فلاحت پیشه

واکنش حشمت الله فلاحت پیشه به رد صلاحیتش

واکنش حشمت الله فلاحت پیشه به رد صلاحیتش
کدخبر : 63098

نماینده سابق مجلس بیان کرد: با افتخارعرض می‌کنم که در طول این مدت مورد بی مهری‌های جناح‌های مختلف قرار گرفته‌ام ولی با این وجود هیچ امتیازی و منصبی از هیچ دولتی نپذیرفته‌ام و ریالی به بیت المال خیانت نکرده‌ام.

حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، درباره رد صلاحیت خود توسط اعضای هئیت نظارت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اینجانب حشمت الله فلاحت پیشه از ۱۳سالگی که برای دفاع از کشورم اسلحه به دست داشته‌ام تاکنون تنها دغدغه ی تمام فعالیت‌ها و اظهار نظرهایم صرفا دفاع از میهن و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و با افتخارعرض می‌کنم که در طول این مدت هزینه‌های زیادی متحمل شده‌ام و مورد بی مهری‌های جناح‌های مختلف قرار گرفته‌ام ولی با این وجود هیچ امتیازی و منصبی از هیچ دولتی نپذیرفته‌ام و ریالی به بیت المال خیانت نکرده‌ام.

وی افزود: با این وجود با پشتوانه علمی و تجربی و در راستای وظایف نظارتی خود همواره در قبال منافع کشور و ملت حساس و صریح بوده‌ام. تصویب طرح تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز، تصویب بودجه‌های دفاعی کشور، پیگیری و شفاف سازی بودجه‌های هزینه شده در داخل و خارج از کشور و البته هشدارهای صریح نسبت به خطر برخی قدرت‌های سلطه‌گر شرق و غرب در این راستا صورت گرفته است. به عنوان نمونه در اوج تلاش دشمنان این نظام برای ایجاد فتنه و اغتشاش در ایران اسلامی، موضع روشن بنده در جلوگیری از نقش عوامل بیگانه و تاکید بر آرامش و هم‌زسیتی داخلی بوده است و در قبال بازی‌های قدرت‌هایی همچون آمریکا و روسیه پیش‌بینی‌ها و دغدغه‌های بنده برای منافع ملی تحقق یافته است.

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد:‌ این مهم حاصل ۲۸ ماموریت مرزی و چندین سفر به کشورهای بحران زده منطقه همچون عراق و سوریه در میانه جنگ بوده است. سرانجام اینکه با افتخار در ۳ دوره نمایندگی مجلس به جای وقت‌گذرانی در لابی‌ها و جستجوی رابطه و منصب، تنها درگیر حل مشکلات کشور به ویژه پیگیری نیازهای مردم شریف حوزه انتخابی‌ام بوده‌ام و امروز هم به پشتوانه ۴سال کار تحقیقاتی و تجربیات گذشته با هدف اصلاح امور و خدمت بیشتر نامزد نمایندگی شده‌ام. امیدوارم این شرح کوتاه جهت تجدید نظر درخصوص بند ۲ ماده ۳۱(التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران) کفایت نماید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه