فال حافظ| فال حافظ با معنی

فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 22 آذر 1401/ توصیه های امروز حافظ به شما

فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 22 آذر 1401/ توصیه های امروز حافظ به شما
کدخبر : 45103

فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 22 آذر متولدین فروردین

غزل شماره 58 دیوان حافظ : سر ارادت ما و آستان حضرت دوست

تعبیر غزل شماره 58 حافظ در فال شما :

توسل به ائمه اطهار از کلیدهای رسیدن به موفقیت و هدایت در مسیر زندگی است. اگر ناآرام هستید و به دنبال راهی برای تسکین دردهای درون، دل به یاد آن ها بسپارید.

با یاد خداوند و امامان معصوم به مقصود خود می رسید و بخت و اقبال نیک به شما روی می آورد. از وسوسه های شیطان در امان می مانید و غم هجران زایل می شود.

فـال حـافـظ امروز 22 آذر متولدین اردیبهشت

غزل شماره 18 دیوان حافظ : ساقیا آمدن عید مبارک بادت

تعبیر غزل شماره 18 حافظ در فال شما :

بر سر عهد و پیمان خود بمانید تا روزگارتان بهاری و به خوشی ایام عید باشد. مژده که به زودی هر آنچه باعث غم و درد شما شده برطرف خواهد شد و دلتان شاد و باطراوت خواهد شد.

شکر خدا را به جای بیاورید و قدر ایام خوش را بدانید. فرصت های پیش رو را غنیمت دانسته و بیشترین بهره را از موقعیت های خوب ببرید.

طالع روشنی دارید و ایام به کامتان خواهد بود. از زندگی لذت ببرید.

فـال حـافـظ امروز 22 آذر متولدین خرداد

غزل شماره 152 دیوان حافظ : در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد

تعبیر غزل شماره 152 حافظ در فال شما :

حسودان سعی می کنند به هر روش ممکن به شما آسیب برسانند پس مراقب باشید و از دوستان حسود دوری کنید. اما ترس به خود راه ندهید که تا خداوند اجازه ندهد احدالناسی نمی تواند به شما کوچکترین صدمه ای وارد کند.

رنج و تلاش لازمه رسیدن به هر موفقیت بزرگی است، شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید و برای رسیدن به مراد دل باید از سختی های زیادی عبور کرده و تلاش کنید.

قلب پاک و عاشقی دارید و برخلاف برخی از اطرافیان که افرادی دروغگو و فریبکار هستند، شما صبور و عاشق هستید و به زودی نتیجه این احساسات پاک را خواهید دید و روزهای خوشی در انتظارتان است.

فـال حـافـظ امروز 22 آذر متولدین تیر

غزل شماره 388 دیوان حافظ : بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن

تعبیر غزل شماره 388 حافظ در فال شما :

اراده قوی و روحیه خود را حفظ کنید و به مسیر خود ادامه دهید. خود را اسیر غم دنیا نکنید، به شادی و سرور بپردازید و از انزوا و گوشه نشینی دوری کنید.

به گونه ای زندگی کنید که دوست دارید. آزاده باشید. بخت و اقبال خوبی دارید و خبرهای خوشی دریافت خواهید کرد که همه غم و غصه را می شوید و با خود می برد.

فـال حـافـظ امروز 22 آذر متولدین مرداد

غزل شماره 358 دیوان حافظ : غم زمانه که هیچش کران نمی بینم

تعبیر غزل شماره 358 حافظ در فال شما :

قصد انجام کاری دارید که لازم است بیشتر درباره عواقب و نتایج آن فکر کنید. اگر مردد هستید بهتر است با افراد باتجربه و دوستان دلسوز و مورد اعتماد مشورت کنید تا با تصمیمات بهتر ، بهترین نتایج را به دست آورید.

برای کارهای بی اهمیت که نتیجه و حاصلی ندارد وقت ارزشمند خود را هدر نداده و خودتان را به دردسر نیندازید.

فـال حـافـظ امروز 22 آذر متولدین شهریور

غزل شماره 64 دیوان حافظ : اگر چه عرض هنر پیش یار بی ادبیست

تعبیر غزل شماره 64 حافظ در فال شما :

مسیری را انتخاب کرده اید که برای رسیدن به هدف لازم است با دیگران رقابت کنید. مراقب باشید که در این راه پاکی دل و طینت را از دست ندهید و اسیر وسوسه های شیطان نشوید.

همه آدم ها در کنار خوبی ها، بدی هایی دارند که شما نیز از این قانون طبیعت استثنا نیستید. گل بی خار خداوند است.

گاهی وسوسه می شوید برای بالا بردن ارزش کار خود، دیگران را زمین بزنید، از این کار برحذر باشید که عاقبت خوبی در انتظارتان نخواهد بود.

فـال حـافـظ امروز 22 آذر متولدین مهر

غزل شماره 450 دیوان حافظ : روزگاریست که ما را نگران می داری

تعبیر غزل شماره 450 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود از کبر و خودپسندی دوری کنید و شک نکنید فریبکاری و حیله کردن در کارها عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت.

افراد خانواده یا دوستان چشم امید به شما دوخته اند آن ها را ناامید و مایوس نکنید و با دیگران با عشق و محبت رفتار کنید تا زندگی و روزگارتان از این رو به آن رو شود.

فـال حـافـظ امروز 22 آذر متولدین آبان

غزل شماره 20 دیوان حافظ : روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست

تعبیر غزل شماره 20 حافظ در فال شما :

به خداوند اعتماد کنید و خودتان را به او بسپارید تا بر همه مشکلات و ناامیدی ها غلبه کرده و پیروز شوید. از زمانه گله مند نباشید و در برابر سرنوشت و خواست خداوند مقاومت نکنید. او صلاح شما را بهتر می داند و بهترین تقدیر را برای شما رقم خواهد زد.

از اطرافیان دورو دلگیر و ناراحت هستید اما با صداقت باطنی می توانید زندگی خوش و خوبی را داشته باشید.

خداوند را فراموش نکنید که او از نیت قلبی شما آگاه است و در همه حال همراه و هادی شما خواهد بود تا از سرگردانی نجات پیدا کنید.

فـال حـافـظ امروز 22 آذر متولدین آذر

غزل شماره 301 دیوان حافظ : ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک

تعبیر غزل شماره 301 حافظ در فال شما :

دارای خصلت های خوبی هستید و اراده آهنین شما باعث شده در شرایط سخت زندگی استوار و ثابت قدم بمانید. به خاطر آن شاکر خداوند باشید.

برای رسیدن به آرزوها و اهداف خود سعی کنید صداقت پیشه کرده و با خلوص نیت رفتار کنید. به زودی مشکلات و موانع برطرف می شود و قطعا به سرمنزل مقصود خواهید رسید.

فال حافظ امروز 22 آذر متولدین دی

غزل شماره 312 دیوان حافظ : بُشری اِذِ السّلامهُ حَلَّت بِذی سَلَم

تعبیر غزل شماره 312 حافظ در فال شما :

شخصی به شما ستم کرده که از دست او ناراحت هستید، او هم در حال و وضع مساعدی به سر نمی برد. نگران نباشید به زودی رحمت و لطف خداوند شامل حال شما شده و ستم ها به سمت ستمکار بازمی گردد.

خبرهای خوشی دریافت خواهید کرد. اسرار دل را برای هرکس فاش نکنید. عهدی شکسته شده که به نفع شما بوده و شما را برای بستن قراردادهای جدید آماده می کند.

فـال حـافـظ امروز 22 آذر متولدین بهمن

غزل شماره 452 دیوان حافظ : طفیل هستی عشقند آدمی و پری

تعبیر غزل شماره 452 حافظ در فال شما :

با به کارگیری همه تلاش و اراده و همت عالی خود به اهداف خود خواهید رسید. در این راه از تنبلی و سهل انگاری دوری کنید که اندوه و بیکاری هیچ دردی را دوا نخواهد کرد.

برای عبور از موانع و مشکلات زندگی به یار همیشگی توکل کنید و به پروردگار ایمان داشته باشید که با اراده و توکل هر خواسته ای شدنی خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 22 آذر متولدین اسفند

غزل شماره 416 دیوان حافظ : خنک نسیم معنبر شمامه ای دلخواه

تعبیر غزل شماره 416 حافظ در فال شما :

دوستان را از دشمنان بشناسید، قدر دوستان دلسوز و مورد اعتماد را بدانید و از رفیقان نامرد و بدطینت دوری کنید. در کارهای خود بیشتر دقت کنید.

انسان با عاطفه و مهربانی هستید، این محبت را از دیگران دریغ نکنید تا خلوص نیت و مهرتان به آن ها اثبات شده و دید مثبتی نسبت به شما پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه