عموپورنگ | ازدواج عموپورنگ | همسر عموپورنگ

استایل سمی عموپورنگ با موتور سنگین و میلیاردی اش | فخرفروشی عموپورنگ با موتور لاکچری

استایل سمی عموپورنگ با موتور سنگین و میلیاردی اش | فخرفروشی عموپورنگ با موتور لاکچری
کدخبر : 30013

فخرفروشی به سبک عموپورنگ اینستاگرام را ترکاند

عکس جدید عموپورنگ با موتور سنگین و گران قیمت جنجالی شد . عموپورنگ در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی دارد و اکثر پست های او به سرعت وایرال می شود . عموپورنگ عکسی با دوستش و موتور لاکچری منتشر کرد که خبرساز شد . در ادامه عکس عموپورنگ را مشاهده می کنید . 

قهقه های بهاره رهنما بعد از طلاق کولاک کرد | بهاره رهنما دوباره طلاقش را سوژه کرد

عموپورنگ

بیوگرافی و عکسهای داریوش فرضیایی عمو پورنگ

نام :داریوش

نام خانوادگی :فرضیایی

تاریخ تولد :1352/5/1

محل تولد :تهران

تحصیلات :کارشناسی گرافیک

تاهل :مجرد

عموپورنگ

زندگی شخصی عموپورنگ

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. او ششمین فرزند خانواده است.

عموپورنگ

دوران کودکی عمو پورنگ

 مادرش سیده فاطمه گیلانپور متولد 1315 در گیلان و پدرش آذری است.

وی در 29 خرداد ماه 1393 پدرش را از دست داد و عکس او در کنار پدرش واکنش هایی را در فضای مجازی برانگیخت.

عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته98% بیننده را به خود اختصاص دهد. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

عموپورنگ

داریوش فرضیایی در سفر حج:

عمو پورنگ به همراه بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا گلزار، حسام نواب صفوی الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی و همسرش عازم سفر حج شدن که در ادامه عکسی از آنها با لباس احرام در خانه کعبه را مشاهده میکنید.

داریوش فرضیائی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران ، برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون می‌باشد که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود.

مادرش گیلانی و پدرش آذری هستند. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

از دیگر کارهای فرضیائی می‌توان به «شبکه بی طرف»، «یکی و تکی»، «باز باران با طراوت» و… اشاره کرد. عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته 98% بیننده را به خود اختصاص دهد. همکاری وی با مجری خردسالی به نام امیرمحمد هم در محبوبیت برنامه‌هایش تاثیر گذار بوده است. وی به همراه امیرمحمد در برنامه‌ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری و بازیگر ایفای نقش کرده است.

عموپورنگ

برنامه‌های تلویزیونی:

ما و شما (۱۳۷۴)

تورنگ و پورنگ (۱۳۷۸)

کودک و نوجوان (۱۳۸۱)

ویژه ماه رمضان (۱۳۸۱)

شبکه بی طرف (۱۳۸۳)

یکی و تکی (۱۳۸۴)

باز باران با طراوت (۱۳۸۵)

شبکه کودک شبکه کوچک (۱۳۸۷)

فوق برنامه عمو پورنگ (۱۳۸۸)

بوستان دوستان پورنگ (۱۳۸۹)

عبور موقت (۱۳۹۰)

هزار و شصت و شونزده (۱۳۹۱)

کتابخانه عمو پورنگ (۱۳۹۳–۱۳۹۲)

عیدانه ۹۴ عمو پورنگ (۱۳۹۴)

محله گل و بلبل (١٣٩۴)

عیدانه ۹۵ عموپورنگ (۱۳۹۵)

عموپورنگ

کشف امیرمحمد

در سال 1384 بعد از حضور امیرمحمد متقیان بعنوان مهمان در یکی از برنامه ها ، استعداد اجرای او را کشف و در کنار خود وارد ژانر کودک کرد

عموپورنگ

نوذری اخراجم کرد

زمانی که مرحوم منوچهر نوذری از من تست گرفت به من گفت تو نمی توانی در کارت موفق شوی و مرا از اتاق خود بیرون کرد اما من همان زمان برگشتم و گفتم که حرفی برای گفتن در کار خود دارم و گذشت تا اینکه 10 سال بعد مرا برای برنامه صندلی داغ دعوت کرد من آخرین مهمان او در این برنامه بودم که آنجا گفت که کار مرا دوست دارد

عموپورنگ

سه خواستگاری ناموفق

داریوش فرضیایی  در 20 و 21 سالگی قبل از شهرت سه بار به خواستگاری رفت اما بخاطر اختلاف مرتبه اجتماعی هر سه بار جواب نه شنید

عموپورنگ

سه مجری برتر سال

در برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی بود که عمو پورنگ با آرای مردمی بعنوان سومین مجری برتر سال در کنار عادل فردوسی پور و رامبد جوان انتخاب شد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • سیده مهلا حسینی مدقق
    0

    😅😅😅😅😅😅

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه