شقایق دهقان | ازدواج شقایق دهقان | همسر شقایق دهقان

دیدار دو نفره شقایق دهقان با مرد زندگیش در کافه بعد از طلاق | شقایق دهقان همه چیز را علنی کرد

دیدار دو نفره شقایق دهقان با مرد زندگیش در کافه بعد از طلاق | شقایق دهقان همه چیز را علنی کرد
کدخبر : 31242

شقایق دهقان با نویان عکس جدید و عاشقانه ای منتشر کرد .

شقایق دهقان بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . اوج شهرت شقایق دهقان به بازی در سریال پاورچین شب های برره و ساختمان پزشکان بر می گردد . شقایق دهقان از عهده نقش های طنز به خوبی برآمده است و جزو معدود بازیگران در این ژانر می باشد . شقایق دهقان در سریال های جدی نیز ایفای نقش کرده است او سابقه بازی در فیلم های سینمایی را نیز دارد . در ادامه عکس جدید شقایق دهقان به همراه پسرش که پیش تر از اون به عنوان مرد زندگیش نام برده بود مشاهده می کنید . این عکس از دیدار این دو نفر بعد از طلاق شقایق دهقان از مهراب قاسمخانی می باشد که شایعاتی از ازدواج مجدد او نیز به وجود آورده بود 

 شقایق دهقان

آشنایی با زندگی شقایق دهقان

نام: شقایق

نام خانوادگی: دهقان

زمینه فعالیت: بازیگر تلویزیون و سینما
ملیت: ایران
تولد: ۴ اسفند ۱۳۵۷ لان گسین، آلمان
سال‌ های فعالیت: از ۱۳۷۷
همسر: مهراب قاسم‌ خانی
شقایق دهقان/ بیوگرافی شقایق دهقان

 شقایق دهقان

بیوگرافی شقایق دهقان
شقایق دهقان بازیگر و نویسنده متولد 4 اسفند سال 1357 در گیسن آلمان است. بعد از سه ماه از تولدش به دلیل اتمام تحصیلات پدرش با خانواده به ایران بازگشت. در مدت 6 سال به دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمالی ایرانی ساکن شدند و سپس به تهران آمد. او اصلاتا بختیاری است.
او در سریال ساختمان در نقش خانم شیرزاد ایفای نقش کرد که سال 90 پخش شد. در سال 1394 در برنامه خندوانه، یک اجرای استند آپ کمدی داشت و در سال 96 به همراه همسرش به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

 شقایق دهقان

شروع فعالیت هنری شقایق دهقان
شقایق دهقان کار هنری را از سن 18 سالگی شروع کرد. در آن زمان برای گذراندن اوقت فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگ سرای امیرکبیر ثبت نام کرد.
در سال 1376 همزمان با امتحانات نهایی سال پهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد.
سپس از طریق یکی از همکارانش به خانم گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.
بعد از آن به پبشنهاد یکی از کارگردانان گروه کودک و تلوزیون در سریالش بازی کرد و به این ترتیب کارش را در تلوزیون با فعالیت در گروه کودک شروع کرد و به قول خودش عضو جدایی ناپدیر خانواده تلویزیونی ها گردید. در این بین در دو فیلم به نام زیر نور ماه و فیلم سیندرلا هم ایفای نقش کرد.

 شقایق دهقان

ازدواج و همسر شقایق دهقان
در بیوگرافی شقایق دهقان لازم به ذکر است که همسر او مهراب قاسم خانی است که او هم نویسنده و طراح صحنه کارهای نود شبی تلوزیون است و این دو در جریان سریال طنز پاورچین مهران مدیری، با هم آشنا شدند.
بیشترین فعالیت او در سریال های مهران مدیری بوده است. حاصل ازدواج شایق دهقان و همسرش یک پسر به نام نویان است.
مهراب قاسم خانی نویسنده ایرانی متولد 16 آذر سال 1350 در شهر تهران است. او فوق لیسانس نقاشی دارد و به جز نویسندگی طراح دکور و کارگردان نیز می باشد. او دو بار ازدواج کرده است و دو فرزند دارد.

 شقایق دهقان

نسبت فامیلی شقایق دهقان با بهاره رهنما
شقایق دهقان جاری بهاره رهنما بود که بهاره رهنما چند وقت پیش از همسرش جدا شد و حالا دیگر جاری شقایق دهقان نیست. برادر شوهرش پیمان قاسم خانی است که یکی از بازیگران و نویسندگان ایرانی است.

 شقایق دهقان

کارنامه هنری شقایق دهقان
فیلم های سینمایی شقایق دهقان
عنوان فیلم سال ساخت
فیلم شرف خانواده فاضل 1393
فیلم آتیش بازی 1392
فیلم گنجینه جواهر پشته 1390
فیلم زیر نور ماه 1379
سریال های تلویزیونی شقایق دهقان
عنوان سریال سال ساخت
سریال سر به راه 1393
سریال یادداشت های یک زن خانه دار 1393
سریال پژمان 1392
سریال مهرآباد 1392
سریال دزد و پلیس 1391
سریال مسیر انحرافی 1391
سریال ساختمان پزشکان 1390
سریال مرد هزار چهره 1387
سریال شب می گذرد 1387
سریال مسافران 1388
سریال زن بابا 1389
سریال باغ مظفر 1385
سریال شب های برره 1384
سریال کوچه اقاقیا 1382
سریال پاورچین 1381
سریال مثل زندگی 1379
سریال دختران 1379
سریال بیست 1377

 شقایق دهقان

شقایق دهقان کار در این عرصه را از کجا شروع کرد ؟
اولین کاری که کردم عروسک‌ گردانی تئاتر بود برای جشواره عروسکی. ۱۸ سالم بود، چون تازه دیپلم گرفته بودم. سر این کار بود که آقای حسن زاده، مرا به گروه کودک تلویزیون معرفی‌ کرد. دوسال در گروه کودک شبکه‌ یک کار کردم، دوسال گروه کودک جام‌ جم و بعد وارد گروه مهران مدیری شدم.

 

کار کردن با مهران مدیری چگونه است ؟
کار با مهران مدیری فقط لذت‌ بخش است. من هنوز فکر می‌کنم بهترین کارهایی که در تلویزیون بازی کردم سریال‌ های آقای مدیری بوده است.

 

تئاتر، سینما یا تلویزیون را برای کار کردن می‌پسندید ؟
یک کار تئاتر بیشتر انجام نداده‌ ام. آن هم کار با گلچهره سجادیه بود به‌ نام «بازگشتی نیست» و مربوط به خیلی سال پیش می‌شود. تقریبا ۱۴-۱۳ سال از آن می‌گذرد. در سینما هم یک‌ تجربه بیشتر نداشتم و برمی‌گردد به همان سال‌ها، فیلمی به نام «زیر‌ نور ماه» و بقیه سابقه کاری‌ ام هم تلویزیون بوده است.
فضای تلویزیون و کار در آن را دوست دارم برای اینکه به‌ عنوان یک بازیگر وقتی کار می‌ کنی، کارت دیده می‌شود و نظرات مختلفی را می‌ شنوی. اینطوری بازیگر شناخته می‌شود و هیچ رسانه‌ای مثل تلویزیون بازیگر را با مردم آشنا نمی‌کند. اینکه آنقدر سریع عکس‌ العمل‌ های مردم را می‌شنوم برایم کافی است.

 

بازتاب‌ کارتان چگونه است و مردم چه عکس‌ العملی نشان می‌دهند ؟
چون در تلویزیون کارهای کمدی کردم و مردم حس خاصی نسبت به کارهای کمدی دارند، اینکه شب بنشینند پای تلویزیون و وقتی خسته‌اند و خیلی نمی‌خواهند فکر خود را درگیر کنند و چیزی عمیق و هنری ببینند، این سریال‌ها را تماشا کنند.
جمله‌ ای که خیلی خوشحالم می‌کند و خیلی وقت‌ها هم می‌شنوم، این است که می‌گویند دستتان درد نکند دل ما را شاد می‌کنید. مثلا؛ خانمی می‌گفت: بچه‌هایم افسردگی دارند اما کار شما را که نگاه می‌کنند، چند دقیقه‌ ای می‌خندند و این برای من کافی ا‌ست.
 

 

شقایق دهقان چه بازیگرانی را دوست دارد ؟
محسن تنابنده در کمدی خیلی بازیگر باهوشی است. مرجان گلچین، الیکا عبدالرزاقی، هومن برق‌ نورد، بهنام تشکر و بهاره رهنما؛ از آن بازیگرانی هستند که مردم هم خیلی دوستشان دارند.

 

دوست دارید با چه کارگردانی کار کنید ؟
اصغر فرهادی الان جزو کارگردانانی است که همه در ایران دوستش دارند و آرزو دارند که با او کار کنند.

 

چه چیزی در آینده شغلی‌ تان بیش از هر چیز نگران‌ تان می‌کند ؟
چیزی که همیشه نگرانم می‌کند این است که فکر کنم با گذشت زمان، محبوبیتم را از دست بدهم و از سطحی که هستم سقوط کنم. امیدوارم همین‌ طور پیش بروم.
چون خیلی از بازیگران، زمانی خیلی مطرح و محبوب بودند و الان به جایی رسیده‌اند که نقش دست چندم و کارهای ضعیف بازی می‌کنند. تمام سعی‌ام را می‌کنم که انتخاب‌ هایم انتخاب‌ های درستی باشد.

 

حالا که اینطور است از آرزوهایتان حرف بزنید ؟
بتوانیم واقعیت‌ های جامعه را بدون آنکه محافظه‌ کاری داشته باشیم نشان دهیم. نقش‌ هایی را بتوانیم بازی کنیم که خیلی زیاد ما به ازای اجتماعی دارد. اما به‌ خاطر خط قرمزهایی که وجود دارد، نمی‌شود بازی کرد.
خیلی وقت‌ها، خیلی سریال‌ هایی که بازی می‌کنیم بعضی قسمت‌ها پخش نشدنی و بعضی دیالوگ‌ ها حذف می‌شوند. بعد از این‌ همه کار در تلویزیون می‌دانیم که مسئولان هم به‌ خاطر سلیقه مردم تحت فشار هستند.
دلم می‌خواهد که به این نکته توجه کنند. از طرفی سنت و فرهنگ را در نظر بگیرند، اما این را هم درنظر بگیرند که ما باید مردم را با بازی‌های جدید هم آشنا کنیم.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه