فرزاد حسنی

چرا فرزاد حسنی در تلویزیون نیست ؟ | چرا فرزاد حسنی در جشنواره فیلم فجر نبود؟

چرا فرزاد حسنی در تلویزیون نیست ؟ | چرا فرزاد حسنی در جشنواره فیلم فجر نبود؟
کدخبر : 49862

فرزاد حسنی می‌گوید دلیل اینکه در تلویزیون نیستم را باید از مدیران فرهنگی پرسید و برای گرداندن نشست‌ها هم از من دعوت شده بود اما مشغول نگهداری از مادرم بودم.

فرزاد حسنی متولد 21 شهریور 1356 در تهران ، فرزاد حسنی بازیگر و مجری است .فرزاد حسنی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی می باشد فرزاد حسنی شعر نیز می سراید فرزاد حسنی تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق را هم دارد

پرداختن به شخصیت یک قهرمان ملی که حالا دیگر در میان ما نیست، می‌تواند از جنبه‌های مختلفی صورت گیرد و هرفردی می‌تواند با زاویه دید خود فیلمی بساز و آن شخصیت را روایت کند با اینکه یک‌بار فیلم سینمایی «منصور» درباره شهید ستاری ساخته شده بود، اما هادی محمدپور با ساخت فیلم سینمایی «های‌پاور» خواست که از جنبه دیگری به این ماجرا بپردازد. این اثر سینمایی را ساخت و به چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر ارسال کرد. فرزاد حسنی یکی از بازیگر ایم فیلم سینمایی بود. به گفت‌وگو با او پرداختیم که در ادامه می‌خوانید.

فرزاد حسنی

شما فیلم سینمایی «منصور» را دیده بودید؟

بله.

باتوجه به تجربه ساخت چنین آثاری چه‌قدر از تجربه این آثار چه‌قدر استفاده کردید تا بتوانید این نقش را به باورپذیری برسانید؟

نقش من بسیار کم است، معمولا این نقش‌ها را عزیزی بازی می‌کرد و من دوبله می‌کردم. من از آدم‌ها پرس و جو کردم و به‌قدری تحقیق انجام دادم که کار کردن با آن دستگاه‌ها را هم یاد گرفتم ‌یعنی آن‌جا کار الکی انجام نمی‌دادم.

در نشست خبری هم از شما سوال شد چرا به جشنواره آمدید؟ این سوال را بدون هیچ دیدگاه منفی یا مثبتی از شما می‌پرسم دلیلش چه بود؟

وظیفه خودم می‌دانستم که برای کاری که ساخته شده زمان بگذارم و در خدمت شما حاضر شوم.

فرزاد حسنی

از نتیجه کار «های‌پاور» رضایت دارید؟

من هر زمان در هر جایگاهی قرار می‌گیرم از آن منظر به ماجرا نگاه می‌کنم، اگر بازیگرم، بازی می‌کنم، اگر منتقدم نقد می‌کنم و اگر جای شما به عنوان خبرنگار باشم همین سوال را می‌پرسم. من به عنوان یک از عوامل فیلم می‌گویم قطعا کار اول هادی محمدپور کم و کاستی‌هایی هم دارد و این را هم متوجه می‌شویم اما کار مثل خودش است اگر زیر طیاره موشک نبسته بود گفت نتوانستم این کار را انجام دهم. من احساس می‌کنم هادی برای کارهای بعد که پرورش پیدا کند، تبدیل به آن دسته از کارگردانانی می‌شود که شما دوست دارید کارش را تماشا کنید.

فرزاد حسنی

خودتان برای ایفای این نقش چالش یا دغدغه‌ای داشتید؟

این نقش چالش یا دغدغه‌ای برای من نداشت و اتفاقا بسیار هم روان بود. از نگاه من نباید به برخی از نقش‌ها بار اضافه کرد، باید آن صورتی که دارد را بسیار عادی و معقول و در حد خودش نگهش داشت اگر نقش کم باشد و تو تلاش کنیم که آن را زیاد کنی، هم نقش از بین می‌رود و هم فیلم خراب می‌شود و این ماجرا درباره این نقش هم صدق می‌کرد و چون دوست داشتم در کارنامه کاری‌ای کار دفاع مقدسی هم داشته باشم بازی در این نقش را پذیرفتم.

با توجه به این حرف، شما بازی در یک فیلم را بخاطر داستان آن می‌پذیرید یا فیلمنامه و کارگردان؟

این کار فرق داشت اما معمولا در کارهای دیگر که هنر برتری دارد، مطمئنا جریان پذیرش نقش متفاوت است.

جای شما در نشست‌های خبری خالی است، سال‌های سال است که شما مسئولیت گرداندن این مراسم را بر عهده دارید، برای اجرای این دوره از نشست با شما صحبت نشده بود؟

جرا با بنده صحبت شد و دوست داشتم که در این مراسم حضور داشته باشم، اما مادرم به شدت بیمار است و وظیفه نگهداری از ایشان را برعهده دارم به همین دلیل هم نمی‌توانستم زمان بگذارم فیلم‌ها را ببینم و جلسات نشست را بگردانم.

فرزاد حسنی

شما تصمیم ندارید به تلویزیون بازگردید؟

این سوال‌ها را باید از مدیران صداوسیما بپرسید.

باتوجه به چیزی که در جشنواره امسال شاهد آن بودیم، فکر می‌کنید وضعیت گیشه سینما در سال آینده چگونه خواهد بود؟

چون فیلم‌ها را ندیدم نمی‌توانم درباره آن قضاوت کنم. درباره فیلم خودمان هم امیدوارم که اوضاع خوب باشد.

فکر می‌کنید«های‌پاور» بتواند گیشه خود را به دست بیاورد؟

این فیلم برای گیشه نیست. مطمئنا دست‌آورد مالی بالایی نخواهد داشت اما قطعا می‌تواند خودش را پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه