تجاوز تتلو | رقص تتلو | خواستگاری تتلو از سارا و نیکا

رامانا سیاحی کیست + فیلم

رامانا سیاحی کیست + فیلم
کدخبر : 22962

رابطه رامانا سیاحی با امیرتتلو فاش شد .

رامانا سیاحی با انتشار یک ویدیو دوباره در مورد تتلو صحبت کرد . این فرد که شباهتی به آنجلینا جولی دارد بسیار در فضای مجازی جنجالی شده است . سیاحی با انتشار چند ویدیو و صحبت در مورد امیر تتلو حسابی خبر ساز شده است . او از رابطه خودش با تتلو در ایران پرده برداشته بود و چندین بار در این باره صحبت کرد . در ادامه ویدیوی او در مورد تتلو را می بینید .  

خبرداغ : تتلو از پسر دنیا جهانبخت رونمایی کرد / رابطه پنهانی دنیا جهانبخت و تتلو لو رفت

استفاده رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی از امیر تتلو برای رسیدن به شهرت

رامانا سیاحی با انتشار تصویر خود و امیر تتلو حاشیه های زیادی به پا کرده و به لطف این حاشیه ها بیش از صد هزار فالوور دریافت کرده است و تازه این رقم رو به افزایش است ! خودش ابراز بی اطلاعی می کند و می گوید من عکس را پخش نکردم ولی رفتار او بعد از انتشار تصویر و اینکه خودش ول کن ماجرا نیست نشان می دهد که همه ی این داستان ها برنامه ریزی شده و برای بالا بردن فالوور بوده است و می خواهد مثل دنیا جهانبخت شاخ مجازی شود. در اینکه این دو در کنار هم بوده اند شکی نیست اما نکته جالب اینجاست که خیلی ها می گویند رامانا سیاحی قصد دارد مثل دنیا جهانبخت با این افشاگری ها فالوور جمع کند  و مشهور شود. البته شهرت دارد ولی می خواهد شهرتش را بیشتر کند. رامانا سیاحی می گوید برای اینکه شبیه به خانم جولی شود عمل نکرده است ولی این ادعای او همان نقطه ای است که باعث به وجود آمدن حاشیه شده است.  از مردم اصرار و از رامانا سیاحی انکار : یعنی مردم قبول دارند که او شباهت زیادی به خانم آنجلینا جولی ستاره مشهور سینمای جهان دارد ولی می گویند برای اینکه شبیه او شود عمل زیبایی انجام داده که خود خانم رامانا سیاحی این ادعا را رد می کند و می گوید تلاشی برای شبیه بودن به او انجام نداده ام. دانش آموخته رشته گرافیک می باشد، به دلیل شباهت طبیعی خود به آنجلینا جولی بسیار مورد توجه قرار گرفته و حالا کار مدلینگ می کند و تجربه بازیگری هم دارد. نام اصلی اش خدیجه سیاحی می باشد، اما بخاطر زندگی در فرانسه و حالا که ساکن کشور کانادا می باشد نام خارجی رامانا را برای خود انتخاب کرده است. 

تتلو

بیوگرافی رامانا سیاحی

رامانا سیاحی متولد مهر ماه سال 1364 می باشد، او متولد تهران اما در حال حاضر ساکن کانادا می باشد، طبق گفته خودش در رشته گرافیک تحصیل کرده و در زمانی که 18 سال داشته متوجه شباهت عجیب خود با آنجلینا جولی شده است. این شباهت به اندازه ای بوده که برخی در خیابان های کانادا از او می خواستند که اجازه دهد تا عکسی با رامانا بگیرند. 


ببینید : فیلم زایمان طبیعی دنیا جهانبخت در اتاق عمل + ویدیو


نام اصلی اش خدیجه سیاحی می باشد، اما بخاطر زندگی در فرانسه و حالا که ساکن کشور کانادا می باشد نام خارجی رامانا را برای خود انتخاب کرده است 

تتلو

رامانا سیاحی کیست ؟

نام اصلی : سمیه / خدیجه

نام هنری : رامانا سیاحی

زمینه فعالیت : مدلینگ و سینما

متولد : 12 مهر 1364 تهران

پیشه : بازیگر و مدل

علت شهرت : شباهت به آنجلینا جولی

محل زندگی : تورنتو - کانادا

تحصیلات : گرافیک

پدر رامانا سیاحی کیست ؟

پدران ما بد نبودند فقط بلد نبودند هنوز هم وقتى باهاش حرف میزنم راجع به جبهه و اون زمانها چنان با عشق حرف میزنه که به نفس نفس می افتد

منو ببخش که کوتاهى کردم و پیگیر پرونده هاى جانبازیت نشدم میدونم چه دردى میکشى ولى خوب عوضش خیلیا از جان بر کفى شما و دوستان غیورتان بببین چه بیشرمانه میتازند . 

تتلو

مدلینگ رامانا سیاحی

بعد از فعالیت های رامانا در حرفه مدلینگ صفحه اینستاگرامی او شاهد افزایش قابل توجه دنبال کنندگان بود و حتی رسانه های خارجی هم شباهت او به خانم جولی را مورد توجه قرار دادند. خانم سیاحی چندین بار به ایران سفر کرده و یک مزون آرایشی در شهر تهران دارد. او همچنین در فیلمی با نام (شاخ کرگدن) در نقش خانم آنجلینا جولی ظاهر شده است.

رامانا سیاحی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد. 

تتلو

ارتباط رامانا سیاحی با تتلو

به تازگی خبری مبنی برا ارتباط رامانا سیاحی با امیر تتلو پیچیده است . رامانا در لایوی این قضیه را منکر نشد و گفته است در 23 سالگی با امیر (امیر تتلو) داشته ام و این قضیه را منکر نمیشوم .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • محمدمعصومی
    0

    رامانا سیاحی
    در فیلم فرار بسوی بهشت
    یعنی فرار از جهنم
    نیت نجات از جهنم بود
    جعل و جهل !

  • علی
    0

    من معتقدم اگر یک دختر بعد از 120سال از نداشتن شوهر بمیرد بهتر از این است که با تتلو ازدواج کند. حال آدم از قیافه تتلو بهم می خورد

این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه