عیدی بازنشستگان

خبر بد در مورد عیدی بازنشستگان | عیدی بازنشستگان چقدر است

خبر بد در مورد عیدی بازنشستگان | عیدی بازنشستگان چقدر است
کدخبر : 24406

بازنشستگان چقدر عیدی می گیرند ؟

به گزارش رصداقتصادی : عیدی بازنشستگان سوالات زیادی برای این قشر به وجود آورده است . صحبت ها و شایعات فراوانی در مورد عیدی بازنشستگان در سال 1400 شکل گرفته است ولی هنوز خبری از تعیین تکلیف عیدی بازنشستگان نیست . در ادامه جزئیاتی از عیدی بازنشستگان را می خوانید .

رییس کانون بازنشستگان سازمان تامین تهران میزان افزایش حقوق ۱۴۰۱ بازنشستگان توضیح داد.علی دهقان کیا درباره رقم عیدی امسال بازنشستگان گفت: هنوز برای تعیین تکلیف رقم عیدی بازنشستگان هیچ اقدامی انجام نشده است و پارسال بازنشستگان به اندازه حقوق یک ماه عیدی دریافت کردند.

وی با اشاره به این که پیشنهادی برای افزایش عیدی بازنشستگان، افزود: در این خصوص پیگیری هایی دارد صورت می گیرد که بازنشستگان هم باید مثل شاغلان عیدی دریافت کنند.

عیدی بازنشستگان

رییس کانون بازنشستگان سازمان تامین تهران عنوان کرد: در حال حاضر شاغلان حداقل دو ماه و حداکثر سه ماه حداقل دستمزد عیدی دریافت می کنند، اما وقتی افراد بازنشسته می شوند، به یک باره همه این ارقام افت پیدا می کند و فقط یک ماه عیدی پرداخت می کنند.

جهت دریافت بسته اینترنت هدیه همراه اول به مناسبت شب یلدا کلیک کنید

دهقان کیا متذکر شد: البته پارسال به اندازه یک ماه حداقل حقوق عیدی پرداخت شد و سال های ماقبل آن، کمتر از این بود. در هر صورت افزایش عیدی کارگران پیگیری می شود و منتظر هستیم که ببینیم دولت در این خصوص چه خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه