همسران گوهر خیراندیش | خواستگاری از گوهر خیراندیش | رقص گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش مادر زن علی کریمی است / همسر علی کریمی کیست ؟

گوهر خیراندیش مادر زن علی کریمی است / همسر علی کریمی کیست ؟
کدخبر : 22841

شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر نسبت فامیلی گوهر خیراندیش با علی کریمی منتشر شده است .

شایعات در فضای مجازی تمامی ندارد . عکسی از گوهر خیراندیش در کنار علی کریمی حواشی زیادی به وجود آورد . گوهر خیراندیش که در یکی از اکران های خصوصی سینما با علی کریمی عکس یادگاری گرفت دچار حاشیه شد . پیش از این عکس علی دایی با مریم امیرجلالی شایعه مادرزن بودن امیرجلالی با علی دایی را سر زبان ها انداخت حالا این شایعه برای گوهر خیراندیش به وجود آمده است . بسیاری از پیج های زرد اینستاگرامی خبر از ازدواج علی کریمی با دختر گوهر خیراندیش دادند که این موضوع کاملا دروغ و کذب است . خیراندیش دو دختر دارد که هر دو متاهل هستند . عکسی از همسر کریمی نیز در فضای مجازی وجود ندارد کاپیتان پرسپولیس تاکنون از همسرش رونمایی نکرده است .  

خبرداغ : تتلو طلاق مهدی قائدی از همسرش را فاش کرد / تتلو از همسر سومش رونمایی کرد

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش

بیوگرافی علی کریمی:

علی کریمی  فرزند سوم خانواده است.کریمی اصالتاً لاهیجانی است. پدرش ولی‌اله کریمی، در جوانی در استان گیلان بازیکن فوتبال بود و مادرش خانه‌دار است.کریمی ۳ برادر و یک خواهر دارد. فرشید، برادر بزرگترش همانند وی به فوتبال روی آورد و مدتی با او هم‌بازی بود. 


بیشتر بخوانید : همسر آرام جعفری گواهی عدم ازدواج گرفت / طلاق آرام جعفری جنجالی شد + تصاویر


مادر علی کریمی در ابتدا علاقه‌مند بود که او پزشک یا مهندس شود، اما از این که بازی او باعث شادی مردم ایران می‌شود و به کشور خدمت می‌کند راضی است. مادرش او را در کودکی پر جنب‌وجوش و سرشار از انرژی توصیف می‌کند و می‌گوید: «فکر و ذکرش فوتبال بود. در دوران کودکی و نوجوانی تا دلتان بخواهد شیشه همسایه‌ها و خانه را شکسته‌است».

کریمی که تا سوم راهنمایی، دانش‌آموز ممتازی بود، در دوران دبیرستان با افت تحصیلی مواجه می‌شود. سرانجام تحصیلات خود را با دریافت مدرک دیپلم پایان می‌دهد و پس از آن روی فوتبال تمرکز می‌کند.

گوهر خیراندیش

آغاز فوتبال علی کریمی

علی کریمی فوتبال خود را از سال 1369 در سن 12 سالگی با تیم نوجوانان  باشگاه فوتبال  نفت تهران آغاز کرد، جایی که برادر بزرگ‌ترش فرشید، یک سال پیش از ورود او در آن بازی می‌ کرد.

کریمی بعد از چند تغییر باشگاه به فتح تهران منتقل شد، جایی که ابتدا در رده جوانان بازی می‌کرد و در سال موفق شد ۱۳۷۵ به تیم بزرگسالان راه یابد  علی کریمی  مجموعاً ۲ فصل برای فتح تا سال 77 به میدان رفت که خدمت سربازی او محسوب شد.

علی کریمی علاوه بر تیم بزرگسالان؛ در تیم ملی امید ایران نیز حضور داشت. کریمی در بهمن ۱۳۷۷ در بازی دوستانه تیم ملی امید ایران و ویتنام، داور وسط را هل داد و از سوی AFC به مدت یک سال از حضور در تمامی مسابقات محروم شد. بدین ترتیب علی کریمی با حکم انضباطی، به مدت یک سال از ترکیب پرسپولیس دور ماند. کریمی پیش از محرومیت؛ آخرین بار در دور برگشت جام آزادگان، مقابل پلی اکریل اصفهان برای پرسپولیس به میدان رفت.

کریمی در دومین فصل حضور در پرسپولیس، برای دومین بار جام آزادگان را با این تیم فتح کرد. کریمی همچنین به همراه این تیم به مقام سوم جام باشگاه‌های آسیا دست یافت.

کریمی در سومین فصل حضور در پرسپولیس، به عنوان نایب قهرمان جام آزادگان دست یافت. علی کریمی همچنین به همراه این تیم؛ برای دومین سال پیاپی، مقام سوم جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

کریمی پس از پایان بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا، پیشنهاد اتلتیکو مادرید را نپذیرفت و برای نزدیک بودن به خانه‌اش به امارات رفت و به تیم الاهلی این کشور پیوست.

الاهلی امارات(۲۰۰۱-۲۰۰۴)

علی کریمی در سال ۲۰۰۱ به رغم داشتن پیشنهادهایی از تیم‌های اروپایی به خاطر نزدیکی به خانواده ترجیح داد در آسیا بماند و به الاهلی امارات پیوست. این باشگاه اماراتی توانست در اولین فصل حضور کریمی اولین جام خودش را یعنی جام حذفی را در فصل ۲۰۰۱–۲۰۰۲ فتح کند که کریمی زننده یکی از ۳ گل الاهلی امارات در فینال بود. علی کریمی فصل بعد به عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ امارات برگزیده شد. کریمی در سال ۲۰۰۳ به عنوان بهترین بازیکن لیگ امارات انتخاب شد و علی‌رغم پیشنهاد از تیم‌های مطرح اروپایی بار دیگر قراردادش را با الاهلی تمدید کرد. علی کریمی در سال ۲۰۰۴ توانست ۱۴ گل برای تیمش به ثمر برساند. در همین فصل الاهلی توانست برای دومین بار در طول ۳ سال، قهرمانی جام حذفی امارات را جشن بگیرد و به نایب قهرمانی لیگ امارات برسد.

در ماه‌های پایانی حضور کریمی در الاهلی، مدیر برنامه‌های علی کریمی اعلام کرد که باشگاه‌های هرتابرلین، هامبورگ، بایرن مونیخ، یوونتوس و آ. اس. رم به صورت تلفنی با علی کریمی صحبت کرده‌اند اما او مذاکره را به پایان قرارداد کریمی با الاهلی، موکول کرده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه