تهیه ی تبلت ارزان قیمت برای آموزش مجازی دانش آموزان

تهیه ی تبلت ارزان قیمت برای آموزش مجازی دانش آموزان
کدخبر : 10466

یک نگرانی خانواده ها در آموزش مجازی، عدم دسترسی به گوشی مناسب است که تلاش می کنیم با تبلت مناسب، ارزان و منحصر به استفاده دانش‌آموزان برای آموزش، دغدغه‌ها را مرتفع کنیم.

آموزش مجازی و یا به عبارت دیگر آموزش الکترونیکی e-learning بر بستر اینترنت از راه دور امکان‌پذیر است. یکی از انواع آموزش مجازی و بی شک برترین نوع آموزش مجازی است که طی آن استاد و دانشجو در یک زمان مشخص وارد کلاس مجازی شده ودر یک محیط مجازی با یکدیگر در تعامل قرار میگیرند. در آموزش مجازی آنلاین مدرس می تواند با ارائه فایل های پی دی اف و اسلایدهای پاورپوینت و صدا و تصویر خود مباحث آموزشی مورد نظر را با دانشجویان در میان بگذارد. اشتراک گذاری دسکتاپ کامپیوتر مدرس و نمایش محیط نرم افزارهای مختلف به صورت زنده به فراگیران ، امکان آموزش عملی موضوعات مختلف همچون کار با انواع نرم افزارها را ایجاد می کند.

 

 محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش وعده داده است که تا پیش از مهر، تمام مدارس به اینترنت متصل می شود.



وی در سفر خراسان شمالی، گفت:  یک نگرانی دیگر خانواده ها، عدم دسترسی به گوشی مناسب است که تلاش می کنیم با تبلت مناسب، ارزان و منحصر به استفاده دانش آموزان برای آموزش، دغدغه ها را مرتفع کنیم.



وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش، برای آموزش در آغاز سال تحصیلی آتی، کاملا  آماده است، افزود: ما مسوول آموزش همه بچه ها هستیم و برای همه فکر کرده ایم، گزینه های مختلف داریم تا هیچ دانش آموزی در سال تحصیلی جدید، از آموزش بازنماند، اگر امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری یا نیمه حضوری باشد آموزش ها ارائه می شود و برای آموزش در بستر فضای مجازی هم آمادگی داریم تا تمام دانش آموزان را پوشش دهیم.



وزیر آموزش و پرورش افزود: خانواده ها نگرانی برای پوشش تحصیلی فرزندان در سال تحصیلی جدید نداشته باشند.

 

منبع:جهان نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه