فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت 2 شهریور 1402 | پیش بینی اتفافات روزانه بر اساس فال تاروت

فال تاروت 2 شهریور 1402 | پیش بینی اتفافات روزانه بر اساس فال تاروت
کدخبر : 58490

فال تاروت فردا 2 شهریور 1402 را در زیر بخوانید.

فال تاروت یک فال قدیمی است. از فال تاروت برای پیش بینی سرنوشت آینده استفاده میشد. فال تاروت در کل دنیا انجام میشود. فال تاروت این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است.  فال تاروت 2 شهریور 1402 را در زیر بخوانید. 

فروردین

تو اهدافت را تعیین کرده ای، تو طلسم ها را شکسته ای و دوباره به فهم و درک بالایت بازگشته ای و از کائنات کمک و حمایتی که در مسیر نیاز داری را درخواست کرده ای.

حالا به فضای دریافت کمک قدم بگذار و تسلیم شدن عمیق را تمرین کن.

بینش بالاتری که از کائنات طلب کرده ای از تو می خواهد هر آن چه دیگر خیری در زندگی ات ندارد حذف کنی و آماده هرج و مرجی باشی که ممکن است در مسیر به آن برخورد کنی.

اردیبهشت

از روزهای زندگی ات لذت ببر، حتی اگر در مراسمی شرکت کنی که شاید در گذشته چندان علاقه ای به آن نداشته ای.

برای کشف این که واقعا چه کسی هستی زمان بگذار. با حس کنجکاوی به هویت خودت نزدیک شو و به این فکر کن که چگونه می توانی یک قصه قدیمی را بازنویسی کنی، شاید لازم باشد در باورها و قوانینی که قبلا وضع کرده ای بازنگری کنی.

تغییر تنها چیزی است که ثابت است!

فال تاروت

خرداد

کمی نا امید شده ای و احتمالا از این که تنها کسی هستی که روی این پروژه یا رابطه سرمایه گذاری کرده ای احساس خستگی می کنی.

تو می خواهی به نیازها و خواسته هایت توجه نشان دهند اما هنگام بیان احساسات خود حواست باشد که مرز باریکی میان قاطعیت و پرخاش گری وجود دارد.

 

به علاوه تنها راه برای پیش بردن کار در این مرحله، بازی کردن در همان تیم است. مراقب باش چه تصمیمی می گیری و عواقبش را با دل و جان بپذیر.

تیر

شاید او (یا آن ها) از اول هم قرار نبوده تا همیشه کنارت بمانند. شاید فقط درسی بودند که زندگی در مسیر قدم هایت به تو داده است. شاید آینه ای بوده اند که جنبه های منفی وجودت را به تو نشان دهند و تو روی آن بخش ها کار کنی.

پس به خودت لطفی کن و به حرکت ادامه بده. اگر فصل بعدی زندگی ات مستلزم این است که به گونه ای خودت را در آغوش بگیری که تا قبل از این نکرده ای، آن را زیباترین موهبت کائنات در نظر بگیر.

مرداد

آیا موردی که ذهنت را مشغول کرده با ارزش هایت هم خوانی دارد؟ چه بهتر که کمی مکث کرده و ببینی از این موقعیت واقعا چه می خواهی.

 

همزمان به ندای قلبت گوش کن و به یاد داشته باش که لازم نیست برای اولویت قرار دادن خودت از کسی عذر خواهی کنی یا عذاب وجدان داشته باشی.

تو مجبور نیستی به خاطر کنار گذاشتن افراد یا موقعیت هایی که هیچ خیری برایت نداشته اند شرمنده کسی باشی.

شهریور

نا امید شده ای … بله! تو می خواستی دیگران به شیوه خاصی عمل کنند اما تو را نا امید کرده اند.

به خودت لطفی کن و صدای واقعی خودت را از میان همهمه نجواهای ذهنت پیدا کن. بگذار دیگران بدانند در درونت چه می گذرد و آن چه در ذهنت است برای آن ها بیان کن.

زمانی که صحبت از مسائل مالی می شود بیشتر دقت کن و به عادات خرج کردن خود توجه ویژه ای داشته باش.

مهر

زمانش رسیده که از زیر خاکسترهای وجودت بلند شوی. زمان آن است که از انبوه خاکستر محدودیت ها بیرون بیایی تا از قید شرطی شدن رها شده و به یاد بیاوری که واقعا چه کسی هستی.

 

تو با یک هدف والا به این سیاره پا گذاشته ای و در درون خودت می دانی که قرار است انقلابی را رقم بزنی. پس بذرهای تغییر در آگاهی جمعی را بکار.

فراموش نکن پس گرفتن افسارهایی که زمانی از دست داده ای بازی ات را برای همیشه تغییر خواهد داد.

آبان

لازم نیست برای همه منطقی باشد، کافیست برای خودت معنا و مفهوم لازم را داشته باشد. به تمام مسیرهایی که خود برترت تو را به سوی آن ها هدایت می کند توجه داشته باش.

تو انسانی شاد هستی، تو موجودی جادویی هستی، تو خود خلاقیتی در قالب یک انسان. اجازه نده نفست تو را از برداشتن گام های جسورانه به سوی زندگی که همواره آرزویش را داشته ای باز دارد.

آذر

تعهد نیز زیبایی و لطف خاص خودش را دارد و به تو قدرت کشف لایه های عمیق تر وجود خودت و دیگران را می بخشد.

پس چه بهتر که مغز و قلبت را هم سو کرده و ارتباط خوبی بین آن ها برقرار کنی. در عین حال بدان که تو توسط قوانین تحمیل شده توسط کسانی که قبل از تو این مسیر را طی کرده اند محدود نمی شوی.

 

این تو هستی که تعریف می کنی چه چیزی برایت مفید است. تو می توانی قوانین را دوباره بنویسی!

دی

پیام فردایت این است که تیزهوشی ات را به کار بگیری، با زمان و انرژی ات به شیوه ای درست برخورد کنی و سعی کنی با افرادی که باعث افزایش انرژی تو می شوند و نه کسانی که منابعت را تحلیل می برند نشست و برخاست کنی.

دوست من! به خاطر داشته باش برای بله گفتن به هر آن چه که به صلاح و خیر تو است باید به هر آن چه که برایت مفید نیست نه بگویی و همه این ها بخشی از بازی زندگی است.

حواست باشد آن چه جاری است جاری می شود و آن چه در حال سقوط است سقوط می کند. باید یاد بگیری در شرایط دشوار زندگی سیال باشی.

بهمن

فردا قدرت دریافت تو محک زده می شود. طبیعی است که نمی توانی هر آن چه آرزو داری را برآورده کنی یا هر کاری می خواهی انجام دهی اما به نقش خود به عنوان یک کمک خلق کننده توجه کن.

خود را همچون ظرفی تجسم کن و اجازه بده راهنمایی ها و امداد الهی به تو و از طریق تو به زندگی دیگران جاری شود.

تو دوست داشتنی و مورد محافظت پروردگار هستی، در هر لحظه ای که نفس می کشی به حمایت راهنمایان روحی خود اعتماد داشته باش.

اسفند

فردا روز شکرگزاری از خداوند به خاطر همه موهبت هایی است که در زندگی تو جاری کرده، بهشت برای تو برنامه و نقشه خوبی دارد.

هر زمان با درد، رنج یا چالش غم انگیزی مواجه می شوی کمی با خود خلوت کرده و از خودت بپرس “چگونه می توانم این درد را به یک تغییر جهت مثبت تبدیل کنم؟”

همه چیز به نفع تو است، نگرانی را از دل پاک کرده و به آن سوی دروازه ها بنگر.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه