تلاش زندانی برای فرار در وسط اتوبان! + فیلم

تلاش زندانی برای فرار در وسط اتوبان! + فیلم
کدخبر : 46562

زندانی با بیرون پریدن از پنجره خودرو در وسط اتوبان تلاش کرد از دست مامور پلیس فرار کند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تلاش یک زندانی برای فرار از دست ماموران پلیس در وسط یکی از اتوبان های آمریکا را به تصویر می کشد. این زندانی در حالی که دستبند به دستانش بسته شده بود با پرتاب خود از پنجره باز ماشین تلاش کرد تا از دست ماموران فرار کند. این اتفاق در شب سال نو در یکی از اتوبان های ایالت کالیفرنیا رخ داد.

ویدئویی که توسط یکی رانندگان حاضر در این اتوبان تهیه شده چگونگی تلاش زندانی برای فرار را نشان می دهد.  در این ویدئو زندانی که لباس های زندان بر تن دارد با پرتاب خود از پنجره خودرو در حالی که ماشین در حرکت است سعی می کند شرایط فرار خود را مهیا کند. ماموران پلیس پس از اینکه  متوجه این اقدام زندانی می شوند خودرو را متوقف کرده و او را به داخل ماشین برمی گردانند.

بنا به گزارش رسانه های محلی این زندانی از یک مرکز اصلاح تربیتی در شمال کالیفرنیا ببرای انجام درمان به بیمارستان منتقل می شد که این حادثه رخ داد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می شود که چندی پیش نیز، اقدام یک رهبر باند مواد مخدر در برزیل که برای فرار از زندان  لباس دخترانه بر تن کرده بود خبرساز شده بود. این زندانی قصد داشت با کمک دختر ۱۹ ساله و همسرش که به ملاقات او آمده بودند در پوشش زنانه از داخل زندان بدنام گریکینو فرار کند که به دام افتاد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه