آزار شیطانی دختران دبیرستانی توسط معلم زیست شناسی در شمال تهران فاش شد + عکس دیده نشده

آزار شیطانی دختران دبیرستانی توسط معلم زیست شناسی در شمال تهران فاش شد + عکس دیده نشده
کدخبر : 12122

توئیت های دختران دانش آموز که از آزارهای استاد پیش دانشگاهی شان پرده برداشته بودند جنجال ساز شد. آموزش و پرورش بلافاصله تیمی برای بررسی این اتفاق تکاندهنده تشکیل داده است.

گروهی از دانش آموزان دختر مدرسه معروفی در شمال تهران که فارغ التحصیل شده و حتی به دانشگاه راه یافته اند در توئیت های همزمان ادعاهای تکاندهنده ای مطرح کردند که نشان از آزارهایشان توسط یک استاد معروف مرد داشت.

 

این دختران با ذکر اسم و نشان دقیق استادشان و انتشار عکس او از اقداماتش ابراز ناراحتی کردند و البته اقرار کرده اند خودشان فریب خورده اند و حتی برخی از آزارهای دیگر اساتیدشان پرده برداشتند اما اسمی ذکر نکردند جز اسم این استاد معروف که دکتر هم است.

 

خبرجنجالی : بوسه عاشقانه ماهچهره خلیلی بر صورت عشقش + عکس دیده نشده

 

 

بعد از این اقدام همزمان مشخص نیست چه اتفاقی افتاده است که همه دختران باز همزمان با انتشار توئیت هایی به عذرخواهی از این استاد پرداخته و خواستار رفع کینه و ناراحتی شده اند تا جاییکه یکی از دختران با این نوشته که من دانشجو هستم و تابع همه قوانین می باشم این تصور را به وجود آورده است که این دختران بعد از افشاگری تحت شرایط خاصی عذرخواهی کرده اند.

 

آموزش و پرورش پیگیر است

با بازتاب چنین اقدامی خبرنگار رکنا در تماس با امیر عباس میرزاخانی سرپرست معاونت رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ایران پیگیر ماجرا شد.

 


خبرداغ : ازار شیطانی دختر دبیرستانی توسط معلم کنکور در تهران فاش شد + عکس


 

میرزاخانی در این خصوص گفت: در جریان هستیم و در قالب تیمی به بررسی موضوع و پیگیری آن دست زده ایم.

 

بنابه این گزارش، هنوز مشخص نیست شکایتی در دستگاه قضایی صورت گرفته باشد اما آموزش و پرورش در حال پیگیری است .

 

 

منبع : رکنا 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه