امتحانات دانشگاه آزاد چگونه برگزار میشود؟

امتحانات دانشگاه آزاد چگونه برگزار میشود؟
کدخبر : 10147

سایت دانشگاه آزاد: امتحانات دانشگاه آزاد استان تهران به صورت مجازی ( آنلاین ) و با یک‌هفته تاخیر برگزار خواهد شد.

بیش از سه ماه است که آموزش عالی کشور با وجود ویروس کرونا، عصر جدیدی از آموزش مجازی به صورت وسیع و در ابعاد کشوری را تجربه ‌می‌کند. تجربه‌ای که با وجود نبود بعضی زیرساخت‌ها و عدم آمادگی برخی دانشگاه‌ها برای ارائه دروس نظری و علمی به صورت مجازی؛ گرچه با چالش‌هایی رو به رو شد اما اعلام رضایت دانشجویان به صورت نسبی از آموزش مجازی دانشگاه‌های خود نشان می‌دهد، این مسیر تا حدودی تسهیل شده و البته هنوز جای کار دارد.حالا دانشجویان و دانشگاه‌های سراسر کشور به فصل امتحانات پایان ترم رسیده‌اند و اخبار مختلفی از برگزاری امتحانات به صورت حضوری و غیر حضوری (مجازی) به گوش می‌رسد و همچنین برخی از تشکل‌های دانشجویی راهکارهای گوناگونی به مسئولان آموزش دانشگاه‌های خود می‌دهند تا شرایط آسان‌تری برای دانشجویان به وجود بیاید. هر دانشگاه برای نحوه برگزاری امتحانات خود شیوه حضوری یا غیر حضوری بود آن را اعلام کرده است

 

آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد استان تهران اعلام کرد:

با توجه به تاکید رئیس ستاد کرونا استان تهران و استانداری تهران و درخواست والدین و خانواده و دانشجویان امتحانات تمامی واحدهای دانشگاه آزاد استان تهران به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

با توجه به دستور ریاست محترم دانشگاه آزاد استان تهران، امتحانات به صورت مجازی برگزار خواهد شد و تمامی واحدهای استان تهران یک‌هفته فرصت دارند تا مقدمات اطلاع رسانی و آماده‌سازی زیرساختهای امتحانات مجازی را فراهم کنند.

 

منبع:نواندیش ایرانیان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه