همه چیز درباره سریال دل

همه چیز درباره سریال دل
کدخبر : 1200

سریال دل مجموعه ای جدید برای پخش در شبکه خانگی است به کارگردانی منوچهر هادی و به نویسندگی بابک کایدان. این سریال هم اکنون در حال پخش در شبکه نمایش خانگی است. تصویربرداری این سریال به تهیه کنندگی جواد فرحانی از بهمن ماه سال ۹۷ آغاز شد

سریال دل مجموعه ای جدید برای پخش در شبکه خانگی است به کارگردانی منوچهر هادی و به نویسندگی بابک کایدان. این سریال هم اکنون در حال پخش در شبکه نمایش خانگی است. تصویربرداری این سریال به تهیه کنندگی جواد فرحانی از بهمن ماه سال ۹۷ آغاز شد.

 

طبق اعلام اولیه سازندگان، قرار است این سریال در دو فصل ۱۴ قسمتی در شبکه نمایش خانگی عرضه شود. لوکیشن‌های این سریال همگی در تهران است و بخش کوتاهی در شمال کشور مقابل دوربین رفته است.

 

ماجرای سریال

در خلاصه داستان سریال نمایش خانگی دل آمده است: قصه «دل» به کارگردانی منوچهر هادی در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است.داستان سریال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و …

از بازیگران این سریال می توان به هومن سیدی، ساره بیات، حامد بهداد، سعید راد، افسانه بایگان، کورش تهامی، نسرین مقانلو، مهراوه شریفی نیا و… اشاره نمود.

“دل” چه زمانی پخش می شود؟

پیش بینی اولیه سازندگان و کارگردان این مجموعه پخش این مجموعه در اردیبهشت ۹۸ بود که البته محقق نشده است. این سریال در حال حاضر در مرحله تصویربرداری قرار دارد و به احتمال فراوان در اواسط تابستان در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

رضا بهرام برای “دل” می خواند

آخرین خبر حاکیست که قرار است تیتراژ و آهنگ هایی که بین قسمت های آن پخش می شود را رضا بهرام خواننده پاپ اجرا کند. رضا بهرام در چند وقت اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. او در خواندن قطعات عاشقانه تبحر زیادی دارد. برای دانلود قطعات این سریال می توانید به لینک زیر مراجعه کنید



بیوگرافی منوچهر هادی همسر یکتا ناصر

منوچهر هادی، کارگردان سرشناس ایرانی

 

 

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون ایران می باشد. از جمله سوابق هنری منوچهر هادی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه» (۱۳۸۶) و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» (۱۳۹۰) و من سالوادور نیستم (۱۳۹۴) اشاره کرد.

بیوگرافی منوچهر هادی

تولد: ۱۳۵۱

زمینه فعالیت منوچهر هادی: کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۱ تا کنون

همسر منوچهر هادی: یکتا ناصر

منوچهر هادی (زادهٔ ۱۳۵۱، تهران)، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون ایران است.

منوچهر هادی پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود.

 

 

منوچهر هادی در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش به نام «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده دار بوده است.

 

از جمله سوابق هنری منوچهر هادی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه» (۱۳۸۶) و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» (۱۳۹۰) و من سالوادور نیستم (۱۳۹۴) اشاره کرد.

 

 

ازدواج منوچهر هادی با یکتا ناصر

منوچهر هادی و یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون، طی مراسمی به عقد یکدیگر درآمدند و یکی دیگر از زوج های سینمایی ایران را تشکیل دادند.

منوچهر هادی در رابطه با ازدواجش با یکتا ناصر در یک گفتگو بیان کرد: مهمترین اتفاق زندگی من در سال 1394، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند 1394 این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چرا که امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

 

 

یکتا ناصر نیز در مورد ازدواجش با منوچهر هادی گفت:‌ روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم و حسم نسبت به این ازدواج، مثبت است. پایان سال 1394 و شروع سال 95 با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امید دارم همه چیز خوب پیش برود.

 

 

فیلم‎شناسی منوچهر هادی

- فیلم های سینمایی منوچهر هادی

منوچهر هادی تا کنون ۵ فیلم سینمایی ساخته که به غیر از دنیای پر امید نویسندگی ۳ اثر دیگر را نیز خودش به عهده داشته است.

- من سالوادور نیستم (۱۳۹۴)

- قرنطینه (۱۳۸۶)

- یکی می‌خواد باهات حرف بزنه (۱۳۹۰)

- دنیای پرامید (۱۳۹۱)

- زندگی جای دیگری است (۱۳۹۲)

 

- فیلم های تلویزیونی منوچهر هادی

- آمین (۱۳۹۳)

- خوب، بد، زشت (۱۳۹۳)

- خداحافظ بچه (۱۳۹۱)

 

- تله‌فیلم

- تیاتر مردگان بی کفن و دفن (۱۳۹۴)

- ته خط (۱۳۹۳)

- پاپوش (۱۳۹۰)

- آخرین روز ماه (۱۳۸۹)

- کوچه محجوب (۱۳۸۵)

- فرصت‌های فردا (۱۳۸۵)

- تصادف (۱۳۸۵)

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه