کمند امیرسلیمانی

چهره جوان کمند امیرسلیمانی غوغا به پا کرد | عکس های باورنکردنی از کمند امیرسلیمانی

چهره جوان کمند امیرسلیمانی غوغا به پا کرد | عکس های باورنکردنی از کمند امیرسلیمانی
کدخبر : 24240

کمند امیرسلیمانی از همسرش رونمایی کرد .

کمند امیرسلیمانی بازیگر باتجربه سینما ، تلوزیون و تئاتر است . کمد امیرسلیمانی در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . او به متاهل است و یک فرزند دارد . کمند امیرسلیمانی در خانواده هنرمند به دنیا آمده است و پدر و برادرش هر دو بازیگرند . کمند امیرسلیمانی سابقه بازی و کار با کارگردانان مطرح را نیز دارد . در ادامه تصاویری باورنکردنی از کمند امیرسلیمانی را مشاهده می کنید .

کمند امیرسلیمانی

کمند امیر سلیمانی بازیگر معروف و دوست داشتنی ایرانی است که فعالیت زیادی در اینستا دارد اینبار هم تصویری جذاب و متفاوت از خود منتشر کرد.

استوری نامتعارف نفیسه روشن کولاک کرد | همسر نفیسه روشن نمایان می شود

کمند امیرسلیمانی بازیگر معروف و محبوب ایرانی است که مدتی می شود او را در قاب تلویزیون نمی بینیم اما برعکس در قاب گوشی بسیار بسیار فعال می باشد و پست و استوری های زیاد هم می گذارد.

کمند امیرسلیمانی

 کمند امیرسلیمانی در خانواده ای هنری بزرگ شده و از کودکی هم جلو دوربین رفته. وی خواهر سپند امیرسلیمانی بازیگر دوست داشتنی تلویزیون می باشد که استعداد بازیگر در هر دوی آن ها وجود دارد.

 

از این ها که بگذریم این روزها مزون های لاکچری و سالن های آرایشی خفن پر شده از خانم های بازیگر که برای تبلیغات و البته خوشگلاسیون تشریف می برند و با یک تیر دو نشان می زنند. هم زیبایی و لباس هم هزینه ای که بابت حضورشان دریافت می کنند!

587

 

کمند امیرسلیمانی هم به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که با وجود این که سن کمی ندارد اما قدرت میکاپ چهره خانم بازیگر را جوان تر و بی خط و خش کرده است.

کمند امیرسلیمانی

حاشیه کمند خانم از زبان خودش

کمند امیرسلیمانی بازیگر سریال خاطره انگیز «پدرسالار» می‌گوید: پدر و مادر من آمادگی بچه دار شدن نداشتند و می‌خواستند مرا سقط کنند، اما جمشید مشایخی و همسرش مانع شدند و گفتند: وقتی این بچه به دنیا آمد، ما بزرگش می‌کنیم.

 

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 16 خردادماه سال 1352 در تهران متولد شد. کمند امیرسلیمانی فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1376 است.این بانوی بازیگر در خانواده ای هنرمند متولد شد و پدرش سعید امیرسلیمانی از هنرمندان سرشناس سینما و تلویزوین می باشد.

 

مادر کمند امیرسلیمانی در این خانواده هنرمند با سختی های زیادی روبرو بود اما توانست از پس سختی های زندگی با سه هنرمند برآید.

کمند امیرسلیمانی

ازدواج خانم بازیگر

ورقا عامری همسر کمند امیرسلیمانی است که در رشته عکاسی فعالیت میکند و این زوج هنرمند چند سال در دبی زندگی کردند و کمند امیرسلیمانی بعد از چند سال دوری از وطن باز به ایران بازگشت و فعالیت های هنری اش را از سر گرفت.

خبرهای متعددی از جدایی کمند امیرسلیمانی و همسرش به گوش میرسید اما این موضوع به صورت رسمی تایید نشده است اما این زوج سالهاست که در کنار هم دیده نشده اند.

کمند امیرسلیمانی

دنیای بازیگری کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی به واسطه تولد در خانواده ای هنرمند خیلی زود به سمت بازیگری سوق پیدا کرد و از همان دوران کودکی با پدرش روی صحنه تئاتر میرفت و در نمایش های پدرش به ایفای نقش پرداخت.

بازی در نمایش سنجاب ها در سن 7 سالگی اولین تجربه بازیگری کمند امیرسلیمانی در تئاتر بود و این بانوی هنرمند سال 65 با بازی در فیلم ترنج به سینما آمد.

سپند امیرسلیمانی زاده 1356 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او همچنین برادر کمند امیرسلیمانی و پسر سعید امیرسلیمانی می باشد

پس می توان گفت که او در خانواده ای کاملا هنری بزرگ شده است. خانواده ای که بیش از این که به پسرشان چگونه بازی کردن در نقش های مختلف را بیاموزند، زندگی کردن و اهمیت خانواده را یاد داده اند.

 

پدر سپند امیر سلیمانی

سعید امیرسلیمانی (زاده 17 آبان 1321 – تهران) بازیگر اهل ایران است. وی پدر سپند امیرسلیمانی و کمند امیرسلیمانی بازیگران سینما و تلویزیون است.

زمینه فعالیت :بازیگر

ملیت :ایرانی

تولد :17 آبان 1321

تهران

سال های فعالیت :1351 تاکنون

فرزندان :سپند امیرسلیمانی – کمند امیرسلیمانی

 

خواهر سپند امیر سلیمانی

کمند امیرسلیمانی (زاده 1352) بازیگر ایرانی، متولد شهر تهران و فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1376 می باشد.

کمند امیرسلیمانی با ورقا عامری ازدواج کرده است و این زوج صاحب یک فرزند پسر بنام ایلیا هستند

 

همسر سپند امیر سلیمانی

مارال آراسته همسر سپند امیر سلیمانی مهندس پلیمر است ودستی هم در عالم هنر دارد او نقاش قابلی است و پیانو را به خوبی می نوازد

 

نحوه ی آشنایی سپند امیر سلیمانی وهمسرش

سپند امیر سلیمانی :در یک جمع خانوادگی در 4 آبان 1385 با هم آشنا شدیم. آن هم زمانی که قرار نبود من و مارال در آن جمع حضور داشته باشیم. در آن زمان تازه سریال «نرگس» که از تلویزیون پخش می شد، به پایان رسیده بود و من سر فیلمبرداری «اخراجی های 1» بودم. در آن جمع یکدیگر را دیدیم و به هم معرفی شدیم. این موضوع را در میان خانواده هایمان نیز مطرح کردیم. هدف اصلی ما ازدواج بود، اما عجله نکردیم. شاید چون بازیگرم فکر می کردم باید آمادگی پذیرش نقش تازه را داشته باشم. در نهایت 20 شهریور 89 با هم ازدواج کردیم

بر خلاف تصور بسیاری از مردم اتفاقاً مراسم خواستگاری ما بسیار ساده برگزار شد و فقط تاریخ عروسی را در این روز مشخص کردیم. جالب اینجاست که در مورد مهریه در آن روز صحبتی نشد و در روز عقد از من سوال شد که مهریه چقدر است؟ با مارال صحبت کردم و او گفت:7 سکه خوب است و من هم پذیرفتم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه