زهره فکور صبور

ماجرای دردناک خودکشی زهره فکور صبورفاش شد | چه کسی عامل خودکشی زهره فکور صبور شد؟

ماجرای دردناک خودکشی زهره فکور صبورفاش شد | چه کسی عامل خودکشی زهره فکور صبور شد؟
کدخبر : 37640

راز خودکشی زهره فکور صبور با صد بسته قرص حاشیه ساخت.

زهره فکور صبور بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . زهره فکور صبور در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . زهره فکور صبور هفته گذشته در خانه اش در سن 43 سالگی درگذشت . در ادامه عکسی از جشن تولد زهره فکور صبور را مشاهده می کنید . هنوز علت قطعی فوت زهره فکور صبور مشخص نشده است . 

روزنامه ایران نوشت: با گذشت یک هفته از مرگ زهره فکورصبور بازیگر سینما و تلویزیون، انتشار برخی شایعات در فضای مجازی به ناراحتی خانواده این بازیگر، التهاب در این فضا و برخی گمانه‌زنی‌ها درباره علت مرگ وی منجر شد.

زهره فکور صبور

بر همین اساس، محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران که مسئول رسیدگی به این پرونده است، گفت: بعد از مرگ خانم بازیگر، افرادی در فضای مجازی شروع به اظهارنظرهای مغرضانه کرده‌اند که موجب التهاب فضای مجازی و باعث آزار و رنجش خانواده متوفی شده است. این نوع رفتارها در زمره رفتارهای هنجارشکنانه قرار دارد و از سوی مرجع قضائی با انتشاردهندگان شایعات برخورد خواهد شد و هرگونه اعلام نظر درخصوص محتویات پرونده با رعایت قانون، از سوی سخنگوی دستگاه قضائی بعد از تکمیل تحقیقات انجام خواهد شد.

بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت در رابطه با علت مرگ این بازیگر و انتشار این موضوع که او ۱۰۰ عدد قرص خورده است، افزود: پس از کشف جسد، تحقیقات قضائی و پلیسی از خانواده و همسر زن جوان آغاز و جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و آزمایشات سم‌شناسی به پزشکی قانونی منتقل شد. در صفحات مجازی تعداد قرص‌ها به میزان ۱۰۰ عدد ذکر شده که این نکته برای ما هم جای سوال دارد که به چه استنادی این شایعه انتشار یافته است؟ طبق ماده ۹۱ قانون آئین دادرسی کیفری، تحقیقات مقدماتی محرمانه است و باید به قانون احترام گذاشت و آبروی اشخاص نباید مورد تعرض قرار گیرد؛ همچنین نباید به‌دنبال تسویه‌حساب‌های شخصی در فضای مجازی بود، چراکه پایبندی به قانون و رعایت آن در اولویت است.

چیکده ای بیوگرافی زهره فکور صبور :

نام اصلی : زهره فکورصبور

زمینه فعالیت : بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر

تولد : ۱ فروردین ۱۳۵۷ 

محل تولد : تهران

محل زندگی : تهران

قد زهره فکور صبور : 168 سانتیمتر

ملیت : ایران

پیشه : بازیگری

سال های فعالیت : از ۱۳۷۷ تاکنون

فوت : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ (۴۳ سال)

بیوگرافی زهره فکور به همراه تصاویر :

زهره فکور صبور در 1 فروردین سال 1357 در تهران متولد شد. وی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

گفتگوی کوتاه با هنرمند محبوب کشورمان زهره‌ فکور صبور

بوی عطرش همه فضا را پر کرده است، همان عطر معروفی که همه بویش را با او می‌شناسند، با اینکه به گفته خودش عطر خیلی گرانی نیست اما همیشه در سر‌کارهایش از آن استفاده می‌کند. حتما متوجه نشدید، چه کسی را می‌گویم، مهمان ما کسی نیست جز زهره‌ فکور‌ صبور. بازیگر مهربان، خوش‌برخورد و بهاری سینما و تلویزیون ما.

زهره فکور صبور

خانم‌ زهره فکور‌صبور خودتان را برای خوانندگان ما معرفی کنید؟

زهره‌فکور‌صبور هستم متولد 1/1/13۵7، پدرم کرمانشاهی و مادرم هم سمنانی هستند اما خودم در تهران متولد شدم.

از خانواده‌تان بگویید؟

من در یک خانواده 7نفر زندگی می‌کنم، 3خواهر و 1برادر دارم و من خودم فرزند آخر خانواده هستم و با برادرم به علت اختلاف سنی کمی که حدود 1سال دارم رابطه بسیار نزدیک و صمیمی دارم.

چطور پا در عرصه بازیگری گذاشتید؟

واقعیت این است که در تمام طول زندگیم به تنها چیزی که فکر نمی‌کردم بازیگر شدن بود، سال 137۵ که دیپلم گرفتم یکی از دوستانم که در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت  و به دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، به من پیشنهاد داد و من پذیرفتم. بعد از این تئاتر هم، با گروهی از دانشجویان تئاتر در نمایش‌نامه حملت نقشی ایفا کردم، بعد از این قضیه بازیگری برای من جدی‌تر شد، در حین تئاتر حملت دوستانم پیشنهاد دادند که گروهی برای تهیه دو فیلم به دنبال بازیگر هستند و من رفتم و فرم پر کردم و از آنجا بود که توانستم در فیلم باغ کوچک بی‌بی‌گل و همزمان با آن در فیلم روزگار جوانی به کارگردانی آقای شاپورقریب بازی کنم. وقتی این کارها تمام شد به کلاس بازیگری آقای سمندریان رفتم و آنجا دوره دیدم و به این شکل به این عرصه راه پیدا کردم.

مخالفتی برای بازیگر شدن شما در خانواده وجود نداشت؟

زمان بازیگر شدن من تنها کسی که با این مسئله مخالفت کرد برادرم بود و با توجه به اینکه من حدود 1سال داشتم که پدرم فوت کرد، حرف برادرم نه تنها برای من بلکه برای تمام اعضای خانواده‌ام مورد قبول بود، اما بعد از اینکه پشتکار مرا دید و سر ضبط  کارهای من حضور پیدا می‌کرد کم کم این مسئله را پذیرفت.

زهره فکور صبور

دلیل کم کار شدن شما در سال‌های اخیر چیست؟

در ابتدای کار و زمانی که سن و سال کمتر است، هر بازیگری دوست دارد همه نقش‌ها را تجربه کند، اما بعد از گذشت مدتی تمام نقش‌هایی که پیشنهاد می‌شود همه یکسان هستند و من این مسئله را دوست ندارم. من بعد از دلنوازان که نقش یک نابینا را داشتم و متفاوت با نقش‌هایی بود که قبلا بازی کردم، دوست دارم بازی‌هایم متفاوت باشد و نقشی را کار کنم که برای نزدیک شدن به آن کمی تحقیق کنم. البته اگر هم بخواهی منتظر نقش خاص بمانی هم خوب تبعاتی دارد که اولا باید مدت زیادی بیکار باشی و بالاخره بُعد مالی زندگی هم هست.

نگران فراموش شدن نیستید؟

واقعیتش اول خیلی نگران این موضوع نبودم و زیاد به این موضوع  فکر نمی‌کردم، اما کم کم متوجه شدم وقتی آدم زیاد کار نمی‌کند فراموش می‌شود و حتی این مسئله در بُعد کاری هم تاثیرگذار است؛ اگر فیلم‌نامه خوبی باشد که در آن نقشی بسیار مناسب با نوع بازی من هم در آن وجود داشته باشد، زمانی که من کار نمی‌کنم از یاد کارگردان‌ها هم می‌روم و این به ضرر من و هر کسی که این رویه را انتخاب کرده است و برای همین است که به تازگی خیلی روی خاص بودن نقش تمرکزنمی‌کنم و نمایش‌نامه‌ها را راحت‌تر انتخاب می‌کنم.

زهره فکور صبور

اندازه محبوبیت خودتان را چه مقدار می‌دانید؟

اگر بخواهم از لحاظ خودم جواب دهم از برخوردی که با مردم دارم، می‌توانم بگویم من را دوست دارند، اما من با چه تعداد آدم باید سرکار داشته باشم که بگویم از نظر همه محبوب هستم، اما خوشبختانه تا امروز با هر که برخورد داشتم برخورد مناسبی با من داشتند و دوستم دارند.

تا چه اندازه نقش‌ها در شما تاثیر دارند؟

شاید درست نباشد اما من تا مدتی بعد از بازی در یک کاراکتر خیلی با آن نزدیک هستم و با آن زندگی می‌کنم و در زندگی عادی من هم وارد می‌شود. حتی گاهی اتفاقی می‌افتد که با خودم می‌گویم مثلا کاش آن قسمت فیلم را به یک شکل دیگری بازی می‌کردم. اما به مرور از حال و هوای بازی‌هایم در می‌آیم.

زهره فکور صبور

تسلیت اینستاگرامی بازیگران پس از درگذشت ناگهانی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور بازیگر توانمند سینما و تلویزیون کشورمان 10 اسفند ماه 1400 در سن 43 سالگی و به‌صورت ناگهانی درگذشت. زنده یاد زهره فکورصبور برای بازی در سریال‌هایی مانند "مسافری از هند"، "نرگس"، "دلنوازان" و یک فصل از سریال طنز "پایتخت" بین مردم شناخته شده است.

درگذشت این بازیگر جوان مردم و جامعه هنری را در اندوه بزرگی فرو برد و هنرمندان با انتشار پست هایی که در این بخش از نمناک مشاهده خواهید کرد، به همدردی با خانواده او پرداختند و درگذشت این بازیگر توانمند را تسلیت گفتند. تسلیت هنرمندان به درگذشت زهره فکور صبور را از صفحه شخصی آنها در اینستاگرام گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

پست تلخ و دردناک مرجانه گلچین برای زنده یاد زهره فکور صبور:

پرواز کن، انگونه که میخواهی

وگر نه، پروازت می دهند انگونه که می خواهند

سلام من رو به اسمو نی هابرسون

بگو من هم مثل تو از زمینی ها خسته ام

فریبا کوثری در اندوه درگذشت زهره فکور صبور در اینستاگرامش نوشت:

مسافر بی بدرقه من

آنقدر بی صدا رفتی، که از وداع جا ماندیم

با اشکهای چشمهایمان آبی پشت سرت میریزیم و به خدای مهربان میسپاریمت

فصل مشترک ما در دلنوازان همیشه برایم از خاطرات خوب با تو به یادگار خواهد ماند……

خداحافظ دختر مهربان سرزمینم...

تسلیت فریبا کوثری

شهین تسلیمی ضمن ابراز تسلیت خود برای درگذشت زهره فکور صبور در اینستاگرامش نوشت:

زهره جان دختر مهربون و دوست داشتنی، از صبح که خبر پرکشیدنت پخش شده، همه فقط دارن از مهربونی و اصالت و خوبی های زیادت میگن. قلب همه به درد اومده من که باورم نمیشه دیگه نباشی. روحت در ارامش و خداوند بزرگ به خانوادت صبر بده...

زهره فکور صبور

رزیتا غفاری با اندوه فراوان برای درگذشت زهره فکور صبور نوشت:

مرا از دور تماشا کن..

من از نزدیک.. غمگینم..

زهره جان..

عزیزم..

روحت شاد..

آرام بخواب عزیزم...

تسلیت زهره فکور صبور

الهام پاوه نژاد هم با انتشار عکسی از زهره فکور صبور نوشت:

این چه خبری بود….

زهره خانوم

زهره جان

چه کردی….

.

چه زهر روزگاری‌ست…

 

آرام بخواب…آرام….

نعیمه نظام دوست در اندوه در گذشت زهره فکور صبور دل نوشته تلخ زیر را منتشر کرد:

آروم بخواب رفیق فرشته خو و مهربون من

بالهایت رو باز کن، آزادانه پرواز کن، اوج بگیر و پرواز کن که از این زمین و پلیدی ها و قضاوت هاش چیزی نبینی، آروم بخواب دوست معصوم و مهربون من،

زهره جانم حرفی از آسمان نیست،

حرفی ازینکه آغوشت را

بغل کنم و اوج بگیرم نیست…

این پرنده همان شبِ رفتنت،

بالهایش را زیر باران جا گذاشت

و خانه نشین شد.

خداحافظ مهربونم، مواظب خودت باش عزیزم، آروم خودت رو بغل کن، دیگه نفس بکش و دور از هیاهوی این دنیای سیاه و غمگین آروم بگیر آرام جانم.

زهره فکور صبور

تسلیت نعیمه نظام دوست

فلور نظری با انتشار ویس و عکسی از زهره فکور صبور در حرم امام رضا (ع) برای او نوشت:

وقتی غمگین هستید

دنیا شما را به مسخره میگیرد

وقتی خوشحالید، دنیا به شما لبخند میزند

اما وقتی دیگران را خوشحال میکنید،

دنیا به شما تعظیم میکند...

چارلی چاپلین

این کپشن یکی از پستهات بود عزیزم

من اصلا نمی دونم تو چه شرایطی بودی که دلم رفت پیشت و اومدم کنارت، انقققققدر قدر شناس بودی که یک هفته ازم تشکر می کردی و اظهار لطف، و من هر دفعه بیشتر شرمنده می شدم چون وظیفه ام بود وظیفه خودم می دونستم اون چند نفری که ندونسته و ناآگاهانه میان زیر پستهای ما در اینستاگرام، و میگن فقط موقع مرگ یاد همیم رو هیچوقت نمی بخشم چون در مورد من و خیلیها اصلا اینطور نیست ما همیشه باهمیم حتی اگر فیزیکی نباشه از دور با همیم

من آدم فضولی نیستم اما اگر خود همکارو رفیقم از مشکلاتش برام بگه اونوقت احساس مسئولیت در قبالش رهام نمی کنه

نمیگم رفیق بی نقصی هستم

اما بی آزارم و بی توقع جبران،

محبتی که تو دلم هست رو نثار رفیقم می کنم اندازه ی خودم

هنوز تو شوکم

کاش می دونستم بیشتر

کاش می شد جلوی این درد رو گرفت

رفیقم لطفا همچنان دعام کن که محتاج دعای عزیزانی چون تو هستم

پروازت به سمت معبود سبکبال

و امیدوارم خداوند به تو آرامش عطا کند

و مادرت

از ته دلم براشون صبر آرزو می کنم

که سخته و پر از درد جای خالیت

خدا به همه ی ما دوستان و همکارانت و همه مردمی که دوست داشتند صبر بده

این وویس و صدای پر بغضت و ایمانت و مهر و محبتی که بهم دادی رو نمی تونم فراموش کنم

زیارتت قبول عزیزم

خداوند بهت آرامش بد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • امیرحسین
    0

    کاشکه میامدم دستتومیگرفتم از این دنیای که داشتی بیرون میبردمت

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه