ویدیوی جنجالی سارا و نیکا

ویدیوی جنجالی سارا و نیکا
کدخبر : 8739

سارا و نیکا فرقانی اصل دو بازیگر تلویزیون در اولین حضور خود تجربه بازی در سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس را داشتند و در سریال پایتخت به اوج شهرت رسیدند.

جدیدترین ویدیو از حرکات موزون سارا و نیکا در ماشین را در ادامه می بینید : 

 

 

 

سارا و نیکا فرقانی اصل در سوئد زندگی می کنند و در پایان فصل دوم سریال پایتخت به این کشور مهاجرت کرده اند. گفتنی است این دو دوقلو با حضور در پایتخت به شهرت رسیدند. این دو علاقه‌ زیادی به بازیگری دارند. در ادامه عکس های از سارا و نیکا فرقانی اصل را در رصداقتصادی مشاهده کنید.

 

خبرداغ : ریحانه پارسا از مهدی کوشکی جدا شد + علت عجیب طلاق

 

عکس های سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران متولد شدند. نیکا ۱ دقیقه از سارا خواهرش بزرگتر است. نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان در تیم‌های عقاب و راه آهن بازی کرد، اما به خاطر حادثه‌ ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد. سارا و نیکا به همراه پدر و مادرشان به سوئد مهاجرت کردند تا در این کشور ادامه تحصیل دهند.

 


سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران پایتخت


نیکا فرقانی اصل

نیکا فرقانی اصل

پدر سارا و نیکا فرقانی یک فوتبالیست بود و در لیگ جوانان در تیم های فوتبال عقاب و راه آهن پانزده سال فوتبال بازی می کرد و به دلیل مصدومیت در فوتبال نتوانست فوتبال را ادامه بدهد و در سال ۱۳۹۲ تصمیم گرفتتند با خانواده برای ادامه تحصیل سارا و نیکا به کشور سوئد مهاجرت کنند و در این کشور زندگی کنند.

سارا و نیکا فرقانی اصل

در سال ۱۳۹۰ اولین فصل سریال پایتخت ساخته می شد که سارا و نیکا فرقانی که ۷ سال سن داشتند توسط آقای رسول حاتمی برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم کارگردان این سریال معرفی شدند و پس از تست بازیگری این دو خواهر جذاب در دفتر برزو نیک نژاد فیلمنامه نویس این سریال برای نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت انتخاب شدند.

سارا و نیکا فرقانی اصل

 آنچه دیگران میخوانند :
  • پگاه آهنگرانی در آغوش آقای بازیگر در کافه + تصاویر
  • شایعه | سحر دولتشاهی مجددا ازدواج کرد + عکس همسر دومش
  • ویدیوی دیده نشده از بغل کردن بهرام رادان توسط مهناز افشار در ایران + فیلم
  • مهران غفوریان|عکسهای دیده نشده و عاشقانه با همسرش+ عکس و بیوگرافی
  • رقص دسته جمعی جنجالی مهناز افشار +فیلم لورفته

سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه