علی کریمی

علی کریمی از قاره آمریکا مردم ایذه را تحریک میکند| دروغ‌های علی کریمی پایان ندارد

علی کریمی از قاره آمریکا مردم ایذه را تحریک میکند| دروغ‌های علی کریمی پایان ندارد
کدخبر : 43563

بازیکن سابق فوتبال بار دیگر دروغی را برای فریب مردم منتشر کرد.

علی کریمی متولد 17 آبان 1357 در کرج ، بازیکن بازنشسته فوتبال است.تا مقطع دیپلم تحصیل کرد اما از 12 سالگی پا به توپ شد تا اینکه با پرسپولیس درخشید و در تیم ملی لقب جادوگر را گرفت سپس بعنوان مارادونای آسیا مشهور شد.او با 178 سانتی متر قد در پست هافبک نجومی بازی می کرد و حالا در کنار علی دایی، یکی از محبوب ترین چهره های ورزشی چند سال اخیر می باشد

از شایعه تا واقعیت: علی کریمی که این روزها با دروغ های پی در پی اش به دنبال زنده نگهداشتن شعله اغتشاشات در ایران است، روز گذشته نیز پست جعلی دیگری را منتشر کرد.

علی کریمی

وی در یکی از استوری‌هایش فیلمی تحت عنوان هشدار درباره به رگبار بستن مردم ایذه توسط نیروهای مسلح را منتشر کرده و برای تحریک مردم گفته مردم بشینیم، قتل عام می‌شویم.

ناراحتی مازیار لرستانی از بازداشت هنگامه قاضیانی| پست جدید مازیار لرستانی

این درحالی است که فیلم ادعایی چند ماه پیش در فضای مجازی منتشر شده بود و مشخص است که مربوط به اتفاقات اخیر نیست.

علی کریمی

است و علاوه بر این موضوع مردم ایذه می‌دانند که هوای شهرشان در این روزها اینگونه بارانی نیست و جادوگر سابق این بار فیلم رزمایش شهرهای شمالی بسیج را به دنبال کننده‌هایش غالب کرده است.

چند هفته پیش نیز شایعه‌ای در فضای مجازی با ادعای استقرار تانک و نفربر مقابل درب ورودی صداوسیما منتشر شده بود که بر خلاف ادعای معاندان مربوط به برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس بود.

خانواده و اصالت علی کریمی

«محمد علی کریمی پاشایی» با نام معروف شده «علی کریمی» (Ali Karimi) بعنوان فرزند سوم یک خانواده با اصالت لاهیجانی در کرج متولد شد.

دو برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد، پدرش «ولی‌ الله کریمی» فوتبالیست محلی و مادرش «آببند پاشاکی» خانه دار است.

کودکی علی کریمی و شیشه ها 

مادرش: علی پر جنب و جوش و سرشار از انرژی ، فکر و ذکرش فوتبال بود. در دوران کودکی و نوجوانی تا دلتان بخواهد شیشه همسایه ها و خانه مان را شکسته است.خلاصه همه اهل محل از دست فوتبال و علی و دوستانش آسایش نداشتند.

علی کریمی

فوتبالی مبتدی علی کریمی

فوتبال خود را از سال 1369 در 12 سالگی با تیم نوجوانان «باشگاه نفت» تهران آغاز کرد جایی که برادر بزرگ‌ ترش فرشید یک سال پیش از او در آن بازی می‌ کرد.

سربازی در فتح علی کریمی

بعد از چند تغییر باشگاه به فتح تهران رفت جایی که ابتدا در رده جوانان بازی می کرد تا اینکه سال 1375 ر 18 سالگی به تیم بزرگسالان راه یافت.او به مدت دو فصل بعنوان خدمت سربازی خود را در این تیم سپری کرد.

قرارداد با استقلال علی کریمی

علی کریمی با درخشش در تیم فتح با پیشنهاد جذاب استقلال و پرسپولیس روبرو شد تا جایی که 20 بهمن 1376 با استقلال تهران قرارداد داخلی امضا کرد.

در این تفاهم نامه قرار بود با پیش پرداخت 5 میلیون تومانی که می گیرد از ابتدای فصل 77 به پیراهن این تیم به میدان بیاید.

با این حال هواداران استقلال که از امضای قرارداد او با تیمشان مطلع نبودند برخورد نامناسبی با وی داشتند که او با فسخ قرارداد با پرسپولیس وارد مذاکره شد.

علی کریمی

پرسپولیس تا تیم ملی علی کریمی

کریمی بعد از توافق با پرسپولیس در خرداد 1377 زمان مربیگری «ایویکا مت‌ کوویچ» به پرسپولیس پیوست و 22 شهریور این سال مقابل پلی اکرین اصفهان به میدان رفت.

او اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را در مقابل سایپا در تاریخ 10 مهر 1377 به ثمر رساند و یک روز بعد از سوی منصور پورحیدری به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

از امارات تا آلمان علی کریمی

کریمی سال 1380 به الاهلی امارات پیوست و همان سال بعنوان بهترین بازیگن لیگ امارات انتخاب شد و در 4 سال حضور خود در این تیم با 69 بازی 45 گل به ثمر رساند.

این درخشش باعث پیشنهاد بایرمونیخ آلمان شد که در نهایت این انتقال در سال 84 زمان سرمربیگری فیلیکس ماگات صورت گرفت.

متاسفانه او در دو سال حضور در بایرن چندین بار مصدوم شد که باعث شد بیشتر بازی ها نیمکت نشین باشد و در 44 بازی تنها 4 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل نیز داد.

علی کریمی

بازیکن سال آسیا علی کریمی

این بازکین در جام ملت های آسیا 2004 با تیم ملی به مقام سوم رسید و همزمان بعنوان آقای گلی مسابقات مشترکا با «علاء حبیل» از بحرین دست یافت.او در همین سال جایزه مرد سال فوتبال آسیا را از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) دریافت کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه