چه صلاح است برای من رقم بخورد.

سردار آزمون

شنیده‌ام که می‌خواهی ازدواج کنی. درست است؟

۹۹ درصد امسال ازدواج می‌کنم. البته اگر خانواده عروس جواب بله را بدهند.

چه شد این تصمیم را گرفتی؟

این تصمیم می‌تواند خیلی به من کمک کند. هم به خودم و هم به فوتبالم. در یک سال اخیر و به عقیده خودتان و کارشناس‌ها خیلی پیشرفت داشتم و مطمئن باشید اگر ازدواج کنم می‌توانم بیشتر از اینها هم اوج بگیرم.

اکثر بازیکنان بزرگی که تا سن و سال بالا به فوتبال ادامه داده‌اند، در جوانی ازدواج کرده‌اند و این می‌تواند یک تصمیم مهم برای تو باشد.

باور کنید اینجا بازیکنان بزرگ در سن و سال من ۲ تا بچه هم دارند و از زندگی‌شان خیلی هم راضی هستند.

سردار آزمون

این تصمیم شاید باعث شود از فضای مجازی هم رها شوی و فکرت را فقط روی فوتبال بگذاری. اینطور نیست؟

بحث فضای مجازی یک بحث مفصل است. ما در ایران راه استفاده از فضای مجازی را نمی‌دانیم و نمی‌توانیم به بهترین شکل از آن سود ببریم. در فضای مجازی، خیلی‌ها بی‌دلیل فحش می‌خورند و ناسزا می‌شنوند. فحاشی کار زشتی است که خیلی راحت در فضای مجازی می‌بینیم و کسی هم مقابل آن نمی‌ایستد. طرف از خواب که بیدار می‌شود، هنوز دست و صورتش را نشسته وارد اینستاگرام می‌شود و به هر کس که دوست دارد فحش می‌دهد. معنی فضای مجازی این نیست که هر وقت، هر کس خواست فحش بدهد. ما باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی را یاد بگیریم.

سردار آزمون

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه