جک S5

سری جدید جک اس 5 مدل توربو رونمایی شد | عکس های باورنکردنی جک اس 5

سری جدید جک اس 5 مدل توربو رونمایی شد | عکس های باورنکردنی جک اس 5
کدخبر : 24331

عکس های باورنکردنی جک اس 5 را در این صفحه ببینید .

محصول جدید جک رونمایی شد 

 

به گزارش رصداقتصادی : معاون بازاریابی و فروش شرکت کرمان موتور اعلام کرد: همزمان با سال حمایت از تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها این شرکت تلاش کرده است تا یک محصول مدرن و منطبق با استاندارد‌های روز دنیا را به بازار عرضه کند.

جک اس 5

 پورکاظمی با بیان این مطلب افزود: خودرو جک اس۵ توربو GDI با تکیه بر استانداردهای روز دنیا و با هدف کاهش آلاینده‌ی و مصرف سوخت کمتر طراحی شده و با توجه به افزایش نگران کننده حجم آلاینده‌ها طی سال‌های اخیر یک محصول منحصر به فرد محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به روند تحریم‌ها در سال‌های اخیر گفت: با وجود تمام این مشکلات شرکت کرمان موتور توانست طی سال گذشته ۱۶ هزار دستگاه خودرو تولید و به بازار عرضه کند و برای سال ۱۴۰۰ تولید نیز تولید ۲۴ هزار دستگاه خودرو هدفگذاری شده است.

 

پورکاظمی تصریح کرد: از سال گذشته خودروهای پیکان T8 و خودرو K7 به سبد محصولات این شرکت اضافه شده و در سال جاری نیز کرمان موتور اولین پروژه خودکفایی خود را بر پایه تولید خودرو جک J4 با ۷۰ درصد داخلی‌سازی دنبال خواهد کرد.

جک اس 5

معاون بازاریابی و فروش شرکت کرمان موتور به زودی اطلاعات جدیدی از پروژه خودرو برقی این شرکت منتشر خواهد شد افزود: در عین حال برای سال آینده پروژه تولید خودرو سدان لوکس J7 نیز در دستور کار قرار گرفته و بر این اساس شاهد سبد متنوع محصولات شرکت کرمان موتور خواهیم بود.

 

تکنولوژی پیشرفته اس۵ جدید

در همین حال ارجمندی معاون محصول شرکت کرمان‌موتور نیز اعلام کرد: موتور بنزینی خودرو جک اس ۵ جدید مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت و توربوشارژ با حجم موتور ۱۴۹۹ سی‌سی است و این سیستم سوخت رسانی GDI علاوه بر کاهش چشمگیر آلایندگی استانداردهای یورو۵ را نیز پاس می‌کند.

 

وی افزود: این پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ GDi با وجود حجم کمتر قادر به تولید بیشینه قدرتی معادل ۱۷۴ اسب بخار و بیشینه گشتاوری معادل ۲۵۱ نیوتن متر است. بدین ترتیب کاهش حجم پیشرانه هیچ تاثیری در قدرت تولیدی نداشته و تنها ۵ درصد گشتاور تولیدی پیشرانه افت داشته که با توجه به وزن کمتر این پیشرانه نسبت به نمونه ۲ لیتری پیشین، موضوع قابل توجهی نیست.

 

وی تصریح کرد: نکته بارز این پیشرانه تولید ماکزیمم گشتاور از دو پایین ۱۵۰۰ و انتقال آن به گیربکس شش سرعته دو کلاچه بوده که همین موضوع سبب عملکرد خوب جک S5 فیس لیفت در مقابل نسخه پیشین شده است.

 

ارجمندی افزود: به طور کلی سیستم سوخت رسانی GDi موجب افزایش راندمان و کاهش مصرف سوخت می شود که این موضوع به خوبی با مقایسه این دو پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ مولتی پورت MPi و ۱٫۵ لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم GDi قابل مشاهده است.

جک اس 5

معاون محصول کرمان موتور با بیان اینکه شاید به کار بردن واژه فیس لیفت برای این نسخه جدید S5 چندان درست نباشد و بهتر است آن را به روزرسانی شده خطاب کنیم افزود:قطعا بارزترین تغییر جک S5 جدید نسبت به مدل پیشین همین تغییر پیشرانه است؛ ولی با این حال تغییراتی هم در استایل ظاهری این خودرو به خصوص در پروفیل جلو اعمال شده که می توان به استفاده از تریم مشکی رنگ در جلوپنجره و همچنین تغییر دیزاین مه شکن ها و اضافه شدن چراغ های روشنایی در روز به این خودرو به صورت استاندارد اشاره کرد.

 

بر اساس این گزارش، در مراسم تحویل اولین سری از خودروهای جک اس ۵ جدید که با حضور مدیران ارشد و نمایندگی‌های این شرکت برگزار شد، چند دستگاه از این خودروها به صورت نمادین به مشتریان شرکت کرمان موتور تحویل داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    سلام قیمت بگذارید قشر ضعیف جامعه بتواند بخرد والا هرچقدر نگاه میکنم نمی توانم بخرم خود خوری میکنم وگناهش بگردن به گردن بعضی از مسئولهاست

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه