قوچ قاتل، به زندان محکوم شد!+ عکس

قوچ قاتل، به زندان محکوم شد!+ عکس
کدخبر : 47078

یک قوچ به اتهام ضربه زدن و کشتن یک نفر به سه سال پشت میله های زندان محکوم شد.

 اگر انسان‌ها مجبور بودند هر بار به جرم کشتن یک بز به زندان بروند، باید زندان‌های بیشتری ساخته می شد، اما وقتی نقش‌ها عوض می‌شوند، حیوانات بیچاره باید پاسخگوی اعمال خود باشند.  این دقیقاً همان چیزی است که گفته می‌شود در اوایل ماه جاری در سودان اتفاق افتاده است.

مقامات کشور آفریقایی سودان، یک قوچ را به اتهام ضربه زدن و کشتن یک پیرزن به سه سال زندان محکوم کردند. پس از آن که یک قوچ در شهرستان رومبک شرقی با حمله به یک زن مسن موجب شکستن دنده‌های او، جراحات جدی و در نتیجه مرگش شد این حکم برای این حیوان صادر شد.

مشخص نیست که چه چیزی این حیوان را برای حمله تحریک کرده بود، اما پس از شناسایی به عنوان مقصر، قوچ بازداشت و به این مجازات سخت محکوم شد.

قوچ

 بنا به گزارش رسانه های محلی قوچ با برخورد به قربانی دنده هایش را شکست و پیرزن بلافاصله جانش را از دست داد.  سرگرد "الیجا مابور" به رادیو سودان گفت:« این اتفاق در رومبک شرقی در محله ای به نام آکوئل یول اتفاق افتاد.  قوچ دستگیر شد و در حال حاضر در یک پاسگاه پلیس ملنگ آگوک تحت بازداشت است.»

 مابور افزود کهاین  قوچ سه سال آینده را در یک اردوگاه نظامی در شهرستان آدوئل سپری خواهد کرد، در حالی که صاحب آن که ظاهرا همسایه و از بستگان قربانی است، پیشنهاد شده تا پنج گاو را به خانواده متوفی غرامت بپردازد.  علاوه بر این، پس از پایان یافتن مدت زندان قوچ، به خانواده قربانی پیشنهاد می‌شود تا مطابق با قوانین محلی، هر طور که صلاح می‌دانند با آن رفتار کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه