سرنوشت مشابه دختر 20 ساله کوهدشتی با رومینا اشرفی و ریحانه عامری + عکس

سرنوشت مشابه دختر 20 ساله کوهدشتی با رومینا اشرفی و ریحانه عامری + عکس
کدخبر : 11313

دختر 20 ساله کوهدشتی در سرنوتی مشابه با رومینا اشرفی و ریحانه عامری با ضربه پتک پدرش به کما رفت. در این جنایت پدر که نتوانسته بود همسرش را به قتل برساند خودکشی کرد.

تلاش  پدر    برای به قتل رساندن دخترش در  کوهدشت  ناکام ماند.

به گزارش رکنا، ساعت ۵ بامداد امروز، در حالی دختری ۲۰ ساله به اورژانس  بیمارستان کوهدشت  تحویل داده شد که به دلیل ضربه جسم سخت(احتمالا پتک) به ناحیه سرش، سطح هوشیاری حدود ۵ داشته و به  خرم آباد  اعزام شد.

 

خبر فوری : محسن افشانی ویدیوی لباس پوشیدن همسرش را پخش کرد ! + فیلم جنجالی

 

 

ضارب، پدر این دختر بوده است و گفته می شود،  اعتیاد  به مواد صنعتی داشته و پس از اطلاع از اقدام وحشتناک خود، با خوردن  قرص برنج  خودکشی می کند و بعد از اعزام به  بیمارستان  امام(ره) فوت می نماید.

 

تلاش برای قتل همسر ناکام ماند / همسایه ها دست به کار شدند

پدر خانواده قصد داشته همسر خود را نیز به قتل برساند که با بیدار شدن زن و طلب کمک از همسایه ها، موفق به این کار نمی شود.

بنابه این گزارش، دختر خانواده با اورژانس به بیمارستان خرم آباد اعزام شده است و در شرایط وخیمی به سر می برد!

 

خبر داغ و فوری : مهدی پاکدل از همسر جوانش در اینستاگرام رونمایی کرد ! + فیلم دیده نشده

 

پتک چیست؟

پُتک  ابزاری است که سر معمولا فلزی بزرگ و صافی دارد که به یک دسته متصل است. بخاطر سنگینی سر پتک می‌تواند نیروی بیشتری از چکشهای هم‌اندازه خود وارد نماید و مانند کوبه نیرو را در سطح بزرگتری توزیع می‌کند. این برخلاف چکشهای دیگر است که نیرو را در مساحت کوچکی متمرکز می‌کنند.

 

پتک

 

قتل حدیث 10 ساله در خوی به دست پدر خائن / قتل رومینا اشرفی و ریحانه عامری تکرار شد + عکس ها

ماجرای قتل « رومینا اشرفی » دختر ۱۴ساله اهل روستایی در تالش استان گیلان به دست پدرش و رسانه‌ای شدن این حادثه سبب شد مادر  حدیث  هم سراغ وکیل برود تا صدای دخترش خاموش نماند.

 

به گزارش رکنا، 28 اسفند ۹۸، تنها ۲ روز مانده به سال نو، صدای شیون از خانه‌ای در خیابان ۲۰ متری جانبازان، نبش کوچه گلستان سوم شهرستان «خوی»، شنیده شد. صدایی که حکایت از گریه‌های مادری داشت که بدن دختر ۱۰ساله‌اش را در آغوش گرفته بود و به سمت بیمارستان می‌دوید.

 

پلیس از همان ابتدا به پدر خانواده مشکوک می‌شود، اما مرد زیر بار نمی‌رود. تا اینکه در نهایت اعتراف می‌کند و می‌گوید: «دخترم صدای تلویزیون را خیلی بلند کرده بود. یک لحظه عصبانی شدم و دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم.» به گفته حسین الف، یک لحظه عصبانیت عامل قتل یک دختر ۱۰ساله بوده است، اما وقتی سراغ پیگیری هرچه بیشتر این پرونده برویم، ابعاد دیگری نمود می‌یابد؛ ابعاد دیگری از حقیقت که با گفته‌های این مرد تفاوت‌های زیادی دارد.

 

ویروس کرونا و سال نو باعث شده بود پیگیری‎های حقوقی این پرونده به تعویق بیفتد، اما در نهایت، به ویژه پس از ماجرای قتل «رومینا اشرفی» دختر ۱۴ساله اهل روستایی در تالش استان گیلان به دست پدرش و رسانه‌ای شدن این حادثه، مادر حدیث هم سراغ وکیل رفت تا صدای دخترش خاموش نماند.

 

قاتل در اعترافاتش نوشته که خواب دخترش را دیده و حالا عذاب وجدان دارد

به گزارش پرونده؛ از همان ابتدای وقوع این حادثه که پرونده در دست پلیس جنایی قرار گرفت پلیس به پدر خانواده مشکوک شده بود. در تحقیقات بازپرسی او منکر هر چیزی می‌شد، اما در نهایت اعتراف کرد که دخترش را کشته است. پزشکی قانونی هم تایید کرده که دختر خفه شده است. حسین االف یعنی مرد این خانواده در اعترافات خود بعد از اینکه مسئولیت قتل را بر عهده می‌گیرد می‌گوید که حالا دچار عذاب وجدان شده و خواب دخترش را دیده است. او همچنین خواسته که به سزای عملش برسد.»

 

حسین الفدرباره اینکه چرا چنین تصمیم به این کار گرفته است هم توضیح داده که وقتی در خانه بوده، دخترش صدای تلویزیون را خیلی بلند می‌کند و همین موضوع هم باعث می‌شود عصبانی شود و برای لحظاتی کنترل خودش را از دست بدهد. در نهایت گفته شده با کمربند و مانتو، دخترش را خفه کرده است.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

قتل حدیث

 

رومینا اشرفی قربانی فقر عاطفی شد

رومینا اشرفی  دختر 14 ساله ای که در تالش توسط پدر به قتل رسید قربانی فقر عاطفی در خانواده شد.

به گزارش رکنا، یک استاد دانشگاه تهران با اشاره به حادثه قتل رومینا گفت: در این ماجرا، پدر دچار غفلت شد و واکنش نشان داد و این به‌خاطر فقر عاطفی است؛ اگر به حقوق عاطفی فرزند توجه نکنیم، گسست ایجاد می‌شود و در این ماجرا گسست شدید بین فرزند و  پدر  و مادر ایجاد شده بود.

 

غلامعلی افروز در نشست علمی تخصصی "تبیین ابعاد جامعه‌شناسی، روان‌شناختی و تربیتی خشونت خانگی و ارائه راهکارهای تربیتی" اظهار کرد: به کار بردن واژه‌ای عاطفی مانند دوستت دارم به فرزندان بسیار موثر است و اگر نیازهای عاطفی کودک تأمین نشود، شاهد رفتارهای خشونت‌آمیز خواهیم بود.

 

"فقر عاطفی" در خانواده منشأ خشونت‌هایی چون " قتل رومینا "

وی افزود: غفلت از آرامش در خانواده باعث خشونت و تعارضات روانی می‌شود و باید در خانواده حقوق عاطفی حاکم باشد.

 

استاد دانشگاه تهران با اشاره به حادثه قتل  رومینا اشرفی  گفت: در این ماجرا، پدر دچار غفلت شد و واکنش نشان داد و این به خاطر فقر عاطفی است مخصوصاً در خانواده‌هایی که مادر منفعل و پدر دیکتاتورمنش است با خشونت مواجه هستیم.

 

رومینا اشرفی

 

افروز متذکر شد: کلافگی فکری، ناامنی روانی، تعارضات درونی، فقر مهارت ارتباطی و غافل شدن از آرامش باعث ایجاد رفتارهای خشونت‌آمیز می‌شود از سوی دیگر شاهد هستیم که صدها هزار دختر و پسر در اینستاگرام قربانی شده و اعتیاد به اینستاگرام در نوجوانان افزایش یافته است.

 

ریحانه عامری به خاطر دزدی های دوست پسرش کشته شد

رکنا: بر اساس اطلاعات به دست آمده از پرونده قتل  ریحانه عامری ، علت اصلی قتل دزدی مستمر پسری از کارگاه پدر وی بوده است.

 

بر اساس اطلاعات به دست امده از پرونده قتل  ریحانه عامری  ، علت اصلی قتل دزدی مستمر پسری از کارگاه پدر وی بوده است.

 

به گزارش رکنا، پس از آنکه پدر از ارتباط مخفی  ریحانه عامری  با پسر جوان و همکاری آن ها برای دزدی از کارگاهش آگاه می شود، بین پدر و دختر بحث و مشاجره در می گیرد که در ادامه پدر میله ای آهنی را به سمت دختر پرتاب می کند که باعث فوت او می شود.

 

عکس ریحانه عامری

 

در ساعات گذشته کانال های ضدانقلاب با ناموسی نشان دادن قتل و همچنین پر و بال دادن به ماجرا مانند قتل با تبر، سر بریدن، آتش زدن پیکر دختر و ... سعی در جریحه دار کردن احساسات عمومی دارند، که این جزئیات به هیچ عنوان درست نبوده و علت اصلی قتل ریحانه عامری دزدی و مسائل مالی بوده است

 

منبع  : رکنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه