فریبا نادری

آقای بازیگر فریبا نادری را سکته داد / کتک کاری فریبا نادری با عوامل برنامه + فیلم

آقای بازیگر فریبا نادری را سکته داد / کتک کاری فریبا نادری با عوامل برنامه + فیلم
کدخبر : 23678

ترساندن فریبا نادری در برنامه جنجالی شد .

فریبا نادری بازیگر کم حاشیه اما فعال در فضای مجازی است . فریبا نادری دوستان زیادی دارد او در شب های مافیا شام ایرانی و شب اهنگی حضور داشت . فریبا نادری ازدواج کرده است و یک دختر دارد . در ادامه ماجرای اذیت کردن و ترساندن فریبا نادری را مشاهده می کنید . فریبا نادری بعد از ترسیدن و جیغ زدن میخواست عوامل برنامه را کتک بزنند . این فیلم را در ادامه می بینید .

فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 در تهران است . فریبا نادری بازیگر است. فریبا نادری فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که از جلوی دوربین فعالیت خود را شروع کرد. فریبا نادری سپس بعد از ازدواج با یک کارگردان سر زبان ها افتاد . فریبا نادری برای بار دوم ازدواج کرده و حالا یک دختر هم دارد.

فریبا نادری در برنامه شب آهنگی شرکت کرده است. لحظه ترسیدن فریبا نادری به دست عوامل برنامه و جیغ های ممتد خانم بازیگر در فضای مجازی سوژه شد.فریبا نادری عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

فریبا نادری

رفتار جنجالی فریبا نادری با مردم

در میا نبازیگران زن ایرانی مشهور در اینستاگرام بیشترین حاشیه هایی که مربوط به توهین کردن به مردم است را فریبا نادری دارد و شاید دلیل آن نوع رفتار خاص او در واکنش به انتقادها و حتی فحاشی هاست. یکی از مشکلات فریبا نادری زبان تند او در صحبت کردن با مردم است که خیلی وقت ها حاشیه به وجود آورده است. وقتی او درخواستی از مردم دارد مثلا رعایت پروتکل ها آن را با کلمات عجیبی مثل عقل نداشتن و گاو بودن بیان می کند که باعث رنجش برخی از هموطنان می شود. البته خیلی ها می گویند این ادبیات اوست و سعی دارد با حاشیه خودش را معروف تر کند. او قبلن هم برخی از مردم را گاو خطاب کرده بود و باعث ایجاد حاشیه هایی شد(برخی مواقع در لایو ها و مصاحبه ها کمی تند صحبت می کند). فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 است.فریبا نادری همسر سابق مسعود رسام بود. فریبا نادری بعد از درگذشت همسر اولش با یکی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد. نادری هم از بازیگرانی بود که تمام قد از حسن روحانی در انتخابات حمایت کرد با این تفاوت که هنوز هم از او دفاع می کند. فریبا نادری با اینکه از طرفداران اصلی حسن روحانی بوده و گفته بود که از انتخاب او پشیمان نیستم.

فریبا نادری

حمله فریبا نادری به صدف طاهریان

صدف طاهریان بازیگر زن جوان تلویزیون که به یکباره از ایران رفت و کشف حجاب کرد. در بخش دیگر صحبت های فریبا نادری بر علیه صدف طاهریان او می گوید که صدف طاهریان وقتی که در ایران بود بازیگر خاصی نبود و اصلا مشهور نبود و با رفتن از ایران و کشف حجاب و انتشار تصاویر برهنه از خودش بر روی زبان ها افتاد پس لطفا اینقدر این بازیگر را گنده نکنید. صدف طاهریان یکی از بازیگران سینما و تلویزیون بود که پس از انتشار عکس های بی حجاب خود در فضای مجازی دست به  کارهای عجیبی زد. او عکس بی حجاب خود را در ایام محرم در اینستاگرام منتشر کرد. پس از آن اخباری مبنی بر هک شدن گوشی او منتشر شد؛ اما او روی موج تکذیب اخبار بی حجابی  سوار نشد و پاسخی قطعی به این اتفاق داد. او گفت این عکس ها را خودش و با اختیار و عقل منتشر کرده ؛ این جواب خبری قطعی از کشف حجاب وی در فضای مجازی بود! چندی بعد با خروج از ایران جنجال دیگری به پا کرد و عکس های بی پرده تری را منتشر کرد.

علایق و خصوصیات اخلاقی فریبا نادری:

اگر نقشی را دوست نداشته باشم، به هیچ عنوان آن را قبول نمی‌کنم. من تمامی نقش‌هایی که در آن بازی کردم را دوست دارم.

من خیلی زودرنج، احساساتی، حساس و مهربان هستم، البته این را اطرافیانم می‌گویند.

آرزو می‌کنم، شبی را همه مردم دنیا، آرام و به دور از دغدغه بخوابند و هیچ کودکی گوشه خیابان روی کارتن، شب را به صبح نرساند، زمانی که بچه‌های فقیر را در خیابان می‌بینم، بغض می‌کنم، فقر این بچه‌ها علامت سوالی است که همیشه در ذهن من باقی می‌‌ماند.

به عنوان یک زن، معمولا پوشاکی را می‌خرم که مطابق سلیقه ام باشد و هیچ وقت چیزی را صرفا به خاطر مد بودنش نخریده ام.

فریبا نادری

اصولا آدم معاشرتی هستم و از ارتباط لذت می‌برم، چرا که آدم‌ها را خیلی دوست دارم و برای احساسات‌شان ارزش زیادی قائلم، به همین خاطر، هم به خانه‌مان زیاد مهمان می‌‌آید و هم زیاد مهمانی می‌روم و هر دو حالت برایم خوشایند و بسیار لذت‌بخش است.

عاشق سفرم و از هر فرصتی برای مسافرت استفاده می‌کنم، عاشق طبیعت شمال کشور هستم به ویژه در پاییز و زمستان که زیبایی خارق‌العاده‌ای دارد.

سعی می‌کنم در کارهای خانه هیچ وقت کم نگذارم. آشپزی شبیه بازیگری است، اگر برای آن عشق و وقت صرف کنی، غذای شما خوشمزه می‌شود. بازی‌ام شاید خوب نباشد! (می‌خندد)، اما آشپز بسیار خوبی هستم، درست مثل مادرم.در بین بازیگران طنز، بازی یوسف تیموری و رضا شفیعی‌جم را خیلی می‌پسندم.

فریبا نادری

ازدواج اول فریبا نادری:

فریبا نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، فریبا نادری گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است. او پس از مرگ همسرش مسعود رسام در سال ۱۳۸۸ دیگر ازدواج نکرد و در مصاحبه‌ای اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد. فریبا نادری در مورد همسرش می‌گوید در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم هست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    فریبا خانوم هلو خلو

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه