شقایق دهقان

مراسم ازدواج مجدد شقایق دهقان غوغا کرد | رونمایی شقایق دهقان از همسر جوانش

مراسم ازدواج مجدد شقایق دهقان غوغا کرد | رونمایی شقایق دهقان از همسر جوانش
کدخبر : 35868

شقایق دهقان بعد از جدایی از مهراب قاسمخانی با انتشار تصویری که حلقه در دست دارد حاشیه ساخت.

شقایق دهقان مدتی قبل در برنامه کافه آپارات از جدایی اش پرده برداشت . او به فریدون جیرانی گفت که دو سال پیش از مهراب قاسمخانی متارکه کرده است . شقایق دهقان در این دوسال پرکار نبوده است اما فعالیت ویژه ای در فضای مجازی داشته است . شقایق دهقان پیش از این در سریال های طنز موفقی نقش آفرینی کرده بود . او به تازگی عکسی از جشن تولدش در اینستاگرام نیز منتشر کرد . شقایق دهقان نیز مانند بقیه سلبریتی ها در فضای مجازی و صفحه شخصی اش از نظر دادن در مورد موارد مختلف نمیگذره . اما چند وقت پیش شایعه ای گریبان شقایق دهقان را گرفت آن هم ازدواج مجدد بود . او در این مدت با بازکردن پیج ایسنتاگرامی به حاشیه رفت . اما هنوز خبری قطعی مبنی بر ازدواج مجدد دهقان منتشر نشده است و او نیز واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده باید منتظر ماند و دید ایا این شایعه نیز مانند شایعه جدایی اش به حقیقت می پیوندد یا خیر .  

شقایق دهقان بعد از جدایی از مهراب قاسمخانی با انتشار تصویری که حلقه در دست دارد حاشیه ساخت.

شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر مطرح و همسر قبلی مهراب قاسمخانی در اینستاگرامش متنی عاشقانه را برای خواهرش منتشر کرد.

شقایق دهقان با انتشار این عکس نوشت:

خواهرم تو یه اقلیمِ عجیبى! تو که توى هواى گرم و آفتابىِ روحت یهو بارون میباره!

تو که توى سیاهىِ شبِ چشماىِ غمگینت یه خورشید گرم و نورانى و امیدبخش دارى!

تویى که صورت مثل روز روشنت یهو شب میشه، شب میشه اما هنوز توش یه هلال ماه نو میدرخشه!

و همه ى اینا فقط، از ذات و طبیعت کسی میتونه سرریز بشه که تو قلب یه پاییزِ خیس،

تو آب و هواى متغییر یکى از شهر هاى شمالىِ وطن ، توى خاموشى و تاریکى و وحشتِ آغاز جنگ

در طول اعلام وضعیت قرمز تا سفید و صداى فریاد رعد و برق و ریزش بى امان تگرگ به دنیا اومده باشه!

به دنیا اومده باشه تا ثابت کنه جهان نامتعادله ولى قشنگه ، پُر از تناقضه اما قشنگه! پُر از جنگ و وحشت و خشونته اما قشنگه!

تولدت مبارک سى سى

تولدت مبارک بنفشه وحشى

پ.ن دوستان عزیزم کیک دست منه درست،

رونمایی شقایق دهقان از خواهرش!

عکسی از شقایق دهقان و خواهرش مهرناز را مشاهده می‌کنید.

شقایق دهقان تصویر جدیدی را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد. شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷، گیسن، آلمان است. شقایق دهقان بازیگر سریال های طنز به تازگی وارد دنیای مجازی شده است. شقایق دهقان که پیش از این در سریال های طنز و درام زیادی ایفای نقش کرده است. شقایق دهقان تا چند ماه پیش صفحه ای در اینستاگرام نداشت اما به تازگی وارد این شبکه اجتماعی شده است.

شقایق دهقان

شقایق دهقان با انتشار این عکس نوشت: من و گنجینه هایم #خانواده #مادر_پسری #خواهرانه

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷، گیسن، آلمان است. او بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است.همسر شقایق دهقان مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنۀ تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند.

فعالیت او در سریال‌های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است. او از سال ۱۳۹۴ در برنامۀ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارۀ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

شقایق دهقان

شقایق دهقان کارهای هنری را در سن 17 سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگسرای امیر کبیر ثبت نام کرده بود (تابستان 1374). دو سال بعد، هم زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد.

شقایق دهقان

سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش عضو جدایی ناپذیر خانواده تلویزیونی ها شد. در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد:زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا.

در پاییز سال 1381 پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه این مجموعه زندگی مشترک خود را با او با آغاز کرد.

پاورچین نام سریالی تلویزیونی است که در سال های 1381 و 1382 از شبکهٔ تهران پخش شد. کارگردانی این فیلم را مهران مدیری بر عهده داشت و پیمان قاسم خانی نیز سرپرست نویسندگان آن بود.

شقایق دهقان

عمده فعالیت وی در سریالهای نود شبی مهران مدیری می باشد. از بازی های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال 1390 است. 

سالگرد ازدواج مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان پس از مدتها توسط مهراب تبریک گفته شد،قاسم خانی علت این تاخیر را در اینستاگرامش توضیح داد که در ادامه مشاهده می کنید.

شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی نویسنده‌برنامه‌های طنز سینما و تلویزیون با تاخیر 3 ماه‌دهمین سالگرد ازدواج شقایق دهقان را به‌وی تبریک گفت و در اینستاگرامش چنین نوشت:

شهریور امسال سالگرد ده‌سالگی ازدواج ما بود. میخواستم همون موقع یه‌عکس به‌این مناسبت بذارم که‌چون خنگم یادم رفت... ولی اشکال نداره. مثلا الان شهریوره... پس همسر جان مرسی به‌خاطر این ده‌سال خیلی خوب و مرسی که‌هستی. با عشق فراوان. همسرت و غبغبش... عکس از کوروش جوان عزیز

شقایق دهقان

سالگرد ازدواج شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی علاوه‌بر طراحی دکور و نویسندگی، نقاش است و کارشناسی ارشد نقاشی دارد.آشنایی و ازدواج وی با شقایق دهقان در پاییز سال 1381 و در مجموعه‌طنز پاورچین ساخته‌مهران مدیری اتفاق افتاد. حاصل این ازدواج یک پسر به‌نام نویان است. همچنین مهراب قاسم خانی فرزند دیگری به‌نام نیروانا از ازدواج اولش دارد. 

 

بهاره رهنما و شقایق دهقان دو جاری و دو بازیگر سینما و تلویزیون هستند که همسرانشان پیمان و مهراب قاسمخانی نیز فیلمنامه نویسان موفق کشورمان هستند. 

بهاره رهنما و شقایق دهقان این روزها در نمایش «اسپانیایی» به کارگردانی شیوا اردویی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفته اند و نقش دو خواهر را بازی می کنند.

این که خیلی خسته هستند و روزهای پرکار و البته پرحاشیه ای را پشت سر می گذارند اما فوق العاده پرانرژی هستند. مدام با هم شوخی می کنند و با صمیمیت می خندند. آن قدر که اصلا زمان را حس نمی کنم.

 رهنما همسر پیمان قاسمخانی و دهقان همسر مهراب قاسمخانی است که هر دو از فیلمنامه نویسان موفق کشورمان هستند. با این دو جاری که این روزها روی صحنه نمایش خواهر هم شده اند گفت وگویی انجام دادیم. رهنما در این گفت وگو توضیحاتی هم درباره حواشی روزهای اخیر و شکایتش از یک منتقد را ارائه کرد.

خواهرها کمتر به هم حسادت می کنند اما جاری ها خیلی زیاد. شما در نمایش اسپانیایی دو خواهر هستید که یکی نسبت به دیگری حسادت دارد. راستش را بگویید در عالم جاری بودن تا به حال نسبت به هم حسادت داشته اید؟

دهقان:بله من به بهار خیلی حسادت می کنم. می تواند این همه درست برای خودش برنامه ریزی کند و این همه خوب کار کند.

رهنما:شوخی می کند... شوخی می کند...

دهقان:نه جدی می گویم. خیلی انرژی دارد.

بهراه رهنما و دهقان در نمایش اسپانیایی

 

پس از آن حسادت های خوب دارید.

دهقان:نمی دانم اسمش چیست.

رهنما:دروغ می گوید، فکر می کنم ما خیلی همدیگر را می پسندیم. چیزهایی در وجود شقایق هست که برای من هم غبطه آور است؛ آرامش، صبوری، متانت و بلندنظری که من هیچ کدام اینها را ندارم. سال های اخیر خیلی کم صبر شده ام، واکنش های آنی نشان می دهم که با خودم می گویم اگر کمی صبر می کردم این کار را انجام نمی دادم. من با شقایق از خواهر هم نزدیک ترم و این به دلیل پسند روحی ای است که نسبت به هم داریم.

دهقان:گاهی به بهار می گویم اگر با هم فامیل هم نبودیم و تو را در دبیرستان می دیدم حتما با تو دوست می شدم.

 

از اولین برخوردتان همین حس را داشتید؟

رهنما:من اولین بار شقایق را در یک جمعی دیدم و چند سال بعد با مهراب ازدواج کرد. من در آن مهمانی با خودم گفتم چقدر شقایق از تصویرش در سریال ها مهربان تر و زیباتر است. آن زمان کارهای کمدی تیپ مد بود و شقایق هم در همین کارها بازی می کرد. وقتی دیدمش با خودم گفتم چقدر آدم حسابی است. خیلی مودب و شیک. بعدا که فامیلمان شد فهمیدم آدم حسابی نیست. (هر دو می خندند)

دهقان:دیگر شدم فامیل شوهر و قوم ظالمین (دوباره می خندند)

 

برویم سراغ نمایش. چه شد که تصمیم گرفتید در نمایش اسپانیایی بازی کنید و چه اتفاقی افتاد که به هم پیوستید؟

دهقان:(با خنده) راستش بهاره مرا به خودش پیوست کرد. از آنجا که طی این سال ها کارهایی که در تئاتر انجام داده همه موفق و حساب شده بوده مطمئن بودم انتخاب اشتباهی نداشته و قطعا این کارش هم مثل دیگر کارهایش خوب است. من هم از قبل با این نقش آشنا بودم و وقتی بهار بازی در این نمایش را پیشنهاد کرد خیلی خوشحال شدم، چون همیشه دوست داشتم این نقش را بازی کنم. بعد هم وقتی با شیوا اردویی تمرین را شروع کردیم آنقدر خیالم راحت شد که خودم را سپردم به گروه.

رهنما:واقعیت این است که من همیشه دوست داشتم شقایق وارد تئاتر شود. یک بخشی به خاطر توانایی بازی اش است، چون در سینما و تلویزیون فقط بخشی از قابلیت های بازیگران دیده می شود و واقعا تا زمانی که یک بازیگر تئاتر را امتحان نکند نمی تواند محکی بر توانایی بازیگری اش داشته باشد. 

 

شقایق دهقان در مسابقه استندآپ کمدی در خندوانه

شب گذشته 13 شهریور مسابقه کمدین های برنامه خندوانه بین شقایق دهقان و رضا شفیعی جم برگزار شد.

در ابتدای برنامه رامبد جوان شادی این قسمت را به همه کسانی که حداقل یک وعده غذایی را دور هم و سر یک سفره غذا می خورند تقدیم کرد.سپس شقایق دهقان و رضا شفیعی جم وارد صحنه شدند و طی قرعه کشی ، رضا شفیعی جم به عنوان نفر اول شروع به اجرای استندآپ کمدی خود کرد.

 

عکس شقایق دهقان و رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم همراه با یک تخته وایت برد که نقاشی های نامفهومی روی آن کشیده شده بود وارد صحنه شد به علاوه یک کلاه و تعدادی کاغذ . او خاطراتی را از دوران دانشجویی اش که برای تامین مخارج زندگی مجبور به تدریس خصوصی نقاشی می شده است تعریف کرد و گفت :من به دو پسر نقاشی یاد می دادم که یکی از آنها هیچ استعدادی در نقاشی نداشت و مدام اشکالی که بر روی این تخته می بینید را تصویر می کرد . او از لج بازی های آن پسر بچه سر به هوا و شیطنت های او هنگام تدریس خاطرات جالبی را بیان کرد اما در دقایق آخر از زمان باقی مانده بخش خود شروع کرد به تعریف خاطرات پسر بچه ی دوم که مدام آب بینی اش آویزان بود ، اما زمانش به اتمام رسید و صحبتش نیمه تمام ماند و همین امر او را ناراحت کرد.

 

رضا شفیعی جم و شقایق دهقان در خندوانه

بعد از رفتن او  شقایق دهقان با سناریوی از پیش تعیین شده که حاصل قلم مهراب قاسمخانی (همسرش) بود به برنامه خندوانه آمد، اما رامبد جوان هم از این داستان خبر نداشت و تعجب کرد.

شقایق دهقان گفت:من در خودم روحیه رقابت را نمی بینم و می خواهم همین جا از مسابقه انصراف دهم. که این صحبت تعجب تماشاگران و رضا شفیعی جم را در بر داشت! او گفت که من از کسی خواهش کردم که به جای من در این مسابقه شرکت کند ، سپس صحنه یک دور کامل چرخید و اما این بار دیگر شقایق دهقان روبروی رامبد جوان و تماشاگران نبود، او جایش را به پرستو شیرزاد شخصیت سریال "ساختمان پزشکان" داده بود تا با همان دنیای ذهنی، گویش و رفتار، استند آپ کمدی اجرا کند. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه