علی علیپور

چراغ سبز علی علیپور برای بازگشت به پرسپولیس | لژیونر محبوب پرسپولیسی می شود؟

چراغ سبز علی علیپور برای بازگشت به پرسپولیس | لژیونر محبوب پرسپولیسی می شود؟
کدخبر : 64284

علی علیپور اعلام کرده دوست دارد دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

به گزارش رصد اقتصادی، علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس است، علی علیپور علاقه زیادی برای بازگشت به پرسپولیس دارد و شاید مهاجم ژیل ویسنته را دوباره در لیگ ایران ببینیم.علی علیپور بعد از گذراندن چند فصل درخشان در پرسپولیس و رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ برتر، راهی پرتغال شد تا چالش جدیدی را تجربه کند. اوضاع در این فصل برای این بازیکن خیلی خوب پیش نرفت و بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره مصدومیت سخت، علی علیپور بازیکن فیکس تیمش به حساب نمی‌آید

علیپور طی گفت و گوهایی که در چند وقت اخیر داشته، بارها از بازگشت به پرسپولیس استقبال کرده و اعلام کرده دوست دارد دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

طبق شنیده‌های ما علیپور یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم است و با توجه به چراغ سبزی که این بازیکن برای بازگشت نشان داده، انتقال دوباره او به پرسپولیس دور از دسترس نیست. آنطور که شنیدیم جذب علیپور برای پرسپولیسی‌ها هزینه زیادی ندارد و با توجه به مشکلات مالی این باشگاه، این بازیکن می‌تواند بهترین گزینه باشد.

باشگاه پرسپولیس به شدت در خط حمله نیاز به تقویت دارد و این باشگاه مذاکرات اولیه را با مهاجم سابقش شروع کرده است. علیپور برای بازگشت به پرسپولیس نیاز به رضایتنامه دارد و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه