با خدمات دکتر تاتو آشنا شوید !

با خدمات دکتر تاتو آشنا شوید !
کدخبر : 11126

تتو یا همان تاتو طرح و نقشی است که به صورت همیشگی و دائمی روی پوشت بدن حک می شود. این نقش ها می تواند به صورت همیشگی روی بدن شما ماندگار باشد. آموزش تاتو بدن یکی از آموزش های جذاب و پر درآمد می باشد

تتو یا همان تاتو طرح و نقشی است که به صورت همیشگی و دائمی روی پوشت بدن حک می شود. این نقش ها می تواند به صورت همیشگی روی بدن شما ماندگار باشد. آموزش تاتو بدن یکی از آموزش های جذاب و پر درآمد می باشد که به همین سبب افراد زیادی تمایل گرایش به این حرفه پیدا کرده اند. علاوه بر تنوع در طرح ها و نقش های تاتو، رنگ های آن نیز متنوع می باشد. این رنگ ها شامل سیاه، قرمز، قهوه ای می باشد. این رنگ ها به وسیله تجهیزات تاتو و دستگاه آن به زیر گوشت فرد تزریق می شود، این کار باعث ماندگاری بیشتر طرح و نقش روی بدن می شود. هزینه آموزش تاتو بدن بسته به مهارت مربیان تدریس متفاوت می باشد. آموزشگاه های زیادی در سراسر کشور، آموزش تاتو بدن را به نحو احسنت انجام می دهند.

آشنایی با خدمات تاتو صورت

تاتو در گذشته تنها بر روی بدن انجام می شده است اما اکنون خدمات تاتو صورت یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین خدمات تاتو می باشد. تاتو یا همان تتو رنگ هایی می باشند که به وسیله ی دستگاه های مخصوص به زیر پوست تزریق شده و طرح مورد نظر روی صورت فرد به وجود می آید. بیشتر خانم ها دوست دارند همیشه آراسته باشند اما زمان و مشغله های روزمره به آن ها اجازه این را نمی دهد که همیشه جلو آینه باشند و به ظاهر خود برسند. به همین سبب به خدمات تاتو صورت روی می آورند و آن ها را روی صورت خود انجام می دهند تا به صورت دائمی و همیشگی آرایش داشته باشند.

 

هزینه خدمات تاتو صورت متناسب با مهارت فردی که این کار را انجام می دهد و همچنین کیفیت موارد استفاده شده تعیین می شود و حتما متغیر خواهد بود.

 

انواع خدمات تاتو صورت

خدمات تاتو صورت شامل تاتو ابرو، خط چشم، خط لب می باشد. این نوع تاتو یکی دغدغه های مهم در بین خانم ها و بانوان ایرانی می باشد. به خدمات تاتو صورت، میکروبلیدینگ یا میکروپیگمنتیشن نیز گفته می شود. در اینجا شما را با انواع خدمات تاتو صورت آشنا می کنیم.

تاتو ابرو یکی از مهم ترین و رایج ترین خدمات تاتو صورت می باشد که بیشتر خانم ها این کار را انجام می دهند. تاتو ابرو خود شامل بخش های متنوعی می باشد و صورت های گوناگونی انجام می شود. این موارد شامل تاتو کامل ابرو، هاشور ابرو، سایه ابرو، قاب ابرو و … می شوند. هدف افراد و خانم ها از انجام این تاتو موارد زیر می باشد.

در زمان های دور برای انجام خدمات تاتو بدن مجبور بودند سطح پوست را برش دهند و سپس جوهر مربوط به تاتو را روی زخم ها بمالند که این کار باعث خونریزی و زخم و همچنین درد بسیار می شد. اما با پیشرفت تکنولوژی و استقبال زیاد از تاتو، روش های جدیدی برای انجام آن به وجود آمده است. دستگاه های مخصوصی برای انجام خدمات تاتو بدن  ساخته شده است که با یک سوزن رنگ های مخصوص تاتو را به زیر پوست تزریق می کند. این سوزن در یک دقیقه حدودا 150 بار سوزن را به بدن فرد وارد می کند. این کار باعث افزایش سرعت کار و کمتر شدن درد آن می شود. همچنین با استفاده از این روش در تاتو خونریزی دیده نمی شود.

 

مراقبت های قبل و بعد خدمات تاتو بدن

برای انجام خدمات تاتو بدن باید مراقبت های ویژه ای را انجام دهید. این مراقبت ها شامل قبل از انجام آن و بعد از انجام آن می شود.

مراقبت های قبل از انجام خدمات تاتو بدن 

 

مراجعه به افراد با تجربه و دارای مهارت: قبل از انجام تاتو تحقیقاتی را در مورد فرد تاتو کار انجام دهید. زیرا اگر فرد توانایی لازم را برای انجام این کار نداشته باشد می تواند به شما آسیب بزند.

 

بهداشتی بودن محیط و وسایل: از بهداشتی بودن وسایل مورد استفاده تاتو کار و محیط اطمینان حاصل کنید. محیط حتما باید استریل باشد و از مواد یک بار مصرف استفاده کند.

 

مواد دارویی: قبل از انجام تاتو از خوردن آسپرین و دارو های ضد انعقاد خون پرهیز کنید. اگر سرما خورده هستید و یا برای خانم ها اگر عادت ماهیانه هستید بهتر است انجام تاتو را به زمان دیگری موکول کنید.

 

oo

 

مراقبت های بعد از انجام خدمات تاتو بدن

 

قسمتی از بدن را که تاتو کرده اید تا 6 ساعت ببندید تا آلودگی به آن سرایت نکند. همچنین تا سه روز نباید به حمام بروید و مراقب باشید آب به آن نخورد. حتی بعد از این سه روز در زمان شست و شو بر روی محل تاتو دست نکشید تا باعث نشوید که زخم تاتو کنده شود.

 

مراقب باشید تا همیشه زخم های تاتو روی بدنتان چرب بماند و خشک نشود.می توانید برای این کار از ویتامین آ مخصوص چشم کمک بگیرید.

 

در خوردن مواد غذایی نیز دقت کنید و مواد غذایی تند را تا حد امکان تا یک هفته کنار بگذارید.

 

سعی کنید از برخورد مستقیم نور خورشید به محل تاتو خودداری کنید.

 

تا حدود یک ماه از رفتن به استخر چشم پوشی کنید تا زخم های تاتو شما به خوبی درمان شود و باعث سرایت بیماری به آن ها توسط آب نشود.

 

با رعایت توصیه ها مربوط به قبل و بعد از انجام خدمات تاتو بدن حتما تاتوی مورد دلخواه و زیبا را خواهید داشت و هیچ گونه مشکلی نیز برای شما به وجود نخواهد آمد.

 

نحوه انجام خدمات تاتو بدن

 

برای انجام خدمات تاتو بدن از ابزار و مواد اولیه زیادی استفاده می شود. یکی از این ابزار ها، دستگاه تاتو می باشد. این دستگاه اصلی ترین و کاربردی ترین ابزار برای انجام خدمات تاتو بدن است. در بین این دستگاه ها ،دستگاه مگنتی و یا کویل از پر کاربرد ترین آن ها می باشد که این دستگاه برای خط انداختن مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه دیگری به نام روتاری وجود دارد که برای سایه انداختن مورد کاربرد قرار می گیرد.

 

این دستگاه رنگ را با استفاده از سوزن هایی که دارد به ما بین لایه های اول و دوم می فرستد. این دستگاه با عقب و جلو کردن سوزن این کار را انجام می دهد. رنگ به قسمت لایه دوم پوست تزریق می شود تا نتواند ترمیم شود و روی پوست بماند و طرح ها به خوبی دیده شوند.

 

این کار ممکن است با درد همراه باشد هر قسمت از بدن حساسیت متفاوتی با دیگر قسمت ها دارد. اما باید بدانید می توان با استفاده از پماد های بی حسی درد ناشی از خدمات تاتو بدن را کاهش داد و دردی حس نکرد. اگر شما از دو روز قبل از انجام تاتو آب زیاد بخورید باعث آبرسانی به پوست خود می شوید و احساس درد را کاهش می دهید.

 

رنگ های استفاده شده در خدمات تاتو بدن  بسیار در نتیجه ی کار موثر می باشند. این رنگ ها شامل سفید، مشکی، قهوه ای، قرمز می باشند. تاتو های مشکی بدن از کربن تشکیل شده اند و تاتو های رنگی از تیتانیوم دی اکسید تشکیل شده اند.

 

یکی از حرفه ای ترین خدمات ویژه ای که در زمینه زیبایی بدن انجام می گیرد، خدمات تاتو بدن یا خالکوبی است. هر گونه نقش و نگار با اشکال مختلف که بر روی پوست بدن و صورت مشاهده می کنید، تاتو نام دارد. آکادمی های بسیاری در سرتاسر دنیا به مشغول ارائه خدمات تاتو بدن در سبک ها و طرح های متنوع می باشند.

 

این امر به دلیل اشتیاق زیادی است که افراد به این نقش های ثابت و دائمی نشان می دهند. بله نقش های دائمی! خیلی باید هیجان انگیز باشد که با ارائه خدماتی نوین و بدیع، هر گونه طرح دلخواه را بر روی پوست شما نقش ببندد بدون اینکه هیچ گاه از بین رود.

 

دلچسب تر از این ثبات، رنگارنگ بودن طرح های ایجاد شده بر روی بدن است. تصور کنید طرح گلی زیبا با رنگی شفاف و دوست داشتنی را روی بازوان، کمر، پا و یا هر نقطه دیگر از بدن خود مشاهده کرده و خود را همچون گل لطیف و خواستنی ببینید.

 

طراحان با تجربه در مراکز با اعتبار، از طریق تزریق مواد رنگی به کمک دستگاه های پیشرفته و همچنین با رعایت تمامی استانداردها و اصول بهداشتی، می توانند به راحتی و در مدت زمان کمی ظاهر پوست شما را تغییر داده و نقشی را که تمایل دارید بر روی پوستتان ایجاد کنند.

 

دلایل استفاده از تاتو

 

از دوران قدیم تا به اکنون دلایل مختلفی برای تاتو بدن یا در واقع خالکوبی بدن وجود داشته است. طبیعتاً طی گذشت زمان تنوع خدمات تاتو بدن بیشتر و بیشتر شده است و بر طرفداران این طرح بر روی پوست افزوده شده است.

 

در گذشته تاتو همچون یک فرهنگ قابل احترام بود. جالب است بدانید تاتو بدن به دوران قبل از میلاد مسیح بر می گردد. این نشان دهنده محبوبیت هنر زیبای تاتو است که هنوز هم که هنوزه پا برجا است و طرفداران بی شماری دارد.

 

تاتو و خدمات تاتو بدن در بسیاری از جوامع به دلیل استفاده از رنگ های طبیعی و نوع تزریق به عنوان درمان امراض و بیماری ها شناخته شده است. برخی فرهنگ ها نیز دلیل استفاده از آن را مراسمات مذهبی قلمداد می کنند که برایشان قابل احترام است.

 

همان طور که نقاشی و طراحی بر روی یک تابلو، بوم یا حتی ورق لذت بخش است و با ظرافت انجام می شود، تاتو بد نیز از این قاعده مستثنی نیست. مرکز خدمات تاتو بدن در اقسا نقاط کشور، با توجه به سلایق و علایق مشتریان خود هر گونه طرح و نقشی را بر پوست بدن می نگارد.

 

تزریق رنگدانه های گوناگون و متنوع برای ایجاد یک  نقش منحصر به فرد در زیر پوست و بدون هیچ گونه خونریزی انجام می شود.

 

برخی از افراد دوست دارند طرح هایی که به آن علاقه دارند بر روی پوست بدن خود به مدت زمان طولانی و یا  همیشگی مشاهد نمایند. این احساس خوشایندی که به آن ها دست می دهد بر اعتماد به نفسشان می افزاید.

 

عده ای دوست دارند این ترکیب چشم نواز را بر روی پوست خود مشاهده کنند تا پوست از حالت یکنواختی خارج شود.  تزریق متن های عاشقانه، حروف و اشکال متنوع، طرح چشم هایی زیبا و دلفریب، چهره ای ماندگار و یا انحصاری،گل های رنگارنگ، حیوانات گوناگون و یا هر گونه طرحی که تصورش را کنید از طریق خدمات تاتو بدن در یک مرکز تاتو بدن سرشناس قابلیت انجام شدن دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه