هانیه توسلی | تیپ هانیه توسلی

تیپ خفن هانیه توسلی | هانیه توسلی با این تیپ همه را شوکه کرد

تیپ خفن هانیه توسلی | هانیه توسلی با این تیپ همه را شوکه کرد
کدخبر : 58601

تیپ خفن هانیه توسلی همه را مات خودش کرد در ادامه خواهید دید.

هانیه توسلی بازیگر زن ایرانی متولد سال 1358 است .هانیه توسلی  کار خود را از سال 1378 شروع کرد و نخست با سریال غریبه وارد تلویزیون شد. هانیه توسلی در همان سال‌های اولیه بازیگری خود استعدادش را نشان داد و توانست برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن جشن خانه سینما شود.هانیه توسلی  سپس موفق به کسب جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شد.

 

هانیه توسلی

شروع بازیگری

خانم توسلی از سال 1374 تئاتر را از همدان شروع کرد و سپس در سال 1378 دانشگاه قبول شد و به تهران رفت. او اولین تجربه جدی خود را در دنیای سینما در سال 1379 با دستیاری کارگردان فیلم آخر بازی داشت و بعد از آن در تئاتر پدر و فیلمی کوتاه به نام روی جاده نمناک اولین تجربه‌های بازیگری خود را داشت.خانم توسلی اولین تجربه پشت دوربین رفتن خود را با سریال تلویزیونی غریبه کرد و سرانجام با فیلم معروف شام آخر توانست توجه‌ها را به خود جلب کند.

ادامه راه در سینما و شبکه نمایش خانگی

هانیه توسلی از سال 88 به بعد، علیرغم اینکه این رسانه به دیده شدن او بسیار کمک کرده بود، دیگر کار تلویزیونی انجام نداد. او در سینما کارهایی همچون آقا یوسف و زندگی خصوصی را بازی کرد تا اینکه در سال 1391 با فصل سوم قلب یخی پا به شبکه نمایش خانگی گذاشت. در سال 1391 او در فیلم دهلیز هم حضور داشت و با ایفای نقش در این اثر برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه