دستاوردهای مبین نت در حوزه‌های هوشمندسازی و شهر هوشمند

دستاوردهای مبین نت در حوزه‌های هوشمندسازی و شهر هوشمند
دستاوردهای مبین نت در حوزه‌های هوشمندسازی و شهر هوشمند

به گزارش پایگاه خبری رصد اقتصادی، مصائبی مدیر بازاریابی سازمانی مجموعه مبین نت درباره علت حضور در رویداد تلکام ۱۴۰۲ ، گفت: مجموعه مبین نت با برپایی غرفه از آخرین دستاوردهای خود در حوزه‌های هوشمندسازی و شهر هوشمند رونمایی کرد. در زمینه شهر هوشمند (Smart City) محصولات و خدمات مختلفی از قبیل سیستم Alert برای اعلان به موقع آتش‌سوزی در مجتمع‌ها و ساختمان‌ها طراحی کرده‌ایم. این سیستم پس از بررسی بر روی اعلان حریق دریافتی، آن را به  مرکز امداد آتش‌نشانی ارسال می‌کند که تاثیر شگرفی در کاهش مدت زمان نیروهای امدادی آتش‌نشانی دارد. 

وی افزود: موارد دیگری در حوزه‌ هوشمندسازی شعبه‌های بانک ها انجام شده است. به عنوان مثال؛ در یک شعبه قابلیت کنترل کلیه موارد از قبیل بازشدن درب ورودی، کنترل و پایش سنسورهای مختلفی از قبیل رطوبت، دما و ...  بر روی پلتفرم مرکزی مبین نت وجود دارد و شعب بانک ها می‌توانند به صورت متمرکز نظارت‌ها را بر روی این مجموعه‌ها اعمال نمایند. 

دیگران چه می خوانند:

مصائبی هوشمندسازی آسانسورها را از دیگر خدمات قابل ارائه مبین نت در زمینه شهر هوشمند عنوان کرد. همچنین وی افزود، مبین نت در بحث کنترل یخچال‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم راهکاری ویژه را طراحی نموده است. 

وی با تاکید بر اینکه محصولات این شرکت براساس نیاز مشتریان ایجاد شده است، اظهار داشت: تمامی محصولات و خدمات حوزه هوشمندسازی مبین نت براساس نیاز مشتریان صورت گرفته است. موارد دیگری از بحث مدیریت هوشمند کابینت‌های شهری تحت عنوان (کافو)  موجود در خیابان‌ها نیز انجام شده است. در زمینه هوشمند سازی پارکینگ‌های ساختمان های تجاری و اداری نیز راهکاری قابل ارائه میباشد. 

مدیر بازاریابی سازمانی شرکت ارتباطات مبین نت با بیان اینکه نیازسنجی از مشتریان محور اصلی طراحی محصولات و ارائه خدمات از طرف متخصصان این مجموعه است، گفت: در حوزه آی آی او تی (IIoT) یا همان اینترنت اشیاء صنعتی نیز با بررسی اعلام نیاز مشتریان راهکارهای متنوعی را در صنایع مختلف از قبیل تولید، لجستیک، نفت و گاز، حمل و نقل، انرژی و تاسیسات، معدن و … میتوانیم ارائه نماییم.

دستاوردهای مبین نت در حوزه‌های هوشمندسازی و شهر هوشمند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟