فروش فوری خودرو | پیش فروش خودرو

فروش فوق العاده خودرو برای جاماندگان | حراج بزرگ خودرو فردا آغاز می شود

فروش فوق العاده خودرو برای جاماندگان | حراج بزرگ خودرو فردا آغاز می شود
کدخبر : 25363

فروش جدید خودرو از فردا آغاز می شود .

فروش فوق العاده خودرو توسط شرکت های خودروسازی مختلف اجرا می شود . شرکت ها محصولات خود را با طرح های ویژه فروش فوق العاده خودرو عرضه می کنند . فروش فوق العاده خودرو این بار نوبت به گروه خودرو های هایما رسیده است . در ادامه شرایط فروش فوق العاده خودرو برای خرید این خودرو ها را می خوانید . فروش فوق العاده خودرو که از فردا آغاز می شود می تواند خبر خوبی برای جاماندگان باشد .

فروش فوق العاده خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صمت در تنظیم بازار خودرو،‌ طرح فروش فوق‌العاده محصولات خانواده هایما را به اجرا می‌گذارد.

ایکوپرس- در این طرح دو محصول هایما S5 مجهز به گیربکس 6AT و هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه می شود. 

قرعه کشی این طرح شنبه 25 دی‌ماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد. مراسم قرعه کشی به صورت زنده از سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد. 

متقاضیان می توانند از فردا سه شنبه تا پنج شنبه همین هفته، نسبت به ثبت نام اولیه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند. 

فروش فوق العاده خودرو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه