خودکشی فجیع زن اهوازی + عکس تکان دهنده

خودکشی فجیع زن اهوازی + عکس تکان دهنده
کدخبر : 10951

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: زنی که با آتش زدن خانه می خواست خودکشی کند، با سرعت عمل به موقع آتش نشانان و انجام اقدامات احیا(CPR)، نجات داده شد.

 خودکشی علل مختلفی دارد . خودکشی در همه جای دنیا وجود دارد . خودکشی بین همه نسل ها بوده است . خودکشی ممکن است از عوامل درونی یا بیرونی ناشی شود . ماجرای یک خودکشی جنجالی را در ادامه می خوانید :     

 

 ابراهیم قنبری در خصوص این اتفاق اظهار کرد: ساعت ۱۶ و ۶ دقیقه عصر پنجشنبه ۱۲ تیرماه، گزارش یک مورد  آتش سوزی عمدی  در منطقه آخر آسفالت گزارش شد که با اعزام سریع نیروهای ۱۲۵ از ایستگاه شماره ۵۵ همراه بود.

 
 
 
تجاوز و قتل دختر بچه 9 ساله توسط مرد دست فروش هوسبازبازداشت خواننده عروسی کرونایی در آبدانان

او گفت: آتش نشانان با سه دستگاه خودرو، ساعت ۱۶ و ۱۱ دقیقه در محل حاضر شدند و سریعا نسبت به عملیات اطفا و  امداد و نجات  اقدام نمودند.

 

خبرداغ و جنجالی : خودکشی دختر جوان در ایران + عکس دیده نشده از لحظه خودکشی

 

 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: نیروهای ۱۲۵ با خارج کردن شخص دود گرفته، سریعا اقدام به عملیات احیا(CPR) حادثه دیده نمودند.

 

قنبری بیان کرد: شخص پس از CPR و بازگشت به حالت عادی، به منظور اقدامات مراقبتی بیشتر و انتقال به بیمارستان به نیروهای اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  شهرداری اهواز  در پایان اضافه کرد: آتش نشانان پس از اتمام عملیات، ساعت ۱۶ و ۴۹ دقیقه به سمت ایستگاه خود بازگشتند.

 

حتمابخوانید : مراسم ازدواج احسان علیخانی لو رفت + فیلم دیده نشده

 

لازم به ذکر است که"آخر آسفالت" یا کوی"جمهوری اسلامی" یکی از محلات قدیمی و مرکزی شهر اهواز است. این محله در بخش شرقی و قلب شهر واقع است

 

 

منبع : رکنا 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه