الناز شاکردوست

تصاویر دلخراش خودکشی الناز شاکردوست فاش شد! | تصاویری افشا شده از خودکشی الناز شاکردوست غوغا کرد

تصاویر دلخراش خودکشی الناز شاکردوست فاش شد! | تصاویری افشا شده از خودکشی الناز شاکردوست غوغا کرد
کدخبر : 42234

الناز شاکردوست در اولین حضور خود در یک برنامه تلویزیونی از اتفاقی هولناک که برایش رخ داده بود صحبت کرد.

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران، بازیگر است. الناز شاکردوست فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن انگلستان می باشد. الناز شاکردوست مجرد است و تا حالا ازدواج نکرده است. الناز شاکردوست علاوه بر شنا و اسکی، به ورزش فوتسال نیز علاقه داشته و عضو تیم هنرمندان می باشد.

 

ماجرای بازگشت الناز شاکردوست از مرگ

الناز شاکردوست بازیگر نقش اصلی فیلم تی تی ساخته آیدا پناهنده اتفاقات زیادی را در پشت صحنه فیلم هایش از سر گذرانده است. بازیگر نقش راحله در ابلق، نه تنها در پشت صحنه فیلم «دو طبقه روی پیلوت» ابراهیم ابراهیمیان دچار آسیب دیدگی ستون فقرات شد، بلکه در پشت صحنه یکی از فیلم هایش با مرگ نیز دست و پنجه نرم کرده است. در ادامه این بخش از نمناک ماجرای غرق شدن الناز شاکردوست را می خوانید.

 

الناز شاکردوست

 

الناز شاکردوست بازیگر پرکار این روزهای سینمای ایران، چندین سال پیش در برنامه سال تحویل شبکه دوم سیما حضور یافت و در گفتگو با فرزاد حسنی و زنده یاد آزاده نامداری مجریان برنامه نو در دو، خاطره غرق شدن و رویارویی با لحظه مرگ در جریان ضبط سکانسی از فیلم تابو را اینگونه تعریف کرد:

الناز شاکردوست:

یه تجربه خیلی جالب بود این اتفاق، یه سکانس خودکشی ما در انتهای فیلم داشتیم که من به آب دریا می زنم و انقدر باید می رفتم جلو که سرم می رفت زیر آب و شنا می کردم و می رفتم پشت یک کشتی به گل نشسته ای که لوکیشن فیلم برداریمون بود و اتفاقی که افتاد این بود که این کشتی به گل نشسته از زیر پروانه هاش آزاد بود، این پروانه ها می گشت و حالت مکش ایجاد می کرد.

 

الناز شاکردوست

 

جدای از اون سرمای هوا هم به کنار و بسیار هوا سرد بود، آب بسیار زیاد سرد بود و قلب من خون رو پمپاژ نمی کرد که به اعضای بدنم فرمان بده و بتونم حتی شنا بکنم، با اینکه من شناگر قابلی هستم، شنام خیلی خوبه ولی سرما و جریان های آب از زیر بسیار وحشتناک بود و من مرگ رو با همه عظمتش دیدم و لحظه آخر که نور خورشید زد تو صورتم و احساس کردم دیگه نمی تونم ادامه بدم، حتی بچه های صحنه هم که چند تا اومده بودند کمک کنن، از یک جایی نزدیک تر نمی تونستن بیان به دلیل شدت آب.

 

الناز شاکردوست

 

آزاده نامداری:

چند ساعت طول کشید؟

الناز شاکردوست:

شاید کلا چند دقیقه بود و خدا رو شکر یک زن و مرد ترکمنی در این کشتی به گل نشسته از طرف بنیاد نگهبانی میدن و اونجا زندگی می کنن و این مرد ترکمن یک نردبانی رو بست به نرده های عرشه کشتی و به سمت من پرت کرد و من زندگیم رو بعد از خدا مدیون ایشون هستم و این یک تجربه خیلی جالبی بود چون بعد از اون اتفاق خیلی از چیزهایی که برای من خیلی با ارزش بودن، ارزششون رو از دست دادند و چیزهای روزمره ای که هیچ وقت به چشم نمی اومد برام چندین و چند برابر ارزشمند شد و قدر زندگیم رو خیلی بیشتر می دونم.

 

الناز شاکردوست

 

تابو فیلمی به کارگردانی و نویسندگی خسرو معصومی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال 1393 است که در هشتمین جشنوارهٔ فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو موفق به دریافت چهار جایزه شد. در این فیلم الناز شاکردوست نقش دختری به نام بهار را ایفای می کرد که پدرش او را مجبور به ازدواج می کند اما بهار که دل به عشق کسری(محمد هادی دیباجی) بسته بود، قصد خودکشی کرده و به دریا می زند، در این سکانس الناز شاکردوست بازیگر نقش بهار نزدیک بود به راستی در دریا غرق شود که مردی ترکمن ناجی او شد.

 

الناز شاکردوست

 

بیوگرافی مختصر الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولدشد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد و در فیلم هایی چون تی تی، ابلق، شبی که ماه کامل شد، رسوایی، خفه گی، تو ومن، گل یخ، سراسر شب، مجردها، باد در علفزار می پیچد، قلب یخی و... ایفای نقش نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه