خلوت پسر پولدار تهرانی با یک دختر در خانه مجردیش + عکس

 خلوت پسر پولدار تهرانی با یک دختر در خانه مجردیش + عکس
کدخبر : 10628

پسر پولدار که متهم است با اغفال دختری جوان به او تعرض کرده، از قضات دادگاه درخواست کرد به او مهلت بدهند تا رضایت شاکی را جلب کند.

تجاوز اثار جبران ناپذیری دارد . تجاوز در همه جوامع ناپسند است . تجاوز در کشور های اروپایی امار قابل توجهی دارد . تجاوز زندگی قربانی را تباه می کند .

 

 

چندی پیش دختر جوانی به‌نام سمیرا با مراجعه به مأموران پلیس مدعی شد که توسط پسر جوانی که وضع مالی خوبی دارد مورد تعرض و سوء‌استفاده قرار گرفته و حالا از او شکایت دارد.

 

 

خبرداغ : ازدواج دوم بهنوش طباطبایی | شایعه یا واقعیت + فیلم و عکس

 

 

شاکی در توضیح بیشتر گفت: حسام پیمانکار سرویس دانش‌ آموزان چندین مدرسه غیرانتفاعی بود و درآمد بسیار خوبی داشت. حدود یک ماه قبل من و دوستم خیلی اتفاقی در یک بزرگراه او را دیدیم و سوار خودرواش شدیم. حسام به من ابراز علاقه کرد و خواست تا ارتباط‌ مان را برای ازدواج بیشتر کنیم و من هم موافقت کردم تا اینکه چند روز بعد من را به خانه مجردی اش دعوت کرد به‌خاطر اینکه تنها نباشم با دوستم به خانه‌اش رفتیم. اما پس از دقایقی مادر حسام تماس گرفت و از او خواست تا بسرعت به خانه آنها برود چرا که ظاهراً یکی از بستگانشان فوت کرده بود. من به داخل اتاق رفتم تا آماده رفتن شوم که به یکباره حسام وارد اتاق شد و به من تعرض کرد.

 

بعد هم گفت که ظرف چند روز آینده به خواستگاری‌ ام می‌آید و نگران نباشم. پس‌از آن دیگر حسام ارتباطش را با من کم کرد و هر زمانی هم که تماس می‌گرفتم با جواب‌ های سرد دست به سرم می‌کرد. تا اینکه به مقابل خانه‌اش رفتم و دیدم او در عین بی‌خیالی میهمانی گرفته و با دوستانش خوشگذرانی می‌کند وقتی زنگ خانه را زدم و به کارهایش اعتراض کردم او با عصبانیت به جلوی در آمد و من را بشدت کتک زد. حتی قصد داشت با زور مرا به داخل ببرد که با پلیس تماس گرفتم.

 

پس‌از اظهارات شاکی و تکمیل تحقیقات پرونده با کیفر خواست تعرض به شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در ابتدا کیفر خواست علیه متهم خوانده شد و بعد از آن سمیرا بار دیگر شکایتش را مطرح کرد. در ادامه حسام در جایگاه قرار گرفت و با رد این موضوع که تعرضی انجام داده گفت: من وضع مالی‌ام خوب است و ماشین گرانقیمتی هم دارم و به طور قطع مشخص بوده که مسافرکش نبودم.

 

 

خبرداغ : مرد خوزستانی خانوداه 4 نفره خود را در چاه کشت + عکس دردناک

 

 

سمیرا و دوستش از من خواستند تا سوارشان کنم و با هم دوست شدیم. روز حادثه هم سمیرا خودش پیشنهاد داد که با من ارتباط داشته باشد. الان هم اگر قضات دادگاه اجازه بدهند حاضرم رضایت او را جلب کنم.

 

بدین ترتیب قضات با توجه به درخواست متهم و موافقت شاکی با این مهلت با درخواست وی موافقت کردند و ادامه رسیدگی به این پرونده به بعد از پایان این مهلت موکول شد

 

 

منبع : رکنا 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه