بهاره رهنما

عقدکنون لاکچری بهاره رهنما و همسرش در محضر | تصویر لو رفته از شاه داماد میلیاردر بهاره خانم

عقدکنون لاکچری بهاره رهنما و همسرش در محضر | تصویر لو رفته از شاه داماد میلیاردر بهاره خانم
کدخبر : 34504

عکس مراسم لاکچری بهاره رهنما و همسر دومش در محضر را منتشر کردیم.

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است.بهاره رهنما در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد .بهاره رهنما بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک است.

بهاره رهنما بانوی بازیگر که همسر سابق پیمان قاسمخانی بود بعد از جدایی از همسر اولش حدودا سه سال پیش مراسم ازدواجش با امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی را برگزار کرد و با انتشار عکس های مراسمش غوغا کرد با توجه علاقه مخاطبان عکس مراسم لاکچری بهاره رهنما و همسرش در محضر را منتشر کردیم.

بهاره رهنما

بیوگرافی و اعضای خانواده بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما

 او همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.

همسر اول بهاره رهنما

متولد 30 دی ماه 1344 در تهران است .او فیلمنامه نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم خانی در اکثر ساخته های مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته است.

قاسم خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده است در سال 1370 به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه نویسی را در اولین مرکز گذرانده است. از جمله فیلمنامه های او: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، «نان و عشق و موتور هزار» است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته است. او در سال 75 با بهاره رهنما ازدواج نمود. او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

بهاره رهنما

سوابق هنری بهاره رهنما

بهاره رهنما می گوید: تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم. اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

بهاره رهنما

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در سال 1380 با فیلم «نان و عشق و موتور 1000» چهره اش دیده شد سپس با فیلم «گاو خونی» در سال 81 و در نهایت با فیلم «چارچنگولی» سال 1387 مشهور شد.

اوج درخشش او با تلویزیون در سال 1385 با سریال «زیرزمین» شروع شدبهاره رهنما یک خانواده تمام عیار هنری دارد ، خودش بازیگر و همسرش پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی یک بازیگر است.

برادر شوهرش مهراب قاسم خوانی هم نویسنده صاحب نام بود و شقایق دهقان جاری اش نیز بازیگر است ، مادرش خانم پروین قائم مقامی هم بعدا بازیگر شد.

بهاره رهنما تا چند سال پیش اضافه وزن بسیار زیادی داشت و تقریبا کاری غیرعادی نمی کرد. اما با ازدواج دومش با امیرخسرو عباسی وزنش را کلی کم کرد و با انتشار عکس های تعجب برانگیز و ناجور از خود به همراه همسرش از خبرساز ترین ها در عرصه بازیگران شد.

بهاره رهنما در حال حاظر چهره و هیکلی نرمال تر دارد اما ظاهرا نمی تواند دست از یکسری رفتار هایش بردارد. یکی از این رفتار های نامعقول عکس هایی است که در آغوش همسرش می گیرد که بعضی از این عکس ها جایشان در فضای مجازی نیست و کمی خصوصی می باشد .

اما ظاهرا این چیز ها برای خانم بازیگر اهمیتی ندارد و تنها خبرساز بودن مهم است!دومین تجربه اش با فیلم سینمایی «غزال» در سال 1374 شکل گرفت و با سریال «بازگشت به خانه» در سال 1379 وقتی 27 ساله بود وارد قاب تلویزیون شد.

بهاره رهنما

معماهایی عجیب در ازدواج جنجالی بهاره رهنما

بهاره رهنما بانوی بازیگر که همسر سابق پیمان قاسمخانی بود بعد از جدایی از همسر اولش چند روز پیش مراسم ازدواجش با امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی را برگزار کرد و با انتشار عکس های مراسمش به گفته خودش تابو شکنی کرد اما ماجرای ازدواج او هنوز یکی از جنجالی ترین خبرهای این روزها است.

واکنش خویشاوندان بهاره رهنما به ازدواجش چه بود

انتشار خبر و عکس ازدواج دوم بهاره رهنما با فردی به نام امیرخسرو عباسی بیش از آن که هواداران این بازیگر را شگفت زده کند پرسشی را پیش روی آنها گذاشت درباره واکنش خویشاوندان و دوستانش نسبت به این ازدواج.

در میان خویشاوندان بهاره رهنما به غیر از پدر و مادرش که تصاویرشان در کنار عروس خانم منتشر شد، چهره هایی نظیر مهراب قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان که اتفاقا در حوزه اظهارنظرهای اجتماعی فعالند و مهراب شان تقریبا درباره هر اتفاق پرهیاهویی موضع گیری می کند، هنوز هیچ واکنشی از خود نشان نداده اند.

عین این مسأله درباره پریا قاسم خانی فرزند بهاره از همسر اولش پیمان قاسم خانی صدق می کند. این دختر جوان هم تاکنون هیچ واکنشی به این ازدواج نشان نداده است؛ همین طور افرادی چون سروش صحت که در حلقه نزدیکترین دوستان بهاره بوده اند.

در این این بین البته سهوا یا عامدانه تصویری از حضور بهاره رهنما با لباس عروس در کنار شقایق دهقان در پشت صحنه نمایشی به نام «در چشمان تو اسب می دوید» به نام عکس شب عروسی منتشر شد که البته خیلی زود هم تکذیبیه پشت تکذیبیه رسید درباره عکس.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در کنار امیرخسرو عباسی همسر جدیدش

شقایق دهقان و همسرش این روزها در پاریس به سر می برند و مشغول گذران تعطیلات تابستانی اند! اما بعید است بخصوص با حضور فعال مهراب قاسمخانی در فضای مجازی از ازدواج دوم بهاره خبر نداشته باشند. پس چرا واکنش نشان نداده اند و حتی در حد یک پیام تبریک خشک و خالی نیز به استقبال این قضیه نرفته اند؟ احترام به پیمان دلیل این مسأله است؟ یا آن که ترجیح داده اند کلا بیخیال ماجرا شوند؟ همین پرسشها درباره عدم موضع گیری پریا هم وجود دارد.

بهاره رهنما چندی پیش اعلام کرده بود اگر پیمان همسر او نیست اما دوست سی ساله اوست و قدیمی ترین دوست او به شمار می رود؛ حالا سکوت سنگین حلقه اول از نزدیکان بهاره رهنما به ازدواج دوم وی نشان می دهد که حتی در سبک زندگی های غیرسنتی و در میان آنهایی که جزو به اصطلاح روشنفکران قلمداد می شوند نیز سایه سنتها و عرف بر روی تفکرات و رفتارشان به شدت سنگینی می کند. 

بهاره رهنما از آشنایی تا ازدواج با امیرخسرو عباسی

چهارم شهریورماه 96 بود که اولین بار عکسی از بهاره رهنما در کنار مردی که مالک یک برند آرایشی بهداشتی بود دیده شد. با دیدن اولین تصاویر خیلی ها گمان کردند که این حقیقت ندارد و خیلی ها گریم فیلم دانست و خیلی ها نظرات دیگری داشتند اما کم کم و با انتشار تصاویری دیگر از مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی ماجرا برای همه رنگ حقیقت گرفت و همه جا صحبت از ازدواج دوم بهاره رهنما بود.

خیلی ها به او خرده گرفتند و خیلی ها او را تحسین کردند اما بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی بعد از یک هفته جنجال به همراه همسرش در یک گفتگو حاضر شد از ماجرای آشنایی تا ازدواجش با امیرخسرو عباسی گفت.

بهاره رهنما و ازدواج مجددش با امیرخسرو عباسی

شهریورماه 96 بود که خبری با عنوان ازدواج مجدد بهاره رهنما منتشر شد و خبرگزاری های رسمی این خبر را تایید کردند و این خبر بازتاب های زیادی داشت. بهاره رهنما برای اولین بار در یک گفتگو به همراه همسرش امیرخسرو عباسی از زندگی مشترکشان گفتند.

در ابتدای گفتگو امیرخسرو عباسی گفت:از زمانی که این ازدواج شکل گرفت و ما صبح که از خواب بیدار شدیم دیدیم کلی تماس داریم و ظاهرا ساعت 2 و 3 نیمه شب عکس هایمان پخش شد و بعد از آن خود ما تصمیم گرفتیم که خودمان دوتا عکس بگذاریم و به شایعات خاتمه بدهیم. بهاره رهنما ادامه داد :قرار نبود عکس های ما پخش نشود اما ما با این حجم گسترده پخش شدن عکس ها خودمان هم شوکه شدیم و واقعا باورمان نمیشد وقتی این عکس ها را دیدیم . من بیشتر حال خوبم را با مردم سهیم میشوم و واقعا آن پست هایی را که درباره سن زنها گذاشته بودم واقعا قبول داشتم .

مجری برنامه درباره پولدار بودن امیر خسرو عباسی پرسید که بهاره رهنما گفت:در یکی از کامنت ها نوشته بودند حلقه 200 میلیونی بهاره رهنما اما واقعا این چیزها نبود و آن چیزهایی را که مردم نوشته بودن واقعا حقیقت نداشت. قطعا در انتخاب همسر یکی از ملاک های من موقعیت مالی همسرم بود اما چیزهای افسانه ای که میگویند صحت ندارد یا لااقل من ندیده ام ، مگر اینکه حاجی پنهان کرده باشد.

بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در مشهد

مجری برنامه درباره وجود تعداد زیادی اسپانسر در مراسم ازدواجشان پرسید که گفت:این یک امر خیلی طبیعی بود و با خنده ادامه داد البته من پول تمام آنها را از داماد گرفتم.

مراسم عقد بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در مشهد

بهاره رهنما در ادامه گفتگویش گفت:بعد از سفر ما در مشهد ما سفری به گرجستان داشتیم. ما در حرم امام رضا (ع) عقد کردیم و امام رضا باعث رسیدن ما به هم شد. من تقریبا 8 سال است مدل صورت هستم و آقای عباسی سه سال پیش برای مدل شدن با من تماس گرفتند و اما من گویا روی خوش نشان ندادم و بعد از مدتی و درحالی که من 35 کیلو از وزنم را کم کردم در مشهد با آقای عباسی در مشهد به طور اتفاقی همدیگر را در فرودگاه دیدم و با هم صحبت کردیم و درباره تبلیغات برای این شرکت صحبت کردیم.

بهاره رهنما

تنها شرط ازدواج بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی

ما در روز تولد امام رضا و در بین مردم مراسم عقدمان را برگزار کردیم و من همه این اتفاقات را خواست امام رضا میدانم و امیرخسرو عباسی واقعا محب اهل بیت است و تنها شرط ازدواجش با من نماز اول وقت بود و امیر به من گفت تو اگه کنار خیابون گردو هم میفروختی من از تو خواستگاری میکردم و کمتر از یک هفته جواب خواستگاری داده شد و این ازدواج با مراسم سنتی برگزار شد و من با یک مشورت با خانواده ام این تصمیم را گرفتم و من بعد از رفتن پریا خیلی احساس تنهایی میکردم و واقعا نیاز به ازدواج داشتم و بغض اجازه صحبت کردن به او را نداد.

امیرخسرو عباسی ادامه داد تنها دلیلی که من را مسر به ازدواج میکرد خوش قلبی بهاره رهنما بود و من از امام رضا میخواستم که کسی که هم کف من است را سر راهم بگذارد و درباره حجاب واقعی آدم ها صحبت کرد.

بهاره رهنما در ادامه صحبت هایش به تبریک هایی که از سمت خانواده همسرش داشت صحبت کرد و گفت:شقایق دهقان و آقای قاسم خانی خودشان با ما تماس گرفتند و تبریک گفتند و خانواده آقای قاسم خانی هم به من تبریک گفتند و مورد ما واقعا خاص بود و ما مثل یک دوست از هم جدا شدیم و خیلی از خانواده قاسم خانی تعریف کرد .

مراسم عقد بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در مشهد

بهاره رهنما از شرطی که برای همسرش گذاشته بود گفت و ادامه داد :من به امیرخسرو گفته ام که چون خوش قیافه هستی حق نداری بازیگر شوی .

مهریه بهاره رهنما چقدر بود

بهاره رهنما درباره مهریه اش گفت:من مهریه ای ندارم اما یک توافق بین ما بود اما همسر من واقعا انسان شریفی است اما حق طلاق , مسکن ، حضانت فرزند و ... را به من دادند و ما فقط قصد زندگی در آرامش داریم. من تمام چیزهایی را که دلم میخواست در وجود امیرخسرو عباسی بود و خدا امیرخسرو را سر راهم قرار داد.

همسر بهاره رهنما درباره کامنت هایی که در صفحه اش قرار میدادند صحبت کرد و از خنده دار بودن برخی از آنها صحبت کرد. در تکمیل این صحبت ها بهاره رهنما درباره خیلی از کامنت هایی که دلش را شکست صحبت کرد .

مجری برنامه از ماجرای آشنایی اش با بهاره رهنما از امیرخسرو عباسی پرسید و گفت:من ابتدا با دایی ام صحبت کردم و بعد ایشون با مادرم صحبت کردم و وقتی به خواهر بزرگم گفتم عروس بهاره رهنما است خیلی شوکه شدند.

بهاره رهنما درباره ماجرای همکاری در کارهای تبلیغاتی با امیرخسرو عباسی گفت و همسرش در ادامه این گفتگو گفت:یکی از علت هایی که من سراغ بهاره رفتم تجربه ای بود که بهاره داشت و من هم این هزینه را برای این تجربه داده بودم و این برای من خیلی مهم بود. 

بهاره رهنما

خوش گذرانی و تجربه های جدید در زندگی بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از پرکارترین و پر حاشیه ترین بازیگران ایران است که مدتی پیش با انتشار متنی در اینستاگرامش خبر جدایی از همسر دوم خود را به نوعی تایید کرد، این روزها عکس های زیبایی را در استوری اینستاگرامش منتشر نموده تا تمامی شایعات در مورد افسردگیش را رد و قوی بودنش را ثابت نماید. تصاویری که با هم در بخش چهره ها در نمناک مشاهده می کنید.

تغییر ظاهر بازیگر فیلم افعی که مدتی است سوژه ی کاربران فضای مجازی شده در تصاویر تازه منتشر شده در اینستاگرام بهاره رهنما کاملا واضح به چشم می خورد. همسر سابق مهراب قاسم خانی این روزها مشغول سپری کردن زندگی متفاوتی با حال و هوای جدید است و به قول خودش پادر جاده شناخت گذاشته است.

بهاره رهنما در استوری جدید اینستاگرامش نوشت:

وقتی پا میذاری تو جاده شناخت تازه دعوت ها شروع میشن

بهاره رهنما که دو ازدواج ناموفق در زندگی خصوصیش دارد، بعد از جدایی از همسر دوم خود برخلاف شایعات موجود در فضای مجازی دچار افسردگی نشده و در حال گشت و گزار است. او چندی قبل به شیراز سفر کرده و اکنون ظاهرا در ترکیه به سر می برد.

استوری دیگر خانم بازیگر، خرم بودنش را با یک سلفی نشان میداد. جمله دیگری که با سلفی جدید بهاره رهنما همراه شده بود:

به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست...

تغییرات بهاره رهنما

بهاره رهنما پس از جدایی از همسر اولش، پیمان قاسم خانی در تاریخ 4 شهریور 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد. ماهها قبل با تغییری محسوس در عکسهای اینستاگرامی بهاره رهنما و حال و هوای پست های او در فضای مجازی، مخاطبان متوجه غیبت همسر دوم خانم بازیگر شده و شایعات مربوط به جدایی بهاره از حاجی سر زبان ها افتاد تا اینکه با یک استوری معنا دار، به نوعی این جدایی را تایید کرد. 

علت کم کاری بهاره رهنما از زبان خودش + عکس

بهاره رهنما که در سال گذشته عنوان پرکارترین زن تئاتر را داشته این روزها به شدت در عرصه بازیگری کم کار شده و بیشتر مشغول نویسندگی میباشد.

بهاره رهنما بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران از علت کم کاریش در سینما و تلویزیون گفت:تئاتر و ادبیات همه نیازهای روحی و زمانم را پر می کنند به همین دلیل است که در  عرصه سینما و تلویزیون کم کار شده ام و چون نویسنده و داستان نویس حرفه ای هستم در کنار آن مجموعه شعری را با عنوان زن باران که جزو پرفروش ترین کتاب های نشر نگاه شد، را نوشتم اما ادعای این که شاعر هستم را ندارم و این مجموعه لحظه های شعر سپیدی است که در کنار 20 سال نویسندگی آمد.

وی افزود:به همین علت در سینما و تلویزیون، نسبت به حدود 4،5 سال قبل گزیده تر کار می کنم و اگر اثری باشد که دلم را ببرد و جای کار داشته باشد آن را می پذیرم، همانطور که دوست داشتم با کمال تبریزی کار کنم و نقشم را در «طبقه حساس» با وجود کوتاه بودن آن پذیرفتم،چرا که برایم جذاب بود و خوشبختانه دیده شد؛ یا در آخرین کار تلویزیونیم، در خوب،بد،زشت که با منوچهر هادی، از  کارگردانان خوب تلویزیون همکاری داشتم که آن هم مورد توجه قرار گرفت. 

این بازیگر تصریح کرد:من هیچ وقت در سینما آدم پرکاری نبودم،مگر  10 سال پیش که در سینمای کمدی و تجاری بیشتر فعالیت می کردم ؛ ولی واقعیت این است که فرد به مرور زمان سن،موقعیت و همه چیزش تغییر می کند و باید انتخاب کند ، چرا که نمی تواند در همه عرصه ها خیلی پرکار باشد، حتی با وجود این که من آدم با انرژی هستم اما واقعأ ممکن نیست.

بهاره رهنما

رهنما اظهار داشت:در سال های گذشته به طور مداوم، عنوان پرکارترین زن تئاتر را داشتم و نمی خواهم این موقعیت را با چیز دیگری عوض کنم.

وی در خصوص تئاتر جدیدش گفت:انگار در چشم های تو اسب می دود عنوان نمایشی است که به تازگی روی صحنه ی سالن مکتب تهران رفته است و تا حدود یک ماه دیگر ادامه دارد.

آیا ممنوع الفعالیت شدن بهاره رهنما در تلویزیون حقیقت دارد

بعد از ازدواج دوم بهاره رهنما و انتشار عکس هایی از مراسم ازدواجش شایعات زیادی پیرامون این بازیگر سینما و تلویزیون شکل گرفت و هر روز عده ای به این شایعات دامن میزدند. بهاره رهنما که این روزها مشغول نمایشی با عنوان خورشیدهای همیشه در تئاتر درباره زنان کربلا است با شایعه ممنوع الفعالیت بودن در تلویزیون مواجه شد.

بعد از انتشار خبر ممنوع الفعالیت بودن بهاره رهنما این بازیگر با انتشار پستی در اینستاگرامش نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

بهاره رهنما در برنامه چهل چراغ

بهاره رهنما در این باره نوشت:این دومین برنامه بعد شایعه ممنوع الکاری بنده است و قرارداد سریال تلویزیونی هم سه روز پیش بسته شد، علاوه بر اینکه این روزها جلوی دوربین کار سینمایی «آقای سانسور» هستم پس بیایید از نشر شایعات کذب پرهیز کنیم. 

بهاره رهنما شب گذشته با حضور در مراسم سوگ چامه ها در یکی از خیمه های برج میلاد و ایراد مقتل خوانی نذر خود را ادا کرد.

بهاره رهنما گفت:مقتل خوانی من در برج میلاد ادای دینم به کودکان بود و امروز خوشحالم که توانستم نذرم را در اینجا ادا کنم.

این بازیگر که در یکی از خیمه های برج میلاد در مراسم سوگ چامه ها حاضر شده بود،گفت:امشب ترافیک سنگینی بود و من نگران بودم که به مراسم نرسم،در راه دعا می کردم که سعادت این مقتل خوانی نصیبم شود و بتوانم سهم کوچکی در آیین های عاشورایی داشته باشم.

 وی افزود:من سفیر انجمن حمایت از کودکان هستم و دلم می خواست با مقتل خوانی،ارادتم را به کودکان کربلا و کودکان بی پناه امروز نشان دهم.

رهنما در ادامه گفت:من نذری داشتم که امسال ادا شد و مقتل خوانی من در برج میلاد ادای دینی است که با روا شدن حاجتم امشب آن را ادا کردم.

بهاره رهنما که در حین مقتل خوانی اش اشک می ریخت،گفت:امیدوارم روزی برسد که هیچ کودکی اسیر تیرهای خشم نباشد و کودکان ما از گزند خرافه و تعصب به دور بمانند. 

محسن افشانی و امیرخسرو عباسی در نمایش بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان این روزها نمایش خورشیدهای همیشه را با بازی اکرم محمدی روی صحنه دارد که از 13 مهرماه هرشب روی صحنه تئاتر رفت. اکرم محمدی در نقش حضرت ام البنین و بهاره رهنما در نقش حضرت ربابه در این اثر حضور دارند .

شب گذشته نمایش بهاره رهنما مهمانان ویژه ای داشت . محسن افشانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون به همراه همسر بهاره رهنما امیرخسرو عباسی مهمان ویژه نمایش خورشیدهای همیشه بودند.

 

تصاویری از مهمانان ویژه در نمایش بهاره رهنما

علاوه بر محسن افشانی و امیرخسرو عباسی نمایش بهاره رهنما بازدیدکننده دیگری نیز داشت . معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل هنرهای نمایشی جهت دیدار از نمایش خورشیدهای همیشه به کارگردانی بهاره هنما به تماشاخانه شهرزاد رفتند. 

 

حرکت زشت بهاره رهنما در خیابان

بهاره رهنما یکی از سلبریتی های فعال و پرحاشیه این روزهای فضای مجازی است که حضور پررنگی در شبکه های اجتماعی دارد و همین ماجرا هر روز حواشی جدیدی را برایش رقم میزند. چند روز پیش بود که ویدئویی جنجالی از بهاره رهنما که در آن شاهد حرکات عجیب و زشتی از خانم بازیگر بودیم در فضای مجازی منتشر شد و حواشی زیادی دربر داشت.

انتشار این ویدئوی عجیب از بهاره رهنما با واکنش خانم بازیگر و کارگردان جوان سینما مواجه شد.

 

واکنش بهاره رهنما به ویدئوی جنجالی اش

بعد از انتشار این ویدئو و حواشی زیادی که درباره آن شکل گرفت بهاره رهنما با انتشار یک استوری درباره این فیلم توضیح داد. بهاره رهنما در این فیلم که سوار بر ماشین دیده میشود به عربده کشی می پردازد و با حرکت زشتی که انجام میدهد با موجی از انتقادها روبرو میشود.

 

توضیح بهاره رهنما درباره حرکت جنجالی اش در خیابان

بهاره رهنما در واکنش به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی استوری بالا را به اشتراک گذاشت.

بعد از واکنش بهاره رهنما به ویدئوی جنجالی منتشر شده هواداران خانم بازیگر قانع نشدند و هنوز هجمه هایی علیه او وجود داشت و میلاد بهار کارگردان جوان سینما هم با انتشار پستی به دفاع از بهاره رهنما پرداخت.

 

توضیح آقای کارگردان درباره حرکت زشت بهاره رهنما

میلاد بهار با انتشار این ویدئوی جنجالی در اینستاگرامش گفت: ویدئویی از پشت صحنه فیلم کوتاه روز عکس با بازی بهاره رهنما که به تازگی ساخته ام منتشر شد و این شبهه را ایجاد کرد که این تصاویر واقعی هستند و حالا عده ای همچنان مثل همیشه خواستند که خانم رهنما را تخریب کنند اما خواستم که این را اعلام کنم که این پشت صحنه ای از فیلم بنده است و امیدوارم خود فیلم زودتر بیرون بیاد و ببینید.

 

میلاد بهار کارگردان فیلم روز عکس

میلاد بهار در اینستاگرامش نوشت:این روزها ، این حجم از خشونت علیه سلبریتی ها را اقداماتی از پیش فکر شده میدانم ،پس از ماجرای خانم ستاره اسکندری و خیلی از دوستان ، این دومین بار است که بعد از واقعی جلوه دادن تیزر تاتر مار بازی حالا با تصاویر پشت صحنه فیلمی قصد تخریب بهاره رهنما را دارند.

در طول سومین همکاری ام با این ایشان متوجه خیل عظیمی از خشونت زنان بر علیه ایشان شدم و جالب است که موضوع فیلم روز عکس هم دقیقا همین نوع خشونت است. 

 

ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. 

 

پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد.

امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

 

تحصیلات بهاره رهنما

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد. 

 

از نویسندگی تا کارگردانی بهاره رهنما

بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. اوعلاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین او سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

 

شغل های مختلف بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.

 

کاهش وزن بهاره رهنما

بهاره رهنما که سال های متوالی از اضافه وزن زیادی برخوردار بود، گذاشتن بالون در معده را امتحان کرد اما این روش نتیجه نداد و اضافه وزن بیشتری را به دنبال داشت، او سپس عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام داد که این عمل منجر به کاهش وزن 40 کیلویی او شد. 

 

بهاره رهنما در کافه گوزن 

 کافه ای دنج در کوچه ای خلوت. جایی نه چندان بزرگ اما دلنشین. بهاره رهنما این روزها ترجیح می دهد به جای بازی کردن در فیلم و سریال، کنج کافه اش بنشیند.

 

کافه یعنی جذابیت و آرامش

بهاره رهنما از خیلی وقت پیش ها دوست داشت کاری به جز سینما و تئاتر برای خودش راه بیندازد و چون قسمتی از زندگی روزانه خودش را به نویسندگی اختصاص داده بود دنبال محیطی آرام و دنج می گشت که علاوه بر ایجاد آرامش، بتواند از آنجا برای نوشته هایش الهام بگیرد. برای همین به این فکر افتاد که کافه رستورانی کلاسیک در یک کوچه دنج و خلوت به اتفاق چند نفر از دوستانش راه بیندازد. «این محیط برای من آرامش می آورد و در عین حال پر از جذابیت است چون می توانم در اینجا رفت و آمد آدم ها را ببینم و با آنها معاشرت کنم. البته کافه داری، کار سنگینی است. آن هم از این بابت که آدم باید حواسش به نظم و انضباطی باشد که این مکان به آن نیاز دارد.»

 بهاره رهنما و بهاره افشاری

بهاره رهنما و بهاره افشاری در کافه گوزن

یک کار گروهی

بهاره رهنما از ابتدای کار تمام هزینه های لازم برای راه اندازی چنین کافه رستورانی را نداشت و البته مشغله های زیادش هم اجازه نمی داد تا به تنهایی به امور کافه رسیدگی کند، برای همین با چند نفر از دوستانش شریک شد تا کافه شان را با کمک هم راه اندازی کنند:«چند نفر از دوستانم و یکی از اقوام دور به من پیشنهاد دادند تا یک رستوران افتتاح کنیم، قبل از اینکه این پیشنهاد را اجرایی کنم، دو ماه فکر کردم و طی چند جلسه به این دوستان ملحق شدم.

البته بخش اعظم سهام و رسیدگی به اینجا بر دوش دوستانم است و من بیشتر در قسمت ثبت لوگو و نمایندگی گرفتن در شهرستان ها به عنوان موسس یک کافه فرهنگی فعالیت می کنم. کافه ای که در آن جشن کتاب برگزار می کنیم و سعی می کنیم ماهی یک بار میزبان چهره های ادبی و فرهنگی باشیم و ارتباطات مردم را گسترش بدهیم.»

 

محیط کوچک و صمیمی کافه را دوست دارم

کافه رستورانی که خانم رهنما مدیریتش را برعهده دارد، مثل یک خانه چوبی وسط کوچه واقع شده و از لحاظ موقعیتی چشم رهگذران را به خود خیره می کندو همین خیره کننده بودن باعث شده نظر بهاره رهنما به آن جلب شود:«یکی از نکاتی که برای من خیلی جالب بود همین محیط کوچک کافه است. محیط های کوچک راحت تر اداره می شوند و صمیمیت بیشتری به کسی که در آنجاست انتقال می دهد.

برای همین، اینجا به دلم نشست و ارتباط خوبی با مردم برقرار کردم. البته اینجا هنوز کامل نشده، قرار است که روی موسیقی داخل کافه کارهای زیادی انجام بدهیم و به شکل خاصی از موسیقی در آن برسیم. منوی آن هم تغییرات زیادی می کند. در کار کافه داری، علاوه بر دیزاین زیبا، موسیقی و منوی غذا یا نوشیدنی های گرم و سرد از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.»

 

به نفع بچه های بیمار تابلو می فروشیم

بهاره رهنما خودش یکی از مشتریان پر و پا قرص گالری های عکس و نقاشی است، برای همین هم در این کافه رستوران دست به کار جالبی زده که استفاده از تابلوهای متغیر روی دیوار است. او هر ماه از هنرمند جوانی که کارهای قابل توجهی ارائه داده کارهایش را می گیرد و روی دیوار کافه رستوران نصب می کند و قیمتش را هم زیر آن می نویسد تا هر کسی تمایل داشت آن را خریداری کند. سود این کار هم به نفع بچه هایی است که درگیر بیماری های خاص هستند.

«ماه قبل تابلوهایی که روی دیوار نصب شد، به نفع بچه های هموفیلی بود که تا الان شش تا از آنها به فروش رفته است. همین موضوع، کافه ما را از دیگر کافه ها متمایز کرده است. اگر کافه داری بتواند از این مدل کارها انجام بدهد قطعا مشتریان بیشتری جذب می کند و این خلاقیت ها در رونق کارش موثر است. البته ما به جز این کار، کارهای جالب دیگری هم انجام داده ایم برای مثال روزهای چهارشنبه غذاها و خوراکی های کافه رستوران ما برای بانوانی که می آیند نصف قیمت است و همین مسئله به تعداد مشتریان ما اضافه کرده است.» 

 

اینجا کافه دار هستم نه بازیگر

بهاره رهنما به عنوان یک هنرمند و البته یک کافه دار دوست دارد مشتریانش با روی خوش، تمیزی کافه و عطر و طعم های خوب مواجه شوند برای همین در ارتباط با مشتریان شبیه آدم معروف های دیگر برای خودش مرز خاصی قائل نمی شود:«من دوست ندارم دور از دسترس باشم و شیوه زندگی ام در این 25 سالی که در سینما و تلویزیون فعالیت می کنم به گونه ای بوده که هیچوقت بین من و مردم فاصله ای به وجود نیامده چون در دل اجتماع و در دل اتفاق ها بودن، بیشتر با روحیه ام سازگار است. مردم بیشتر اینجا می آیند تا مرا ببینند و ببینند یک بازیگر چطور می تواند رستورانی را اداره کند. برایشان جالب است من را در این قالب ببینند.

من به عنوان کافه دار سعی می کنم وارد حریم خصوصی مشتریانم نشوم و برای سرکشی کردن به حرف های آنها از بهانه هایی مثل «غذا چطور بود»، «راضی بودین» و.. استفاده نمی کنم. اما در کنار این با مردمی که دوست دارند با من حرف بزنند، سوال بپرسند، عکس بگیرند و... حتما عکس می گیرم و سعی می کنم اجازه ندهم مشکلی پیش بیاید.»

موضوع جالب توجه دیگر در کافه رستوران بهاره رهنما این است که اینجا اتاق فکر دارد و همه کسانی که در این مجموعه همکاری دارند هر از چند گاهی دور هم جمع می شوند تا در مورد اداره این مکان و حتی خوشامدگویی با هم صحبت کنند.در این اتاق آدم های هنرمندی شبیه بهرام رادان و سحر دولتشاهی هم مشاوره داده اند.

بهاره رهنما می گوید در هر کاری، جلسات هفتگی و صحبت کردن باعث موفقیت می شود. آنها اسم این کافه را هم زمانی پیدا کردند که در اتاق فکرشان در حال بحث و تبادل نظر بودند:«گوزن؛ اسم تک و خوش آهنگی به نظرمان آمد. اسمی که می شد آن را به عنوان یک لوگوی جذاب معرفی کرد. علاوه بر آن، گوزن نماد سلامتی و سبزی طبیعت است و دست بازاریاب را برای تبلیغات باز می گذارد.»

 

می خواهم با گوزن همسفر شوم

بهاره رهنما و دوستانش دوست دارند گوزن را به شهرستان های دیگر هم ببرند. آنها این سفر را از شهرهای کرمانشاه و شیراز شروع کرده اند و راه طولانی را در پیش دارند:«می خواهیم کارمان را گسترش دهیم و به نظر من کافه و رستوران اگر در شهرها و مناطق مختلف شعبه داشته باشند، خیلی موفق تر است. در همین راستا اگر کسی بخواهد با ما همکاری کند می پذیریم و با هم شعبه های مختلف چه در تهران و چه در شهرستان ها، راه اندازی خواهیم کرد.

این روزها ما سرمایه لازم و امکاناتش را نداریم تا بتوانیم در تهران باز هم شعبه بزنیم. چیزی که بیشتر راغب هستیم نمایندگی در شهرستان هاست چون باعث می شود پاتوق فرهنگی در شهرستان ها ایجاد شود و علاوه بر آن برای ما هم خیلی هزینه بردار نیست.» 

 

قانونی که بهاره رهنما برای دیدن نمایشش وضع کرد

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون این روزها نمایش خورشیدهای همیشه درباره زنان کربلا را روی صحنه تئاتر دارد . در ادامه واکنش هنرمندان به اظهارات جنجالی ترامپ درباره خلیج فارس و عربی خواندن آن بهاره رهنما با اقدامی جالب نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

 

با پلاکاردهای خلیج فارس به دیدن نمایش بهاره رهنما بروید

این هنرمند کشورمان با انتشار پستی در صفحه شخصی اش نوشت :در دفاع از تمامیت خلیج همیشگی فارس ،روز یکشنبه نمایش" خورشید های همیشه"،با تماشاگران عزیزی که پلاکارد خلیج همیشگی فارس را همراه خود دارند و به احترام خلیج آبی همیشه فارس به روی صحنه می رود.

 

تجلی نام خلیج فارس در نمایش بهاره رهنما

بعد از اجرای شب گذشته نمایش خورشیدهای همیشه که با تجلی نام خلیج همیشگی فارس روی صحنه رفت ، این هنرمند کشورمان با انتشار تصویری دیگر از جان گرفتن نمایشش با پلاکاردهای خلیج فارس گفت.

 

نمایش بهاره رهنما 

نمایش بهاره رهنما با خلیجی که همیشه فارس است

بهاره رهنما با انتشار این عکس نوشت:خورشیدهای همیشه دیشب با حضور گرم شما جان گرفت، ممنونم از حمایتتون از این عاشقانه حسینی... 

 

امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما کیست

بهاره رهنمابازیگر سینما و تلویزیون کشورمان روز گذشته مراسم ازدواج مجددش با امیرخسرو عباسی را برگزار کرد . امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی است که مدتی است بهاره رهنما کارهای تبلیغاتی را برای او انجام میدهد.

 

با امیرخسرو عباسی بیشتر آشنا شوید

امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی است که بهاره رهنما مدتی پیش تبلیغات این محصولات آرایشی را انجام می داد .

 

مراسم ازدواجبهاره رهنما با امیرخسرو عباسی

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی است و دختری به نام پریا دارد. بهاره رهنما بعد از جدایی از پیمان قاسمخانی در یکی از مصاحبه هایش گفته بود :پیمان قاسمخانی قدیمی ترین دوست زندگی من است و ما 24، 25 سال است که با هم دوستیم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی شود که دوستی مان لطمه ببیند.

جدا از این من فَنِ پیمان قاسمخانی هستم. او رفیق خوبی برایم است و امیدوارم این فرهنگ خصوصا در میان کسانی که بچه دارند جا بیفتد. چون بچه ها حتی اگر 50 یا 60 سالشان هم شود باز هم پدر و مادرشان را در کنار هم می بینند و در کنار هم می خواهند.

 

پادرمیانی بهاره رهنما در اختلاف مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری

اختلاف بین مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری از پخش یک تیزر تبلیغاتی و پست اینستاگرامی مهراب قاسمخانی آغاز شد و گسترش پیدا کرد. بهاره رهنما به اختلاف مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری واکنش نشان داد.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون، در بخشی از گفتگوی خود در پاسخ به این سوال که چه تحلیلی درباره اختلاف رخ داده میان مهراب قاسم خانی و بهنوش بختیاری که از پخش تیزر تبلیغاتی شروع شد دارد توضیحاتی ارائه داد.

 

واکنش بهاره رهنما به دعوای مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری چه بود؟

نظر بهاره رهنما درباره اختلاف میان مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری

بهاره رهنما گفت:ببینید مهراب بسیار آدم خوش قلب وطنازی است ؛ در تمام سال هایی که با این خانواده فامیلی و قرابت داشتم همیشه من و مهراب با هم برخوردهای بامزه و کل کل و حاضر جوابی و… داشتیم. در اینکه هم خودش و هم همسرش بسیار خوش قلب و مهربان هستند شکی ندارم ولی بهتر بود که این مسأله بین خودش و خانم بختیاری حل می شد.

وی ادامه داد:منش من این است که طرف اگر به من نزدیک است خودم به او بگویم فلانی این مطلب را که گذاشتی من را ناراحت کرده و… چون من از مادرم یاد گرفتم که هیچ وقت از خانه یک زن صدا نباید بیرون برود یا قهروآشتی زن و شوهر را کسی بفهمد، خانواده سینما و تلویزیون و هنرمندان نیز همین هستند و نباید این اتفاق ها به بیرون برود. من می دانم که بهنوش ناراحت شده اما در مورد اینکه مهراب هم خواسته باشد بی ادبی کند مطمئنم که چنین قصدی را نداشته است. شاید خنده اش از شکل ساخت آن تیزر بوده نه بهنوش چون به هرحال خیلی مهم است زمانی که شخصی وظیفه تولید کار تبلیغاتی را قبول می کند خوش سلیقه گی داشته باشد.

در پایان گفتنی است که چند روز پیش تیزر تبلیغاتی با حضور بهنوش بختیاری در فضای مجازی پخش شد که کیفیت آن تیزر مهراب قاسم خانی را برآن داشت تا مطلبی با کنایه و طنازی منتشر کند. وی با انتشار پستی از خود در صفحه اینستاگرامی اش نوشت :دیروز سیامک انصاری نامرد برام یه تیزر تبلیغاتی داخلی جدید فرستاد که نمیتونم بگم چه تیزری بود،

ولی اونقدر خندیدم داشتم خفه میشدم. ریه ام رو هم که معرفی کرده بودم خدمتتون… هیچی دیگه، نتیجه اش شده این…

پ.ن اول:تا من باشم به مردم نخندم

پ.ن دوم:نگران نباشید. قول میدم نمیرم. اصلاً دلم نمیخواد روی سنگم بنویسن از خنده مرد. خیلی ضایعه.

پس از آن بهنوش بختیاری در واکنش به این حرکت قاسمخانی نیز سکوت نکرد و نوشت :حسادتغلبه می کنه ناجور / آرزو میکنم رفقا من از بیکاری در بیانو دست از سر ما بردارن.

 

بهاره رهنما امشب به خندوانه می آید

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان امشب ساعت 23 از شبکه نسیم پخش میشود. بهاره رهنما بازیگر طنز پرداز کشورمان امشب یکشنبه 18 تیرماه 96 مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه است.

 

بهاره رهنما در برنامه خندوانه

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

زمزمه هایی در رابطه با جدایی بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسمخانی وجود داشت که خود این هنرمند درباره آن توضیح داد. این بازیگر خوب و موفق کشورمان که بیشتر کارهای او با مضمون ظنز و کمدی است پای گفتگوی ما نشست و ناگفته هایی از جدایی از همسرش گفت و به نیکی از پیمان قاسمخانی نام برد که در ادامه میتوانید این گفتگو را مشاهده کنید.

بهاره رهنما در نشست نمایش «دیگری» با حضور شیوا اردویی و مهیار طهماسبی در پاسخ به سوال یکی از کاربران که پرسیده بود:«من یک حسن در رفتار خانم رهنما دیده ام که بعد از جدایی از همسر سابق شان از ایشان به خوبی یاد کرده اند. از جمله شبی که من نمایش «دیگری» را دیدیم ایشان از مردان خوبی که در زندگی شان بوده اند یاد کردند از جمله پدر و برادر و همسر سابق شان. این رفتار شایسته را همه ما باید انجام دهیم.» گفت:«این نیز یکی از مصادیق عدم اعمال خشونت نسبت به یکدیگر است. پیمان قاسمخانی قدیمی ترین دوست زندگی من است و ما 24، 25 سال است که با هم دوستیم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی شود که دوستی مان لطمه ببیند.» 

 

خوش گذرانی و تجربه های جدید در زندگی بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از پرکارترین و پر حاشیه ترین بازیگران ایران است که مدتی پیش با انتشار متنی در اینستاگرامش خبر جدایی از همسر دوم خود را به نوعی تایید کرد، این روزها عکس های زیبایی را در استوری اینستاگرامش منتشر نموده تا تمامی شایعات در مورد افسردگیش را رد و قوی بودنش را ثابت نماید. تصاویری که با هم در بخش چهره ها در نمناک مشاهده می کنید.

تغییر ظاهر بازیگر فیلم افعی که مدتی است سوژه ی کاربران فضای مجازی شده در تصاویر تازه منتشر شده در اینستاگرام بهاره رهنما کاملا واضح به چشم می خورد. همسر سابق مهراب قاسم خانی این روزها مشغول سپری کردن زندگی متفاوتی با حال و هوای جدید است و به قول خودش پادر جاده شناخت گذاشته است.

بهاره رهنما در استوری جدید اینستاگرامش نوشت:

وقتی پا میذاری تو جاده شناخت تازه دعوت ها شروع میشن 

 

جدیدترین عکس اینستاگرامی بهاه رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که به تازگی پدر خود را از دست داده است یکی از هنرمندان پر انرژی و فعال در عرصه های مختلف هنر است که حضور بسیاری در اینستاگرام دارد.

این هنرمند که در بیشتر پُست های خود از جملات انگیزشی و انرژی بخش استفاده می کند پایان انسان را به تعبیر خود شرح داد.

بهاره رهنما با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود یادداشت کرد:

بالا رفتن سن حتمی است اما اینکه روح تو پیر شود بستگی به خودت دارد...!

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﻭﺭﻕ ﺑﺰﻥ ﺍﺳﺘﮑﺎﻥ ﭼﺎﯼ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻧﻔﺲ ﮐﺸﯿﺪﻧﺖ ﺑﻨﻮﺵ

ﻣﺒﺎﺩﺍ! مبادا ﺯﻧﺪﮔـــی ﺭﺍ ﺩﺳﺖ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺮﮒ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ

پایان آدمیزاد نه از دست دادن مال است نه رفتن رفیق نه تنهایی...

هیچکدام پایان آدمی نیست!

آدمی آن هنگام تمام میشود که دلش تمام شود. "الهی دلتون خوش، تن تون سالم"

گفتم اول هفته رو با یک پست انرژی زا شروع کنم! 

 

بهاره رهنما و نمایندگی یک سبک زندگی متفاوت

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بعد از ماجرای ازدواج دومش به یکی از بازیگران خبرساز رسانه ای تبدیل شده است که خبرهای پیرامون او هر روز به گوش میرسد. سبک زندگی بهاره رهنما و تفاوتی که این سبک زندگی با سایرین دارد موضوعی است که امروز درباره آن بحث خواهیم کرد.

حالا که آب ها از آسیاب افتاده است، می شود این چند خط حرف حساب را نوشت. چندی پیش بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، با انتشار عکس های عروسی دومین ازدواجش خبرساز شد.

 

ساده انگارانه است اگر که این رفتار، در حد و اندازه حرکت های معمول سلبریتی ها، انگاشته شود؛ حال آنکه باید پذیرفت که این تیپ از هنرمندان، به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه، به نماد و برند اثربخشی از سبک زندگی خاص در زندگی ایرانی تبدیل شده اند. این گروه از مشاهیر رسانه ای، می کوشند با بهره گیری از جایگاه ویترینی خود، جامعه و مشخصا زنان ایرانی را با شیب تندتری به سمت مدرنیزاسیون غربی بکشانند. پس ضمن احترام به آنها، هرگز نباید با «خوب انگاری» صرف، از کنار رفتارهایشان عبور کرد. اتفاقا باید معدل و برایند رفتارهای ایشان را مبلغ «سبک زندگی مادی شده غربی»، به شمار آورد.

 

عموما سلبریتی ها، قواعد بازی رسانه ای را به خوبی بلدند. به راحتی تعداد فالورهای خود را در شبکه های اجتماعی، بالا برده و با هوشمندی، امواج خبری را به سمت خود، هدایت می کنند. بهاره رهنما هم از ظرفیت های شبکه های اجتماعی به خوبی استفاده می کند و البته با حضور پررنگ در سریال های تلویزیونی، همیشه مطرح و در دید باقی می ماند.

 

ناظر به این جایگاه است که باید مجموع رفتارهای رسانه ای او را در یک بسته درهم تنیده، ارزیابی و تحلیل کرد.

یک بخش از تحلیل ها باید مبتنی بر یادداشت های پرشمار او در روزنامه ها و به ویژه، روزنامه های اصلاح طلب، صورت پذیرد تا نگرش های او به زندگی، زن و جامعه ایرانی شناسایی شده و در سطح دیگری از تحلیل، باید رفتارهای نمایشی و دکوری او در محیط رسانه، مرور شود.

 

بهاره رهنما و بازار برندها

رهنما، با انتشار برخی عکس های خاص، به تبلیغ برندهای تجاری مختلف، می پردازد و البته مابین این تبلیغات، گرایشات خود را جاسازی می کند. او چندی پیش با انتشار عکسی که در آن شلوار جین پاره به پا کرده، به تبلیغ یک کلنیک دندانپزشکی می پردازد.

 

یا با انتشار عکس هایی متفاوت از خودش می گوید «امروز تن پوش های زیبای بهاری به تن کرده ام»؛ یکبار هم با انتشار ویدئویی جنجالی، به تبلیغ یک کرِم درمانی می پردازد. در آن کلیپ تبلیغاتی می گوید «خانم های ایرانی که زیبایی شون توی دنیا زبانزد هست... می دونین که من خیلی اهمیت می دم به سلامتی و زیبایی و قوام پوست. و خیلی هاتون از من سؤال می کنید که من چطوری توی 43 سالگی این شکلی موندم درحالیکه نه عمل زیبایی کردم و نه کار عجیبی روی پوستم انجام دادم، ولی خوب حواسم به پوستم هست».

 

یا مثلا با شرکت در یک چالش زنانه، با انتشار تصویری از صورت بدون آرایش خود، می نویسد:«این هم توی زنگ تفریح ورک شاپ ما، چالش بی آرایش شده بنده در چهل و دو سالگی؛ اینم به خاطر شاگردای گلم که دوست داشتن من حتما توی این چالش باشم». در همین روند، با انتشار عکس دیگری می نویسد «من طراوت پوستم را مدیون کرم مرطوب کننده ... با عصاره روغن شتر مرغ هستم».

 

بهاره رهنما و فرهنگ کالایی شده

البته او گاه و بیگاه مواضع مختلف اجتماعی و حتی سیاسی می گیرد. ولی به رغم آن در مصاحبه ای می گوید «ابدا قصدم این نیست که بخواهم پیام اخلاقی بدهم، اما این چیزی هست که در جامعه اطرافم می بینم، اینکه هیچ ارزشی دیگر ارزش نیست! چیزی که بین همه اقشار از کارفرما و کارمند گرفته تا دو همسایه و دو همکلاسی دیده می شود 

 

بهاره رهنما از کاهش وزن خود گفت

تقریبا کسی نیست که با بهاره رهنما و بازی هایش آشنا نباشد از 17 سالگی بازیگری و اساسا بودن در دنیای هنر را تجربه کرده است و بعد از آن شروع به نوشتن کرد و وارد دنیای نویسندگی هم شد اما باز هم این کارها جوابگوی انرژی و بلند پروازی های او نبود برای همین نمایش نامه نوشت و در کنار آن کارگردانی تئاتر را هم نیز تجربه کرد اما بیشتر از همه این ها به زن بودن و مادر بودنش افتخار می کند و تمام رویاهایش را در دخترش که حالا به سن نوجوانی رسیده می بیند بهاره رهنما هنرمندی است که به گفته خیلی از دوستانش هیچ گاه خسته نمی شود و شور زندگی همیشه در او وجود دارد.

 

کاهش وزن بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر کشورمان با اعلام خبر 10 کیلو کاهش وزن خود, صفحه شخصی اش را بروز کرد.

بهاره رهنما با انتشار عکس و متنی خبر از آغاز یک سفر برای تغییر سبک زندگی اش داد.

این بازیگر اعلام کرد که به کمک یک پزشک درحال تلاش برای کم کردن وزن خود می باشد.

بهاره رهنما با اعلام خبر 10 کیلو کاهش وزن خود نوشت:

 

من و دکتر فرهمند عزیز یک سفر رو شروع کردیم

به نظرم هر تصمیمی برای تغیر لایف استایل ، میتونه شروع یک سفر باشه

سفر ما سه یا چهار مرحله داره

من هر ده کیلو کاهش وزنم رو یک مرحله از این سفر میدونم

بعد حدود بیست روز ما به مرحله اول سفرمون رسیدیم

باهاتون باقی مراحل رو هم شریک میش 

 

بهاره رهنما در برنامه دورهمی

بهاره رهنما هنرمند محبوب کشورمان دیشب در برنامه دورهمی مهمان مهران مدیری بود. در برنامه دیشب «دورهمی»، مهران مدیری با موضوع مسئولیت پذیری استند آپ کمدی خود را اجرا کرد و بخش نمایش این برنامه هم بعد استند آپ کمدی به اجرا رفت.

بعد از بخش نمایش مهران مدیری به روی صحنه آمد و مهمان برنامه را با صفاتی چون همه فن حریف، شلوغ، بیش فعال با کودک درون عجیب و غریب معرفی کرد.

 

بهاره رهنما در دورهمی

بهاره رهنما بازیگر سینما، تئاتر و تلوزیون با معرفی متفاوت مهران مدیری وارد صحنه شد.

اولین سوال مهران مدیری از بهاره رهنما این بود که چرا آنقدر شلوغ هستی؟ و رهنما در پاسخ به این سوال مدیری گفت:انرژی زیادی دارم، به هرحال خداوند هرکدام از بنده هایش را با کیفیت انرژی متفاوتی خلق کرده. من هم کمی پر انرژی تر هستم. حتی گاهی نمی دانم چطور این انرژی را تخلیه کنم اما انرژی ام را بیهوده صرف نمی کنم؛ بلکه برایش برنامه ریزی دارم. اما در کل خوشحالی مردم این انرژی را مضاعف و من را خوشحال تر می کند.

مدیری از رهنما پرسید که چرا همه جا حضور داری همه را دیوانه کردی؟ او در جواب مدیری بیان کرد:چقدر خوشحالم از اینکه کسی مثل شما را دیوانه کردم اما دور از شوخی، کار اصلی من بازیگری و نویسندگی است. نوشتن در فضای مجازی و وبلاگ نویسی هم انجام می دهم؛ چراکه این کارها هم دور از نویسندگی نیست. همچنین جهان به سمت چند وجهی بودن در حال حرکت است و همه بازیگران دنیا هم در کار تبلیغات و خیریه فعالیت بسیاری می کنند. من هم به عنوان بازیگر این کارها را انجام می دهم.

رهنما تصریح کرد :وقتی حالم خوب نباشد در فضای مجازی نمی روم اما وقتی خوب هستم، به سراغ فضای مجازی می روم.

مدیری درباره یک دوره افسردگی او پرسید.

وی اظهار داشت:زمانی که در «خدای کشتار» بازی می کردم، مدتی افسردگی گرفتم و همه وقت گریه می کردم زیرا درگیر فکر و خیال گذشته بودم.

رهنما افزود:اکنون تدریس می کنم و با شاگردانم در حال تمرین هستیم که در حال زندگی کنیم و درگیر گذشته و نگران آینده نباشیم.

مدیری به رهنما گفت:چرا خودت را با وودی آلن مقایسه کردی؟ او عنوان کرد:وودی آلن می گوید وقتی تئاتر کار می کنم، داستان می نویسم. من هم همینطور. وقتی تئاتر کار می کنم قلمم برای نوشتن می جوشد اما وقتی کار تصویر میکنم، از این فضای نوشتن دور می شوم.

وی در پاسخ به اینکه نویسندگی بهتر است یا بازیگری گفت:نویسندگی با بازیگری متفاوت است. حتی کسانی که کتاب من را خوانده اند، باور نمی کنند که من به عنوان بازیگر چنین قلمی داشته باشم البته من در نویسندگی تازه کارم.

رهنما درباره اینکه حد وسط ندارد؛ یعنی مردم یا دوستش دارند یا نه، گفت:به نظرم همه آدم های جذاب دنیا این خاصیت را دارند. می خواهید خودم را با هیچکاک مقایسه کنم؛ چون او هم حد وسط نداشت.

وی با اشاره به اینکه پر تلاش است، تصریح کرد:سعی می کنم در کارم مسئولیت پذیر باشم اما نمی دانم چرا نسل کنونی آنقدر بی مسئولیت است. البته این امر به فراخور مسائل اجتماعی شکل می گیرد.

رهنما در پاسخ به اینکه در طول زندگی نقاب دارد یا نه، بیان کرد:همه ی آدمها در طول روز مجبور هستند نقاب داشته باشند.

وی ادامه داد:مهربان و آرام هستم اما اگر کسی سر به سرم بگذارد، به قول معروف دیگر سیم اراک وصل می شود.

رهنما سخت ترین لحظه زندگی اش را فوت یکی از دوستانش خواند و شادترین لحظه زندگی اش را تولد پریا دخترش عنوان کرد.

وی با اشاره به ترس از فضای بسته خاطره ای از تونل توحید گفت:از آنجا که من از فضای بسته می ترسم، یک بار مسیرم به تونل توحید خورد و از ابتدا تا انتهای تونل از ترس ذکر و صلوات می فرستادم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه